EY SEXY,WELCOME,HOW R U DOING?!

četvrtak, 01.06.2006.

I'M SO SORRY 4 ALL I SAID...

Joj moram vam ispričati šta je bilo danas ujutro oko 01:00h,no prije nego što vam ispričam moram reci nešto Ivanu:
JOJ IVANE BAŠ SI ME IZNENADIO KAD SI DOŠAO,NAKON SVEGA I TO UGODNO NARAVNO,
I NE ZNAM KAKO DA TI SE ZAHVALIM I JOŠ MI JE NEUGODNO ZBOG SVEGA ŠTO SAM TI REKLA(ZNAŠ DA TO NISAM MISLILA),
JOŠ JEDNOM OPROSTI!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a sad slijedi priča:
Mama mi dođe u sobu i pita me:
"Mogu li ići spavati kod Krune (njezinog dečka,da da mama mi ima od nedavno dečka) ,i odmah ću ujutro,ravno od njega na fax!?"
Vidite kako se to s roditeljima radi,ona MENE pita sa svojih 48god da li može kod svog dečka
Našto ja njoj odgovaram:
"Možeš ak meni nekak dofuraš Ivana iz G.Vrapča,da ja nebudem sama
(koji uvjeti,a?)
Moja stara:"Ok,platit ću mu taxi!"(na šta je sve spremna haha)Ja: "Stvarno??OK!" i nazovem ja Ivana i ispričam mu sve i on kaže da mu je neugodno (razumljivo),a moja mama kaže na to da gleda kao da ona meni daje pare,a ne njemu..no bilo mu je previše neugodno,
a njemu su nedavno oduzeli vozačku na 3mj zbog ludiranja,namcor
tak da nije mogao doći sa svojim autom..
I niš pozdravimo se mi,zav.razgovor
i ja kak sam u zadnje vrijeme sva neka u k...
(čudno da mi stara ima dečka,jer nas je tata ostavio kad sam bila mala i mama nikad nakon njega nije imala vezu,no nisam joj to htjela pričati jer ne želim da se ona neugodno osjeća zbog toga i želim da bude sretna,jer je to i zaslužila i ipak drago mi je zbog nje,ali dok se ne naviknem bit će mi sigurno bed)
I tak se ja bezveze raspizdim
(svi osjećaji su mi se pomiješali i tuga i bijes)
i pošaljem ja Ivanu poruku da mislim da se nebi trebali viđati više,
nazove on mene,a ja:>"Gle sve je u redu samo bolje da se više ne vidimo,ne trebam ti ovak sjebana.."

i bila sam još neke stvari izgovorila zbog kojih mi je sad naravno žao,
ali napomenula sam ja da sam svjesna da ovo što pričam nema nikakve veze s vezom,ali da se sad tako osjećam i da bi najrađe odj.cijeli svijet
i on meni:
"Ma kužim sve (on zna za cijelu situaciju-za mamu,za mene da sam u zad.vrijeme sva živčana) ,gle nazvat ću te sutra, a ja njemu:
"Gle nemoj!" i tak smo se još malo "prepirali" oko toga i zav.razgovor....
Onda sam ja nazvla moju Kiku da sam sva u k..i da dodje kod mene spavati,i u međuvremenu poslala Ivanu ovu poruku:

Još jednom oprosti što sam ti to sve priredila,svijesna sam situacije i teška sam sama sebi.bye
Zatim slijedi njegova poruka:
Aha..Daj nemoj otić spavat, ja sam kod tebe za 20-25min.
A ja:Zezaš me? ,a on na to:
Nemoj slučajno da mi ne otvoriš vrata jer ću ti s autom uć u stan!
KAO U FILMUUU HIHIHI..A JOJ BAŠ SWEEET,NE?
Došao je u pola 2,riskirao da ga uhvati murja jer nema vozačku i donio mi neš slatko za papati,
ma bio je divan,možete si samo poželiti takvog cure!yes

- 16:14 - Talk to me (14) - print - #