petak, 10.11.2006.

Od jeseni 2006.

Sivi se dim ljeska na crnoj sjeni. Tebe više nema. Kao smrtna mrena na mom oku stoji tvoja slika u mekoj plavoj noći – o, preslatki Johne, kako sam te voljela! Danas samo sanjam jer mi je odveć bolno buditi se. U SVAKOM ĆU LJETNOM DANU VIDJETI TVOJE ZLATNE OČI; KROZ SVAKI ĆE ME SAN PRONIJETI SJEĆANJE NA TVOJU LJUBAV!
Crne zvijezde sjat će nad noćnim nebom kada se ponovno sretnemo u vječnosti. Vjetar će ti milovati lice, a more isprati suze što su se slijevale niz tvoje obraze sve ove godine. Onoj kojoj je suđeno da te ima, neka te čuva. MOJA JE LJUBAV PREVELIKA DA BI SE PRETVORILA U PUKI OSJEĆAJ, ĆUTNJU, SLIJEPO NADANJE. Ta, zar nisu sve oko nas varke? Sklopi oči, dragi, i ne osvrći se. Kada se probudiš, više neće biti ni tebe, ni mene, ni strasti što nas je jednom davno vezala u onozemaljskom životu. TEK ŠTO SE TRGNEŠ IZ SNA, POSTOJAT ĆE SAMO DVIJE BEZNAČAJNE DUŠE U VELIKOM SVEMIRSKOM PROSTRANSTVU POVEZANE LJUBAVLJU ŠTO JE NOSE IZ NEKOG DALEKOG, STRANOG ŽIVOTA.
DANAS SE OPRAŠTAM OD TEBE, znajući da je naša ljubav dovoljno velika da pobijedi granice ljudskog uma i nastavi živjeti tamo gdje čovjek od krvi i mesa još nije kročio. Zar da tugujem nad ovom bijedom od života? Ne, moja je savjest čista, i srce mi još uvijek kuca u grudima – ti si gdje zaslužuješ da budeš, a ja si dopuštam da otrgnem komadić tvoje radosti. Uvijek si se hrabro borio za svoje mjesto na ovom svijetu, ali ja za to nemam snage. JEDNOM KAD TE VIŠE NE BUDE, PAMTI, JA ČEKAM NA TEBE.
Tvoja Lady Chatterly

- 21:05 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako seksualnost utječe na nas i zašto ona kao takva ne poznaje klase i dobne granice...pitanje koje je aktualno još otkada je "Lady Chatterly" bila uzor svim finim gradskim damama koje su žudjele za smjelim ljubavnikom i njegovim "Johnom Thomasom". I ja imam svog Johna Thomasa- pratite nas u našem bijegu od stvarnosti...

“U našoj ljubavi bijahu duhovno i tjelesno stopljeni tako savršeno da to ne bi mogli ni pojmiti današnji priprosti, sirovi šiparci svojim uniformiranim mozgovima. Još dugo nakon njene smrti osjećao sam kako njene misli teku s mojima. Mnogo prije nego što smo se upoznali, sanjali smo iste snove. Usporedili smo svoje bilješke. Pronašli smo crte čudne srodnosti. U lipnju iste godine doletio je i k njoj i k meni, u dvjema razdalekim zemljama, nečiji kanarinac. O, Lolito, da si me bar tako voljela!" Vladimir Nabokov, "Lolita"

«Obazirao se oko sebe i činilo mu se da vidi kako kraj njega prolazi sjena jedne žene, čija mu je nazočnost slatka. Odavno je već zaboravio onu nestrpljivost kad ljubavnik čeka, da mu se vrati ljubavnica, i evo je sada iznenada osjećao, da je ona daleko od njega, i želio ju je, da mu dođe, nervozno kao mladić.» Guy de Maupassant, «Jaka kao smrt»