EY SEXY,WELCOME,HOW R U DOING?!

subota, 17.06.2006.

HOČEM NA MOREEE!!! :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jaaa bi na moree,
sad kako sam bila na Tuhelju,tak mi je bilo super,
obožavam se kupati,
jednom kad uđem u vodu nemreš me dobiti van :)
Joooj još tako malo dead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Htjela bi ove godine otići u Novalju-to bi se dalo skombinirat-
pa makar na vikend,
ak ne nadjemo smještaj!
Makar da nas ima malo više skupimo lovu i odemo u neki apartman
..hm..
još kad bi ovak to izgledalo,
može li bolje?aaaaaaaarofl
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja sam inače svako lijeto u Medulinu
di mi živi baka-nije loše..
imaš sve na jednom mjestu,
plaže su ok,ne naj-ali ok su..
i u Rovinju kod svoje sestrične Melite,pusa Mel!
Nadam se da si uspjela srediti blog..
niš te nema,poz.mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:59 - Talk to me (2) - print - #