So sexy...

ponedjeljak, 15.05.2006.

THINK PINK... =)

Dakle, hvala svima na komentarima, mislim fakat ste me potpuno podržali, nadam se da ćete nastavit tako. Pa naravno da hoćete, ipak sam ja ona popularna...Na onom tulumu je bilo jadno jer je došla i neka rokerica, ono DUUUUH, nepozvana, još veći DUUUUUUUUUH i tam je smrdila i IJU...neću se ni prisjećati. I u biti, ja sam otišla s tog sranja, mislim ono, nisu me vrijedni!!! Pa sam bila sva u bedu, pa mi je tatek dao 1000 kuna i to me bacilo u još veći bed!!!! SAMO 1000????!!! Pa dobro, di je njemu mozak??!! Nakon što sam mu to rekla, dao mi je još petaka, i bilo je malo bolje, tak da danas nisam bila u mojoj fancy školi, nego sam malo pustošila dućane...skroz sam zadovoljna!!! Kupila sam Sisley dopičnjak, Armani trapke (totalno sexy, niski struk) i nove Gucci sunčane naočale (fancy, fancy, fancy, fancy!!!) Moj stari si je danas kupio novi auto, neki najnoviji BMW, ne znam koji jer on svaki tjedan mijenja auto...I tak. Kak ste se vi proveli??? Ups, ne zanima me =)
Ki$$$$$$acha!!!

- 14:12 - Say something stupid... (33) - Isprintaj - #