EY SEXY,WELCOME,HOW R U DOING?!

utorak, 30.05.2006.

Ciao!

Danas sam se digla u 11-jedva!
Kad me stara probudila mislila sam da je negdje 9!
Trebala sam ići snimat zube,morat ću vadit umnjake,ajme boli me pri samoj pomisli..
Kad smo došle ja i stara u Gunduličevu i ušle u ordinaciju,tj.čekaonicu vidjele smo natpis da se slika prema dogovoru,niš nam nije bilo jasno
pa je stara otišla pitati u čemu je stvar
i dok je govorila:"Ja sam došla sa svojom kćeri,ima 20 god...blabla."na to me pogledao neki dečko(sladak moram napomenuti)i nasmješio mi se,na što sam ja uzvratila,ali mi je bio totalni neugodnjak,sva sam se zbunila-jebote kao da imam 13god
Image Hosted by ImageShack.us
Onda me ženska pozvala da dodjem za njom,
ma super mi je bila za ženska koja mi je objašnjavala kaj moram raditi-kako staviti glavu i te fore,
sva je vesela pjeva si ona,ne jebe ju niš...
kad je vidjela da imam piercing na jeziku
Image Hosted by ImageShack.us
rekla mi je da moram staviti jezik uz nepce da ne smeta pri slikanju,
kad sam bila gotova-trebala sam pričekati 10 min.dok slika ne bude gotova.
Kad je slika bila gotova zove ona mene:"Miiijiiicee?",dođem ja sa starom,a ona:
"Et vidiš koja pizdarija!Ovaj tvoj persing(naravno misli na piercing)je spizdio sliku niš se ne vidi,
a stara:"Ma dobro,važno nam je samo za umnjake da se vide.",
a ona opet na to s onim bosanskim naglaskom:"Pa skini si taj persing,šta će ti ta pizdarija!"
HAHAHHA ma ženska zakon!

- 13:53 - Talk to me (1) - print - #