< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

margi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iMe: margi
gOdiNe: 15 god-->22.04.
kVarT cernkas,haah
SkoLa: pavlekica...8. a ---D BEST
jA vOliM: MANM, paris hilton, pinky, decke, zabavu, fancy stuffs, svou lanchy, maj frends, sminkere/ice, msn, horore, pjevat -haah-, ljeto..bla bla..sve kj vole mladi..LoL...
jA neVoliM: skolu ddd, ragbi, ljude koi nemaju svoi stav, plac, marte i starke ( i ti sitovi), povrce...iyuu...
Ja sLuSam: pop, RnB, hip hop...
LjeTujEm: u rogoznici..MANM- 4evaa..haah
LjuBaV: ja imam dechkicha...haah...
NaJ FilMovI: sminkerice, gas do daske, znam tko me ubio..
IzlAziM: uuu..haah..saloon i stross..haah svake prijestupne..
MsN: malasminkerica15@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iMe: LaNAaaa
gOdiNe: ...ponosnih 1444...
kVarT: ili neeee...ugl...črni
SkoLa: Pavlekicaa
jA vOliM: sve i svašta,neda mi se nabrajat.....
jA neVoliM: malo manje od sve i svašta....ili nekog..
Ja sLuSam. pop,r?n?b,rock,ugl.......sve samo cajkeeee neeeeeeeee---
LjeTujEm: u povi...
LjuBaF: ili neeeeeeeee....
IzlAziM: van...xD
MsN: nisamplavusa94@hotmail.com (jesam ....ili kad malo bolje razmislim neeeee....ugl---)xD

evo mali slajdek..-->




Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





linkachy

cereklanchykissfino
cerekmargikissfino
cerekcueuezubofino
nevynaughty
kisslanin sexan (ili neeeeee)naughty
cereknana i dzezvafino





MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitter


Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitter

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars

Glitterfy.com - Glitter Graphics

nedjelja, 02.03.2008.

Sexani...lool...

cerekhy,ppli!!!wave
ima puno tog novog,ali nije SVE za javnostnobelj....lool
u sub,smo bili s dečkecima naughtyvan,bili smo do trga,zrinjevca itd....
bili smo do 11 vani.....a muggy je mogla do 9bang .......looool.....bilo je prejebenoparty....(lanchy)
upoznala sam lorena...cool tip....daa....
ocjene su mi ŽIVA KAtASTROFA.burninmad.....a da ne pričam ooo muggynim.....
ugl,život ide dalje...xD

sad margi...
joooooooi...meni je bilo u sub...onak bzvz...jer...joooooi lanchy ce me ubit ak to kazem pa onda nish..
ja bi u stross!!!al mi lanchy neda...
joooi...mogla bi ju..haha..lanchy su ocjene ziva katastrofa..a meni...ma koma...neda mi se ni procat o tome.headbang.
ja bi u gardalandddd..uffffff...lanchy moras si nac nekog sexana...nemres sam...cekat i cekat.(ili neeeeee,lanchy)..crknula bus..
ma bumo se mi josh dog...i tak...jucer sam bila sa sestricnoom...haah...LoL...
i tak...kak mi se nie dalo ic van sa lanchy..al SAM MORALA...i onak...ja u faking 9 moram doma..
a dosla sam u 23.20...al nema beda...i onda me jos danas lanchy zove na jarun..
pa daaaaaaaaaai...sad se bas dopam sa lanchy prek msna...tak da mie nekak bzvz pisat post..
haah..al boysi su nam prejebenismijeh...haah...onak umjesto da oni brane nas mi branimo njih...
al nema bedarolleyes...sve je to zdravo...-ko sven-..LoLzujo
pu$$ekisscerekfino od

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

personalized greetings



| commichy 0-24 (44) | printaj ak ti se printaaaa!!! | 0-24 |

<< Arhiva >>