sex


Haj htje smo napraviti ovaj blog da bi podjelili svoja zanimljiva seksualna iskustva s vana
Evo za pocetak malo iskustvo moje cure Nine
- Imala sam decka Miroslava, i prevarila ga s njegovim naj frendom Milanom, tj. s Milanom sam se nalazila tajno i jebala, bio je dobar jebac. ali Miroslav to nije znao ali ni nije bio dobar jebac. i jedan dan sam isla s Miroslavom u auto radionu njegovog starog. no kad smo dosli u garazu njegov stari je javio da ce doc za jedno sat vremena. i eto prilike pune adrenalina,tu smo se poceli jebat na radnom stolu njegovog starog. i kad nam je bilo najbolje pocela sam izgovarati ime njegovog Naj frenda Milana. UPS.... Miroslav me gurne s sebe i pita da ponovim to sto sam rekla i ja izgovorim njegovo ime,on me pocne ubjedjivat da sam vikala "Milane". ja mu na to kazem da je pedercina,kako moze misliti na svog naj Frenda kad se jebe samnom. I ubjedim ga da si je to umislio. i nastavimo. kad evo jos veci paf... upada njegov stari u garazu s klijentom kojem je popravljao auto. ja brzo skocim s Miroslava i pocnem gola traziti odjecu po garazi. dok su njegov stari i taj covjek stajavi na vratima zamrznuti, Miroslav se samo ustao i otisao kod starog. ja sam propala u zemlju. odmah sam prekinula s Miroslavom jer nisam mogla pred njgove starce, bilo me bed, naravnopuknucu


06.08.2006. u 15:41 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne? Free Website Counters
Free Website Counters

Opis bloga


sex sex i samo sex

Linkovi


Blog.hr
eek
Forum.hr
eek
Monitor.hr
eek
allex
eek
tokio hotel fan
eek
funny girl

Nina & Nana


Evo i nasthumbup
-Nina= plavusa
-Nana= crnka
-bi smo i volimo pricat o jebanju
kiss