O meni... ...

ime:Nina
prezime:pa...tajna...
datum rođenja:18.09.1995.
znak horoskopa:djevica
mjesto stanovanja:Selnica
razred:6.a=the best
godina:12 i pol
naj učitelj/ica:Makovec i ...mislim da Mihajela Grahovec
naj predmet:nemam omiljeni,svi su o.k.osim zemljopisa... ...
škola:sad bude sve 5 osim zemljopisa...
naj
frend/ice:
trenutno Karolina!još
ih ima:Antonija,Ivana,Monika,Lana,Rahela,

Ana,Petar N.,Luka Z. ... sorry ak sam nekog pozabila...
volim:družiti se s prijateljima...
ne volim:dok me neko trača...



Free Music

Free Music



Free Music



MAŽORETKINJE:



TIHOMIR IZ LUDBREGAsretan

ROBERTA IZ LUDBREGAsretan

SPLITSKE MAŽORETKINJEsretan

ROGOZNIČKE MAŽORETKINJEsretan

TEA IZ POŽEGEsretan

KRIŽEVAČKE MAŽORETKINJEsretan

MAŽORETKINJE IZ CAVTATAsretan

TEA SOFTIĆsretan

BERNARD IZ GORIČANA sretan

TOMISLAV IZ GORIČANA sretan

HELENAsretan

IVONAsretan

US5-fan
sretannaughty

ANAsretan

SLIKE...

Image Hosted by ImageShack.us
znam da me ne želiš to si mi već pokazao, znam da me nećeš to si mi već dokazao, znam da me ne voliš to si mi već rekao, ali ako ti je bar malo, malo stalo do mene nemoj me više povrijedit i nemoj mi pričat o drugim curama koje toliko voliš...headbang

Image Hosted by ImageShack.us


U raju postoji jedno drvo na kome rastu srca.Bog je uzeo jedno i po i dao tebi,a pola meni,da ih sastavimo kad se sastanemo i da se vise NIKAD NE RASTANEMO!! pussa

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

christiano ronaldonaughty



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Lipanj 2008 (11)

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

Na ovome blogu ću pisati svoje doživljaje iz mog ludog života!!!
PUNO MI KOMENTIRAJTE... .... ...smijehpuknucusretan
Pozdrav KAROLINI,
Toni,Ivani,Moniki,Raheli i Ani
...
dead:mah

Linkovi


SVE O TWIRLINGU

I

MAŽORETKINJAMA MURSKOG SREDIŠČA





....::::NAŠE SLIKICE:::.....

tu smo prvi puta na državnome u kategoriji twirling grupe i osvojile smo 2.mjesto smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


mi u sinjusmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

petak, 20.06.2008.

HY...



pjevaPitate se zakaj tak kasno pišem...ipak 22:28 je...no
Danas je bio zadnji dan škole...malo sam si ga drugačije zamislila...tuzan
Imali smo skraćene sate...jedan je trajao 30 min,a inaće 45...
Cijelo vrijeme smo gledali filme,Mrak film i neke glupe još...nono
Pod SR-om smo išli u krug na pizzu...njami...najgore,s nama je bila i razrednicacry...na živce mi ide...sorry al istina je!yes

Da objasnim do kraja ono s Petrom...
Napisala sam mu prekjučer poruku ako me oče ili nej... ... ...napiso je:u zadnje vrijeme si mi jako simpatična i mogao bi reći da sam se u tebe zaljubio!baš sam onda bila kod Petre C. ... ... normalno,kad sam vidla poruku skoro sam se onesvijestila...A znala sam,dok bum došla drugi dan u školu,tj.danas,nebumo opće se spominali...neka malo...
Ja sam vam jaaaaaaaaaaaakooooo osjetljiva...i dok sam vidla da je Petar v KRUGU samo z učiteljicom...onda sam štela ka bu ljubomoran ,pa sam zavađala konobara...a to je ACOnaughty....tak je zgodaaaan!!al ipak,ima negde 22 god.bang
Posle nastave išla sam s busom KAROLINI,normalno i Petar,jer i on živi v Bukovcu.
Išle smo k njemu ali su nam nej otprli...mad
Imam osjećaj da ga nećem...ve je nekak drugačiji...
AH,bum razmislila...sad su za početak PRAZNICI...thumbupinače,Petar je danas oko pol 5 išo na igralište i napiso mi poruku nek ja dojdem jer mu falim...pjeva
KOJI PEDER...headbanga prije me ni nej šteo gledati dok je tam bila ova gl... ... ... učiteljica...burninmad


Baš HRVATSKA IGRA S TURSKOM...
napeto je...hrvatska
AJD BOK...smokin



| komentiraj! (5) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.