EY SEXY,WELCOME,HOW R U DOING?!

subota, 27.05.2006.

Jučerašnji dan

Ujutro smo se našle Kika i ja i otišle do grada na cugu
i još sam morala neke papire odnjet za staru..uglavnom,
oko 13h je trebao doći moj dragi prijetelj Ivan,
ali je javio da će kasniti i da će doći za pola sata,
pa je još na to zakasnio pola sata ccc bang
Zatim je Kika otišla doma,a ja i Ivan smo ostali u gradu,
pošto mi je mama bila u blizini nagov.sam ju da dođe
i da mi da pare za shoppingrolleyes
Kad smo se rastali s njom otišli smo Ivanu pogledati
za crnu majicu-za sprovod,naime umrla mu je bakano
Kad smo to obavili onda smo išli pogledat za mene neš..našla sam si nekakvu majičicu u Magmi,
pa smo otišli do Meka neš pojesti,
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
zatim smo se sjeli na Zrinjevac i za pola sata krnuli doma..
Kad sam došla doma išla sam uzeti mob.i shvatila da ga nema,
Image Hosted by ImageShack.us
odmah sam se išla nazvati i prvo mi se javljala sekretarica,
ali nakon nekoliko puta javila mi se neka cura i zamolila sam ju da ostane di je da ću odmah doći-ispao mi je mb na Zrinjevcu,
u međuvremenu je došla i Kika do mene pa smo zajedno otšle po njega,
kad sam došla i uzela mob i zahvalila se curi šta mi ga je vratila
ona mi je rekla da je zvala moju baku i tatu
i da je tata rekao da će me nazvati kad stigne na što sam problijedila
jer u čemu je stvar..ja nisam starog vidjela 15god.,
komuniciramo ovak prek poruka,maila,
...u zadnje vrijeme se čak i često javlja..
prije je znalo proći i po 3god.da se nebi javio..
pa ste mogli zamisliti moju reakciju kad sam čula da je zvala mog tatu..
kad smo se vratile kod mene gledale smo nastup Eddie Murphya-Raw...
Mama kad je došla doma,pozvala me da preslušam bakine poruke na sekretarici
ostavila ih je 4-sva je bila izbezumljena i glasale su od prilike ovako:
Mia ako si doma digni slušalicu,Miaaa..Miaaaa?Gle zvala me jedna djevojka da je našla tvoj mobitel..itd.itd...
tak da kad sam to čula stvarno sam ju morala nazvati da ne brine-mislim poslala sam joj ja poruku-ali stara je rekla da bi ipak bilo u redu da je i nazovem,
nakon što sam završila razgov.s bakom
Kika i ja smo se otišle spremati i van...

A sad večernji izlazak:
Image Hosted by ImageShack.us
Koma,koma,koma,koma!!!bang
Ljudi je bilo začuđujuće malo uspoređivajuči sa tim koliko inače ima ljudi,
jako malo poznatih,imam feeling da su ljudi koji su jučer bili valjda i prvi put bili!
Ja sam nostila štikle,nemoram vam govoriti kolike imam žuljeve!no
U 5 ujutro kad smo krenule prema doma skinula sam cipele jer više nisam mogla hodati,
onda smo se uvalile nekim dečkima za prijevoz..
a prevezli su nas samo do staniceheadbangno ajde i to je nešto
hvala bogu došao nam je brzo tramvaj ali kako sam ja došla od stanice do doma s tim ranjenima nogama..ne znamheadbang

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

THE END

- 13:11 - Talk to me (4) - print - #