< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

08.04.2006., subota

PROMOCIJE, PREZENTACIJE I FREE KLOPA

Susretao sam specifičnu vrtu ljudi i muških i žena, no više žena prema pojedinom fahu kako obilaze specifične manifestacije samo u potrazi za besplatnom hranom i pićem. A sve glume neku finoću i uzvišenost, povraća mi se od te malograđanštine i nobl shita!
Tako sam bio jednom na izložbi slika koju je organizirao moj prijatelj a poklopila se sa mojim rođendanom i donio sam veliku tacnu domaćih krem kolača da ih počastim slatkim tu a cugom negdje drugo. I uredno namjena je bila za "naše" društvo.
Kad neke dvije slonice se stampedno uputile jurišat prema njima. Ne dopire njima iz GUZICE u glavu kako je to povodom moga rođendana, one hoće te kolače i glavu dole. Kao kako sam bezobrazan i nekulturan i kako će zvati organizatora neka me izbaci???? Previše su udisale neke kemikalije koje im štete.

Djevojkama iz društva bilo je neugodno nastaviti dalje konzumirati kolače uzevši kako su se ove razkokodakale.
Kompromis je jednostavno bilo spremiti ih drugdje i tamo biti odvojen sa društvom. Što sam i učinio.
U jednom trenutku slonica se odvojila od krda i trkom u drugu sobu, zgrabila je preostali kolač i strpala ga CIJELOG !!! Veličine šake kolač u usta!
Pola joj ispada iz usta ona gura prstom nazad, groteskno groteskno! SPODOBA !

Tako sam eto prije dva tjedna bio na jednoj promociji salona UGRADBENIH ORMARA MOJIZBOR.HR.
Nije se ponovila slična situacija da bi me to asociralo, već vidjeh tako neke poznate face koji su eto kao u toj građevinskoj industriji i kao došli vidjeti što se nudi no u biti što ima za jest i piti.

OK namještaj je stvarno drugačiji sa posebnim materijalima koji se baš i ne nalaze u ponudi drugih. Ali to nije standarnda oprema stanova/kuća to je ipak malo elitnije jer jedan takav ormar okvirno je 10.000kn za dobar dan početna cijena pa prema nebu u oblake.

U zadnje vrijeme povremeno odem na neku promociju i privatnu feštu frendova, jedva čekam dovršit kuću i radit nedeljom roštiljadu u dvorištu kuće. Fino bacimo neko meso na roštilj, zalit vinom, muzika, badmington.. zezancija, druženje a navečer tko preživi još nekud van zaglavit... ionako većina nas ima čudno radno vrijeme ... :=)
- 19:35 - Ostavi trag iza sebe (5) - Trošač tinte - Permalink#