Mr.X - pitanja i odgovori

10 siječanj 2013

Mr.X-a sam upoznala u teretani, nije iz istog mjesta stoga sam vrlo brzo 'pala', ali
u tom trenu to mi je baš trebalo, što se kaže kao 'kec na desetku' obzirom da je
za mene to predstavljalo sexualno odrastanje i probijanje vlastitih granica.
Drugim riječima, prestala sam biti dobra curica i postala sam ono što želim biti,
tj. radila sam ono što me u tom razdoblju/trenutku pitalo.

Moj dečko je shvatio da ja 'poludim' pri maštanju o Mr.X-u. S time da nije da samo
ja o tome maštam, već meni dečko priča o tome kako je on sretan što me Mr.X
otvorio, što mi je pružio toliko zadovoljstva i ta kombinacija Dreamy-jevog glasa i
pomisli na X-a me izludi. Dreamy smatra da mi to je, ako ne najjači onda najdraži
turn on.

Jučer nisam duljila nego sam, kao i uvijek, pisala prema inspiraciji. Malo teksta, ali
puno rečeno. Pogotovo kad već duže pratite blog, imam osjećaj da s malo teksta
sada već možete puno iščitati iz istog.

Napalim se na X-a dok sam s Dreamy-jem u 'niskom startu' prije sexa. U 'slobodno
vrijeme' kad pomislim na njega, uhvati me neki osjećaj kao....ajde ovako, zamislite
da vam na ramenima sjede vrag i anđeo, kad pomislim na X-a, anđeo padne na pod
s ramena :-P

Dreamy da, razumije, i očito je moguće, mi smo dokaz. Može i nama to savršeno
funkcionira. On to stalno i potiče, to je ta posebnost na kojoj radimo, a koja nas u
konačnici još više povezuje.

Lagala bih kad bih rekla da prema X-u nisam osjećala nikakve emocije, bez emocija
ne mogu funkcionirati, jer mi one daju onaj cijeli 'šmek' situaciji.

Za sada ga nemam namjeru kontaktirati, odlučila sam te stvari prepustiti slučaju,
slučajno smo se sreli prvi put, a sigurna sam da život odigra karte kad nam najviše
trebaju iz nekog razloga.

S prijašnjim dečkima, ne, nisam maštala o njemu, jer sam smatrala da to nije ok
obzirom da nam je sex bio dobar ili barem solidan pa kao nije bilo potrebe. Sada
sam mišljenja da treba koristiti sve što imamo na raspolaganju da si unaprijedimo
sexualni život i da ga učinimo manje monotonim.

Da, imam hall pass, iako realno ne znam da li bi ga podnio, koliko god se on hvalio
da bi jer kaže da ga dopušta samo ako je to strogo sexualno iskustvo, a da emocije
ne da. Zato kažem da ako to budem išla raditi, ići ćemo skupa negdje i probiti
zajedničke granice.

Koje nacije? Hm, pale me latino tipovi, a crnci su mi zanimljivi, iako me rijetko kada
pali nacija, više sam tip kojem kemiju probudi nečija energija, ako se tu pogodimo,
nacija je manje bitna.

Volim li flertati? Da, ali suptilno, mogla bih skoro reći i naivno. Ne idem do granice
igranja s vatrom, a humor mi je uvijek najjači adut (plus izgled) iako ja to nikad ne
stavljam u prvi plan kao adut jer volim neku mentalnu igru pa niti na sebe ne gledam
kao isključivo fizičku pojavu. Igram se 'povuci-potegni', malo dam, pa nestanem.
Granica mi je verbalna.

Isprike ako sam nešto zaboravila, mislim da sam svima odgovorila.


<< Arhiva >>