METAL & AGGRESSIVE(INLINE)SKATING

22.01.2006., nedjelja

NEDJELJA... !!!!!!!!!!!!!

Pa evo dan je počeo jutarnjom tradicijom u 11 i pol na "kući"...i tako se nas 5 pojavilo,malo se zajebavali,dogovorli se šta ćemo i di ćemo kasnije...ODLUKA JE PALA:u 3 i pol na kući-pa ćemo se zaletit do škole...i došli svi osim cilindra,njega smo još čekali 20 minuta(ne smijemo mu zamjerat,ipak je dečko malo zabetoniran pa je možda zbog toga malo SLOW MOTION...)pa eto,sjeti se i on doć...malo kasnije došli do škole i našli se sa jednim svojim frendovima(isto voze)i ušli u jednu prostorijicu u školi(oni su u nekim izviđačima-aaaaaaa,sramote),ali s druge strane-mogu u tu sobu kad god žele,i ful je fora unutra...pa sjedili jedno 45 min. i igrali igrice,a onda smo ja,dado i jole izašli van i počeli vozit,malo sam stepke skidao,pa smo svratili do dvorane-ja sam neke grajndove bacao ne jednom mramornom zidiću(bacio sam jedan novi NEG MIZA)još ga malo treba usavršit...heheh...a onda se vratili u tu prostoriju,pa igrali opet malo,pozdravili se i uputili se doma...i tomorow opet škola,ali jebiga-nedjelja i nije ispala tako loša(mada mi je to jedan od najgorih dana u tjednu)... btw-skoro zaboravih danas mi je 4. dan bez S M O K I N G!
ljudi pozdrav!!!!!!!!!!!!!


C A R T M A N


System Of A Down =) =) =) =) =)

<< Arhiva >>