Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje ću pisati o konjima...mojim najdražim životinjama...

...a možda sapomenem i koju drugu svoju živinu.... sretan

Linkovi



Blog.hr
Blog servis

Doria

Fuschia Pink Rainbow Glitter Butterfly Glitters

Fuschia Pink Rainbow Glitter Butterfly Glitters



Images for your blog codes

Images for your blog



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Shy Glitter Dalmation Glitters

Shy Glitter Dalmation Glitters



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics




Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Animal Glitters

Animal Glitters

četvrtak, 30.08.2007.

evo mene doma...sve po starom

........osim kaj pokusavam nagovoriti mamu da uzmemo Missy, to je inace Doriin pas.....wink
jer, ona je opet uzela Lexa,
a ne moze imati oboje...
...pa je mene pitala bili ju ja htijela...naughty

Nazalost nemam slike.....nono

pa tko je nebi uzeo??????? (cry moja mama)
preslatka je, a malo je i zbunjolasta....nutzujosretansretansretan

p.s. u subotu se odrzava endurance kod nas...pa cu staviti par slika .....

sretanzujodo sljedecegmah

- 19:33 - Komentari (54) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.