So sexy...

srijeda, 17.05.2006.

I'm so sexy, sexy, sexy!!!!!

Hey, smrtnici! Evo, napokon sam našla malo vremena i za vas. Ponovno ste mi napisali toliko lijepih komentara da ne znam kako bih vam zahvalila. Možda sam malo prepristojna prema vama, jer se očekuje od vas da pišete lijepe komentare Kraljici.
U petak idem u Monako, u vilu koju je tata ovaj tjedan kupio. Koštala je par milijuna eura, fakat je jeftina pa se bojim da mi se neće sviđati, a onda će moji imati problema. Ali sviđa mi se što i u toj vili imamo spremaćicu (koju ja zovem sluškinja), koja radi sve za nas, odnosno, za mene. =)
Moj brat koji studira u SAD-u će isto doći. Jedva čekam, on je frajer kakvog nema!!! Iako, naravno, nitko nije bolji od mene. Danas su moji frendovi prebili jednog gabora koji je fućkao zamnom, jel si vi to možete zamisliti???? Neki masnjak, da fućka za Kraljicom??!!!! U nekoj staroj, ofucanoj kožnoj jakni i majici od nekog benda za 50 kuna, ono DUUUUH!!!! Nek fućka za takvim curama, koje su na njegovom nivou! Previše si dopušta!!! Uhhh...opet sam se uzrujala, a to nije dobro za zdravlje ni izgled.
Idem u fancy world...

- 20:24 - Say something stupid... (15) - Isprintaj - #