Neki to vole vruće....kao i mi...

Image Hosted by ImageShack.us
Dunavom plove anđeli....

Image Hosted by ImageShack.us
Uuu...ovo neće biti laka noć.....

Image Hosted by ImageShack.us
Treba radit,treba radit.....

Image Hosted by ImageShack.us
Smješkom zasjenio mišiće...maaa neee....

Image Hosted by ImageShack.us
Moj Apolon....

Image Hosted by ImageShack.us
Opet Apolon i pločice....

Image Hosted by ImageShack.us
Ajoj al sam stidan....

Image Hosted by ImageShack.us
Meni se spava...s tobom...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne bi to bilo to bez tetovaže....

Image Hosted by ImageShack.us
Nisam ja potrgala,kad ti kažem.....

Image Hosted by ImageShack.us
Wuuuš!

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ma sve i svašta....
Najvažnije je da su se vaše noćne more obistinile...
I nas 2 smo došle pisati blog....
Vaša Noćna mora počinje....

Linkovi

Ma svi pišu osim Čička

Niky

Sexy teniser;)

Stepka

četvrtak, 17.05.2007.

Prvo...al da jebe rak raka....nije muško.....

Evo...
Moja draga informatički naprednija legica se mal zbrčkala u svim ovim opcijama pa eto sad ja moram pisati prvi post....
Ma de ljudi...nećemo se badave predstavljat....Pogodite....a je teško....nut
Ovaj da....
Evo blog je još u izradi...ni same ne znam šta će biti na njemu....
Nemojte se čuditi ako naletite na izljeve bijesa ili na krave....rofl
Samo znajte tada pišem moja legica....
Želimo naglasiti da naše ima ništa ne insinuira...samo nam je fora....
Pa jel nije....
Evo očekujemo široku masu ljudi....(makar u kilaži)....
Ma de ne znam šta da trabunjam...nek ova napiše još nešto kad navrne...ili nek pobriše ako joj se ne sviđa....
Ovaj da...LEGICEEE...nemoj mi zaboraviti ponjet torbu....
Mogla si me i zvcnit večeras na mob...Da ti prenesem atmosferu....winkkiss



| CoMmEnTaRiChI (13) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.