< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

01.05.2006., ponedjeljak

RESTORAN OSKAR

Nalazi se u Zagrebu, kvart Cvjetno naselje (da ne griješite nije Cvjetni trg u centru). Jedna mala uličica kraj zgrada dovede vas pred njega.
Restoran je u dva nivoa, prizemlje i kat.
Hrana je vrlo ukusna, osobno volim njihov domaći kruh koji sami peku.
Najedem se samo njega.
Imaju razne specijalitete, od juhe peraje morskog psa pa na dalje.
Često sam išao na "Zagrebački odrezak" no nakon što sam jednom prilikom probao od frenda: "puretinu sa rižom i curry" od tada sam na tome.
Iako navodno po pravom receptu ide i luk, uvijek unaprijed navedem da ga izostave i ne bude nismo znali.

Čak sam naučio i sam skuhati si to jelo. Jednostavno je samo treba truda i pravih sastojaka.
Sitno sjeckani file puretine, curry, riža (sad joj ime se ne mogu sjetit no neka talijanska vakumirana koja se ne raskuha), temeljac.

U više navrata sam znao svojoj ekipi napravit i bili su oduševljeni ;)

Zgodan miran restoran, nije zadimljen, naizgled povučen no poznat mnogima.
Za ugodnu večeru u dvoje dušu dalo!
- 15:52 - Ostavi trag iza sebe (4) - Trošač tinte - Permalink#