EY SEXY,WELCOME,HOW R U DOING?!

nedjelja, 28.05.2006.

DAMN

Nisam išla u VG...
a baš me zanima da li je bio Floky-a on je isto smiješan,
pita me da li ću ja doći,ja mu odgovorim da još nisam sigurna
i pitam ga dal' on dolazi,a on ništa..
joj kak ste vi dečki zbunjeni..
Image Hosted by ImageShack.us
naravno svaka čast iznimkama..
kojih je malo,ali ajd ima ih..smijeh
Jao ljudi morate gledati od Eddie Murphy-a Raw..prebolesno!
Ja,Ivan,Kika imamo te neke fore koje smo pokupili od Eddia i stalno se cerekamo..npr:
Umfufu ili kak se već zove(žena iz prašume)kaže:
Eddiiie you treat me like animal!
na što Eddie odgovara:
What do you mean,you wore but naked on zebra least mounth!
Umfufu:I don't care Eddie,I'm a american woman now!
Eddie:Well what do U want baby?
Umfufu:HALF!!(od njegovog novaca naravno,da nebi neš krivo shvatili:)
ahahhahah sad se negdje najvjeroatno Kika i Ivan smiju,
a osatli su like:HA?!lud ili Oh I get it!rolleyes(NOT)Hehehheheh
E da kužite ovo:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tvorac ove ljepotice Jimi Beach smatra da je bong centar druženja.
Tko ne prepoznaje oblik ove boce i njegovu namjenu,neka radije ode čitati nešto o curi na duplerici.Jimi Beach,čovjek koji je izmislio genijalno pakiranje sasvim obične votke tvrdi da se odlučio na oblik bonga jer je baš bong 'centar socijalnih aktivnosti'.
Za potrebe legalizacije ovog članka,recimo da je vjerojatno mislio na pijaču.Kako god bilo, njegova votka u Americi košta punih 37 dolara,pa vi vidite koliko je Jimi zapravo glup...Neće vas iznenaditi ako vam kažem da je domovina Bong Spirit Vodke Nizozemska, samo pripazite ako je kupite nekome za ročkas što ćete reći cariniku na grani.

- 22:10 - Talk to me (2) - print - #