Neki to vole vruće....kao i mi...

Image Hosted by ImageShack.us
Dunavom plove anđeli....

Image Hosted by ImageShack.us
Uuu...ovo neće biti laka noć.....

Image Hosted by ImageShack.us
Treba radit,treba radit.....

Image Hosted by ImageShack.us
Smješkom zasjenio mišiće...maaa neee....

Image Hosted by ImageShack.us
Moj Apolon....

Image Hosted by ImageShack.us
Opet Apolon i pločice....

Image Hosted by ImageShack.us
Ajoj al sam stidan....

Image Hosted by ImageShack.us
Meni se spava...s tobom...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne bi to bilo to bez tetovaže....

Image Hosted by ImageShack.us
Nisam ja potrgala,kad ti kažem.....

Image Hosted by ImageShack.us
Wuuuš!

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ma sve i svašta....
Najvažnije je da su se vaše noćne more obistinile...
I nas 2 smo došle pisati blog....
Vaša Noćna mora počinje....

Linkovi

Ma svi pišu osim Čička

Niky

Sexy teniser;)

Stepka

subota, 07.07.2007.

Koji je ono danas dan?

Hmm...Sinoć sam imala toliko zamisli kako da prekrasno napišem ovaj post...ali sam se sjetila da sam negdje čitala da sve što je isplanirano nije čisto iz srca, a ja samo želim biti iskrena i pokazati koliko mi značiš....
Još se sjećam naših prvih dana, ajme kao da je bilo jučer...
Koliko je godina prošlo....
"Tek kad stane pucati led, znat ćeš tko ti je pravi prijatelj!"
S tobom sam se uvjerila u ovu poslovicu....
Postale smo najbliže onda kada nam je bilo najteže, kada se ono staro raspalo i kad je trebalo okrenuti novu stranicu.
Tako mi je drago da smo obadvije to napravile u isti trenutak!
Sve ljubavi, zaljubljenosti....
Sjeti se samo 5.razreda,tvog prvog "dečka"...i moje zaluđenosti jednim malim s naočalama....
Evo sad se smijem...
Joj onda ono najbolje...sedmi i osmi....Kako si samo ludovala za M.
Sjećam se kako je bilo šugavo nakon prekida...
I tvojih cvika koje su jedno vrijeme prebivale na glavi ili ti očima, a onda su bile svugdje samo ne tamo....
Sad ih ni ne nosiš...
Sjećam se prvih nastupa, zagrijavanja glasa(na alternativni način),smijanja u Maloj crkvi(zna se tko nas je nasmijavao)....
Novih godina i skakanja okolo....
Sjetim se kako pamtiš sve te datume, mjesta i registracije....(btw ne čini mi se to više toliko besmisleno)
Svih priča, svih suza(pogotovo sada)...
Želim ti zahvaliti što si bila uz mene i ponosim se nama što smo se držale skupa kad je bilo najgore....
Ah, ima toliko lijepih trenutaka...

Image Hosted by ImageShack.us

Pa onda faza bratići…Ne zna se koja je bolje prošla…(ironija, sarkazam)
Eto ispričavam se u njegovo ime, kreten bio, kreten ostao….
Sjećaš se onog obećanja kad su nas dečki toliko razočarali....
Eh, mislim da smo tada bile baš dobar par...
Pa onda kad smo rekle da ćemo se skupa bacit s mosta…
(E sorry nisam još ispunila uvijete za to)
Ajoj...a onda na maju....
UBODI PA ODI...
Bilo nam je zakon....
Onda svaki dan skupa u školu...Zajedno pod odmorima...
Pa sladoledi prije škole...
Ali najdraže...
Romale romali....Ahahaha...
Najbolji provod u životu...DEFINITIVNO!!!
Tad smo bile...ajme majko...Dobro pa nismo napravile neku glupost....
Se sjećaš? Šminkanje, cimer...Radić....pa kad smo pevale...
Onda obilazak i neispunjenje obećanja da ćemo si kupit iste majice....
Pa roštilj, cimeri, spavanje(ja još ne vjerujem da je taj krevet kapitulirao)....
E cimo moja kad ćemo opet....
Ti si mi sve...Cima, kuma, ljubav, frendica, legica, seka....
Znaš kako kažu pravim je prijateljima sve zajedničko....
Od poruka do...Ma znaš....

Draga sad si punoljetna, imaš 18!!!!!!!!!!!
Jej, sad ćeš ići polagat i onda ćemo se vozat, jelda da hoćemo?
Sad više ne možeš kao prije zlostavljat maloljetnike(Teo)...
Ne možeš se opijat i vozit(kad dobiješ dozvolu)...
Moš kupovat cigare(a ne žicat od mame Ružice i teta Predraga-najbolja provala ikad)...
A de nije fora i prije si mogla, nisu te ni pitali nikad za godine...
Ma sad možeš sve, samo čuvaj se ćuze...
I poštara i milicajaca...(vjeruj mi, loš ti je to svit!)
Iako dobro je imati veze...

Želim ti da ti se sve tvoje želje ostvare!
Da nikada više ne budeš tužna i razočarana!
Ubijem ja onoga tko ti napravi nešto loše...
Želim ti puno zdravalja, love, ljubavi, frajera, sreće, dobrih ocjena, zabave, sexa....
Ma svega lijepog....

Image Hosted by ImageShack.us

Sad sam tu svašta nabacala....
Još ti samo želim reći....
VOLM TE!!!!!!



| CoMmEnTaRiChI (35) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.