Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/sexykhanya" />

EY SEXY,WELCOME,HOW R U DOING?!

ponedjeljak, 29.05.2006.

Model s kompleksima!Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čime to Tyra Bankes nije zadovoljna?Slušajte popis!
'Nisam zadovoljna baš u potpunosti mojim obrvama,
jer mi je nekako prevelik razmak između njih,
osim toga rado bih imala nešto duže trepavice i punije usnice,
npr. kao Julia Roberts ili Cameron Diaz.
Ovako imam osjećaj kad da pričam s dvije crtice.' I to je sve?
'Ma kakvi! Sjećate li se vi uopće kada ste me zadnji put vidjeli u suknjici ili kratkim hlačicama.
Eto, vidite! Imam tako suhonjave i tanke listove da je to grozota!'
I šećer na kraju-Tyra strahovito pati zbog celulita i to pazite sad ovo-na nadlanicama!
OK cure možemo reci da je na neku foru shvaćamo,
ali što je to much is to much!
Celulit na nadlanicama-pa šta to postoji??Image Hosted by ImageShack.us
Nego ja se nebi na ništa žalila kad bi se uslikavala s ovakvim dečkićima!smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 23:21 - Talk to me (2) - print - #