seve(hehe tako me zovu)

četvrtak, 28.06.2007.

evo malo pjesmica ljubavnih..koje su mi jako lijepe ..

Ako se ikada budemo rastali,gubimo oboje.Ja jer sam te voljela.kissTI-jer si bio taj kojeg sam voljela.Ali ipak gubis samo ti,burninmadja cu naci durgog kojeg cu voljeti...cerek



Another month,another year,another smilewink,another tear,another tear,another winter.A summer too....but there i"ll never be...another you!!cerek


Cekala sam tebe a ti drugu uze,zelim da ti vratim ja suze za suze,Imala sam tebe,a zivot svoj hocu da ti vratim samo bol za bol!!!


Dali da budem sretna jer si mi prijatelj iili da placem jer je to najvise sto ces mi ikada biti?????rolleyesburninmadnononowinkblablazaliven

28.06.2007. u 18:09 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ola ...
inace zovu me seve...lol
inace zovem se kristina....
imam 15 godina...
zivim u zagrebu...
slusam cajke..
nevolim umisljene ljude...
imam dosta fredova...najbolji su :matrina krsic(moja luđakinja),fili altarac (moja legenda)ivona krizmanic(pametna zena),luka loncaric(tip koji me u losim trenucima moze nasmijat do suza)helena zivkoviccura koja se na sve gluposti nasmije u dobrom smislu)marko bijelic(opiceni tip),mateja kalem i moja suzana rukavina(suzy guzy)hehesta rec o njoj nego zajebana i ludaaaa..itd..neda mi se nabrajat...
uglavnom ako volite cajke javite mi se na msn

kristinaromic@hotmail.com....nevolim metalce..mrzim ih..i u ovom blogu cu vam pisat o mojoj ljubavi ,zivotu ,sexu novcima itd...dobro dosta o svemu ...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr