< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Par rijeci o blogu(: *

Pa evo..
Blog je napravljen iz ciste dosade..
Ovdje cete moci svasta procitati..hh..
O meni..Mojim prijateljima(:..Plesu..Skoli..
Svim zanimljivostima: ))*..
Uglavnom..Nadam se da ce vam se svidjeti: D*
Volim Vas: )(L)


*Tko je ona zapravo..?*

*ReA LuCiA (: *

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
°Svi sto me tjese zvuce ko da me u laz utjeruju
A ja ih pustim da i sami vide da pretjeruju..
Da vrijeme lijeci rane samo jos budale vjeruju *

Image and video hosting by TinyPic
*Ples, ples samo za nas..
zadnji put neka sviraju..
dok zvijezde se nebom kotrljaju..
za nas i za moje nevjerne godine..*
Image and video hosting by TinyPic
Budi moj dječak
Dječak sasvim
Na moj način
Iz mog dlana izrastao
Nahranjen mrvama mog kruha
Napojen rosom mog cvijeća
Igraj se
Mojom loptom
I mojim igračkama
A kada se naigraš
Ne okreći mi leđa
Moji
Dječaci
To
Ne
Rade !!!!

Image and video hosting by TinyPic




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ikicaaa: )*BFF(L)~*
Image Hosted by ImageShack.us

Mnogo puta u zivotu krenem,i onda stanem jer ne znam gdje sam...Mnogo ljudi prodje kroz moj zivot,uzmu ono sto im je potrebno i odu...Mnogo rijeci cujem svakog dana,one uglavnom bole,samo me rijetko cine sretnom,ali onda stanem i shvatim,ma nije sve tako crno,okrenem se i vidim tebe,prijatelju moj!Jedinu osobu cije rijeci ne bole,jedinu osobu koja je uvijek tu i cini moj zivot lijepsim...HVALA TI STO POSTOJIS... : ))*
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
********************

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Brby: ))*×3
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tesko pitanje i jos tezi odgovor.
Tesko je naci pravog prijatelja, i da se iskreno prijateljstvo odrzi. Tesko je nekome verovati i otvoriti svoju dusu i srce, ali kada imas nekoga ko zeli da te saslusa i kome verujes onda je to najlepse prijateljstvo koje moze biti.
Svako ima svoja zivotna iskustva, dobra i losa, i preko njih procenjuje zivot i ljude oko sebe. Tesko je naci srodnu dusu ali kad je nadjes, ne treba je pustiti.
Ruku prijateljstva treba prihvatiti!
Ako sam ikada nekoga uvredila zao mi je...
Ponekad je tesko videti svetlo kroz probleme i prepreke na putu ali mora jednom svanuti sunce....


************


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Ivona(L)(L): )*..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Kada te iznevjere ljudi, kad vrijeme pozelis vratiti, kada te neko povrijedi,zelim da shavtis: Da bit cu tu i u dobru i u zlu! Da te podignem iz prasine, da ti osvetim ime, da ti na uho kazem da nikad, nikad te necu slagati.. Kad zapleces.. suze cu ti brisati,..znaj da imas prijateljicu koja te voliii(L)*..

***************


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Karmen: ))*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Malena,do tebe..
stalo mi je ko do sebe..
Necu tuznu da te gledam..
Zivot dajem..Tebe nedam(:
Ko otok sred mora cekam svoje ladje
cekam da se vrate prijatelji dragi
nek nas isti osmijeh, ista sreca nadje
i nek stare pjesme zvone na gitari..*

***********


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
×..MagY(: ×
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*U vrtu prepunom lijepih ruža
i latica nježnih što drhte u rosi
gotovo svaka uvene tiho
pred danima tužnim što vrijeme ih nosi.
Tek rijetka se otme i nastavi zračit
svu raskoš svoju i bića ljepotu
jedna od takvih ruža si i ti
u ovom uvelom i sivom životu.*


******************

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~Ivana:D..~*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Each day God sends His angels to guide us. We don't expect to see them with wings, or with halo flying above their heads. Instead, they come in disguise and we call them friends. Thank you for being an angel to me!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Ljepotice moje(L)*
Volim vas najvise:D..
Ulala girls..BFF:D..*


×××××××××××××××××××


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Deica(: *..ljubav moja najdraza(L)*
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
*U dobru i zlu bi trebale biti mi,
zar ne misliš tako i ti?
Vjerujem da ćemo si uvijek dobre biti,
da nećemo jedna zbog druge suze liti.
Ne znam što osjećaš za mene,
ja samo želim da budemo sretne.
Poneka svađa možda dođe,
ali i sve to jednom prođe.
Vjerujem da ćemo si uvijek dobre biti,
nadam se da se neće nešto loše zbiti.
Jer uvijek ću za vas biti tu
možeš te me potraziti i u svom snu
Vjerujem da je prijateljstvo jače od laži
i da istina uvijek pobjeđuje zlo.!*

Image and video hosting by TinyPic


**********************************

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija(: *moj medvjedic..*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
If you ever feel lonely or left out,
remember me as your friend who loves you:D*

MEDVJEDICI DOBRA SRCA: )*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Zana(: *

1000 je suza u mojim ocima bilo...
1000 je zelja koje mi zivot nije ispunio...
malo je prijatelja koje trebamo svi,
a jos manje takvih kao sto si ti! Hvala=)

×××××××××××××××××××××××××××


Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(: *

****************************************



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~*Iky&Lora&Roza&Rea**..
*Prijatelj će mošda otići živjeti negdje daleko-tako daleko da ga možda više nikada nećeš sresti. Pa ipak, on je dio tebe zauvijek.*




{{Nije dovrsenoo))..**

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 28.10.2007.

Evo me: ): )
*dada*
Jucer smo isli u kino*mig*...
Gledat BRATZ *mig*...; ); )
Bilooo nam je prenajs=)...*jeej*
...Isli smo gledat i break iza filma=D...
Nije taamo lose...hehe....
Izaa posli u park: ).Joj tu je svacegaa bilo:; ).
Necemo komentirat: )...hihi...
Iza mene i Luciju uhvatila zuta minuta=).
Tifani&Paula bjezale od nas...hehe...
Mi plesale tango na stradunu*mig*.
U petak bio u Nike party: ).
Bilo jeee drama...o daaa: ).
Antonela&Magy&ja smo ostale spavat=)...*jeej*.
Ugl...Sve je super: )...Odlicnooo: ).
Zivi se punim plucima XD.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Ovo je odluka moja
i mnogi ce da se cude
a kada odlucim nesto
to tako mora da bude.*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Tamo gdje snovi nestaju,
postojite vi: ).*



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Zvijezdo pomozi mi
daj mi krila da se vinem
i u tvoja nebeska carstva
ja da pristignem: ).*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Pregršt rijeka
vječitih šutnji,
natapaju pjedistal mojih snova,
rušeci svaki temelj čvrstih htijenja
rađajući more kontradikcijskih oluja.*



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Otišla je duša,i odnijela
sva pisma,
sve osjecaje,sve riječi...
ništa sačuvala nisam...
Osim slikaaa: ).




Voli vas svee Reicaaaa: ): )






|Komentiraj 106| Printaj| #| *|

srijeda, 24.10.2007.

*Jer ljubav je tako slijepa...Sa tobom cu na kraj svijeta...Korak po korakm,korak po korak*

Evo me: ): ) *Pljesak*...

Ulicama lutaju na
oblacima nebom plove.
Zamisljene,zaljubljene
gledaju u noc.
I vjeruju u neke lijepe davne
izgubljene snove
Vjeruju da prava
ljubav jednom mora doc.

×××××××××××××××××××××××××××××××××

Najdrazi: )
Opet o prijateljstvu...
Dobila sam inspirejsn od Tifaninog posta...Paaaa...hh;);)...
Htjela sam se zahvalit mojim srecama sto su uz mene:).
Najvise Luciji i Karmen=D.Hvaaalaaa vam najljepsakiss.
Mozda u zivotu krenem nekim drugim putem...
Mozda me zelje negdje drugdje odnesu...
Ali nikad vas necu zaboraviti jer vas volim najvise: ) i prijatelja poput vas na ovoj planeti nema.Najbolje ste=).V.V.: ).
Ofc zelim se zahvaliti mojoj Pauli: ).
Hvala ti na razumijevanju.Stvarno si mi pomogla: ).
Pomaze mi sto znam da si uz mene(L).
V.T.P.
Zana takoder: ).Hvala sto ti je stalo.
Puno mi znacis...V.T.=)=).
Barbara & Mara fala i vama: ).Volim i vas...hihi...
Alma oprosti za sveeee...Znas da te vojim masu: ).
Srechaaa si bez obzira na sveee...hihi...
Magy...Ah...Ti si ljubav i gotovo..hehe...
Teaaa: ): )...Drzi se: ).
Biti ce sve ok;);)...You know...

Hvala vam na svoj brizi...Na rijecima koje su suze brisale...
Hvala vam na sveeemu...Na tome sto me trpite...
Na tomeee sto me cuvate: ).Sto me volite....A voli i ja vas najvise(L): ).
I kad padam i kad se dizem...Drzite moju ruku...
I zaista hvala vam na svemu: ).
Znateee da uvijek mozete racunati na mene.
Skupa cemo proci i krzo trnje i kroz zvijezde(*).

Image and video hosting by TinyPic


One bi htjele da im priđeš
Da im kažeš nekoliko toplih riječi
One bi htjele da ih ljubiš
Njihovu tugu samo ljubav liječi: ).

***************************************************

Ideeeeeem:D:D...
Cujeeeemo se najdrazi...
Pusicaaa svima: ).
Volim vas sve masu: )...odaaa...hihi...
kisskisskiss

Vasa *Reicaaaaaaaa: )*

Image and video hosting by TinyPic

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


[DODATAK ...]


..×××5 stvari koje volim...×××
*prijatelje,Matiju*
*obitelj,sestrekiss*
*ples(zivim za to...hh)*
*pozitivu: )*
*Medvjedice dobra srca(L)*

...××5 stvari koje ne znam a volila bi znati...××
*Latino americke plesove(znam nes jada)*
*pricat puno jezika=D*
*pjevat...*
*skijaaat(prije sam znala:S)*
*surfat=D=D*

...××5 stvari koje me fasciniraju...××
*Lord of the dance//idoli su mi*
*prijateljstvo*
*moje smijanjeXD...& Barbarine provale*
*P.L.E.S,snaga muzike: )*
*koliko Alma moze rojat...hh*

...××5 stvari kojih me sram...××
*mog retanog smijehaXD*
*pokad nekih izjava:S*
...ne znam ni ja viseeee:S...

....×××5 stvari koje želim...××
*biti novinarka: )*
*ostat zauvijek prijateljica s odredenim osobama: )*
*biti prva na svijetu...iako je to nemoguce=D*
*dovrsit knjigu=P/haha*
*da ljudi oko mene budu sretni*

PREDAJEM:::
Niki&Antoneli: ): )
Mari=)
Katiji=D
Petrici: )

Image and video hosting by TinyPic

Druga stafeta: )

...Zadnji put kad sam plakala zbog ljubavi...
Samo jednom...Necu spominjat...XD...

Dobila lošu ocjenu....
Svaki dan...hihi....saja;P

Provela dan iz snova....
Pa mojih dana iz snova je jako puno...
Ali najvazniji dan bi mi bio: )...(mislim jedan od)...
Kad smo ostali 2 na svijetu: ).2005 godina...=D=D.


Uvidjela da život nije uvijek fer.....
Cesto to vidim...Svaki dan nam nesto pokaze da zivot nije feeer...:S...


se osramotila pred svima....
To je svaki dan jbt...Stalno se nede ubijam...Padam...hh...

...ILI/ili...

Duga ili kratka kosa kod muških...
Kratka: )...Mislim ono srednje: )...

Plivanje ili skijanje...
Plivanje ofc: ).

Tenisice ili čizme...
Retanog pitanjaXD...Tene: ).

Mirna večer uz filim ili ludi noćni provod u discu...
U discu=)=)...ofc: )...Tamo se najbolje snalazim...hihi...: )...


5 stvari koje najviše mrziš....Nista ne mrzim..hh...
Ali ne volim...
-NEGATIVU
-Svade: (
-Rastankeee....smjc
-Tuguuu: (

PREDAJEM::
Ivani: )
Anaaa=)
Almi&Karmen~
Barbarici:P:P


Image and video hosting by TinyPic


Gibaaaaaam:D:D
I zaaaa kraaaj: )...
Medvjedici dobra srca will always be 2gether: )(L)...
Pusicaaaa: )...

Image and video hosting by TinyPic







|Komentiraj 119| Printaj| #| *|

subota, 20.10.2007.

*Prestat cu te voljeti tek kad slijepi slikar uspije naslikati zvuk pada latice ruze na stakleni sag dvorca koji nikad nije postojao.*

Ovaj put happy post: )
Dragi moji...
Odlucila i ja neke stvari...Nesto i shvatila*
Vise nema suza...nene...Samo osmijeh*kes*.
Optimisticna sam inace...Pa cu biti i ovaj put...: ).
Ono ste me ne ubije,to me ojaca*mig*.
Ugl...Ja sam opet ona stara...Happy sam again: ).
Sve se vratilo na staro mjesto:D:D.
Zivi se punim pucima: ).
U cetvrtak idem u Zagreb...*jeej*...
Falit cete mi svi...:(...Ali barem cu se zabaiti...hh...
Mozda i Luce ide:D...Molim boga*mig*...
Ugl...Danas bilo vanka:)...Isli smo na pizzuXD...
Zderonjexd...Pa smo se vozikali u kolicima: )...
hahaha...Pa ja pala 200 putaXD...//Tipicno za mene: S...
Ma cupel je nama bilo : )...
Pa smo se i borili...hh...Neki su najebali na veliko...haha..
Onda nam je baba drzala predavnjeXD(omggg....)...
Pa smo imali tehinckih problema...lol...Necemo spominjat...: ).
Vazno da je sada sve supax=D.
Sutra idemo nede...Ne znam de...lol...
: ): )*.
Idem se ja polako vratit mome msn-u...
[zahavale]
Lucijiiiii: )...
Srechice fkt hvala: )...Pomogla si mi puno=).
Magy takoder: )...V.T.P.
Paula...Hvala sto me rauzimjes=)...V.t.(L)
Barby&Mara V.V.N.N.S.: )...
Zana & Karmen takoder*mig*...
Volim vas sve(L)...
Pusica: ): )

Image and video hosting by TinyPic


|Komentiraj 117| Printaj| #| *|

srijeda, 17.10.2007.

~ Otkad te nema, sve mi je isto, samo sto sunce slabije grije. Noci su tuzne , bolesne , tihe, ni zvijezda nema kao prije ~

Evo i mene...
Nemam bas neke volje za pisati post...
Ali evo...Izgleda da je vrijeme...
Jer sam inace redovita,paaa...Necu duljiti s nikakvim postom...
Nemam volje za toXD...Zapravo nemam volje za nista...
Tuga me hvata:(...Ugl...Da vas ne peglam...
Samo bi se htjela zahvaliti mojoj Barbarikiss...
Srecho hvala ti na svemu(L)....Stvarno ne bi mogla bez tebe.
Uvijek me tjesis...Hvala ti stvarno.Volim teeeee=) najvise:).
I Mari bi se isto htjela zahvaliti.V.t.n.n.s.
Gibaaaaam sada:D:D...

Image and video hosting by TinyPic

Vezi me za sebe usnama,
vezi na milijun godina....
Vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljena...
Vezi me za sebe rukama,
vezi na milijun godina....
nek sam cijelom svijetu zabranjen,
jer sam ti u srcu zarobljena...

Love yaaa---(L)...
Pusicaaa...Cmokic....;)...

|Komentiraj 98| Printaj| #| *|

nedjelja, 14.10.2007.

Now i'm, in this condition,And i've, got all the symptoms,Of a girl with a broken heart...But no matter what you'll never see me cry...

Eeeeyy:):)
Ppl moji=D...
Pa evo odlucila Reicaaaa: ) napisati jedan veliki postich...
Zaista nisam doavno...Kad se sjetim kakve sam prije pisala...hehe...
Bili bi preko cijelog bloga=)...Nemam bas neke voljee za pisat...Ali ipaaak=)...Potrudit cu se za vas;P;P...Lol=D...

U petak imali ples uvecer=).Super je bilo...Iza isli vanka...Do uvale;P...
Mene i Almu je uhvatila alergija na muski rod...da,da...Popizdile smo tamo...Premlatile smo Zilu jadnogxd...Ma neka mu...*ble*...hehe...
Ugl...Gadali tamo kamenjima...Zamisljali da su njihove glave..Pa Alma zavitljala tamo neki vrag od suncobrana pa cuvar popizdio...hehe...A bozeee:S:S...I onda ja trazila Paulu i Magy svude...Ja kontam posle one doma...A one bile ispred pekare...LoL...Praznile je taamo...//ccc...
Ugl...Sjele mi s njima...Mene nes puklo{izvodila ja}..Ali nitko se nije zacudio..Ofc!*...hihi...:/...

Subota...Rutina=P...Pleees...Popodne spavanje...Uvecer nocni zivot...hehe...Nista spesl=D
Danas je Magy bio rockas;);)....da,da...Isli smo u Zupu na P.A.I.N.T.B.A.L.L.=)...
Bilo je tu svacega;)....Hehesretan¤Samo zenske¤.A ja ih sve tamo potaracala dadazujo...Nasli smo se u 2...Vozili se u kombiju.Nekako se svi potrpali=P=P.Brzo smo dosli do ZupesmijehTamo smo se obukli u ona odijela...Ono 20 brojeva vece...hehe...I onda krenuli igrat.Podijelili se u timove.Igrali Karmen,Alma,Mara i ja:).{Lapad team=)}.Ugl...Bilo je zakon=)...Iza smo igrali ledice kroz noge...Alooo e=)...hehe;);).Pa ja proletila da odledim Karmen i ustakla vrat(bravo jaaaa...hh).
Onda se tamo zajebavali=D...Pa se penjali po nekoj kuciwink...Plesali po krovulud.Kad smo se vracali singali ko ludaci.Onda posli do Uvale.Marsirali...{1,2,3 hop:)....*lijeva,desna*}.
Posli smo onda na Vis;).Slikavali se*mig*...{stvait cu sve slike kad mi ih Iva posalje;P}.Ma sve supac bilo=D.Onda smo stali u krug i igrali tostera...o daaa...hh...Pa mene i Barbaru uhvatila zuta minuta.Crklavali smo 15 minuta.=).Ja njoj kako se smije,ona meni;P.Pa je onda Barbara ofc...Provaljivala...haha...//Nista nova=P.Ma fenomenlano je bilo,samo sto smo se malo smrzavali,ali su nas rekreacije grijale.haha=P.I onda mi ih otpratile na bus i ja i moja Paula srele Zanu i Andreu.

Ucinile mi dir do uvale.Onda smo pjevali "Gdje je onaj cvijetak zuti" u avim zivim frazama.Cak smo i repali...lool=).Pa smo posli na vrucu cokoladu...mmmm....A na kraju smo pile caj i kakao...Nide veze xd...Sve u svemu nacakulale se mi...hihi...Ma perfekt...Pa smo plesali valcer;).I tango=D...Pa country.Pa mene Andrea i Paula opizdile rukama u nos...A kad sam smotana ko sajla...hehe...Onda ja lijepo krenula kucici svojoj{toploj=)=)}...
I taaaako....Evo ipak sam uspijela napisati the big post.=D.//Ponosna=P.Ljudi mooooji....Gibaaaam ja polako¤¤.

Image and video hosting by TinyPic

Pozz svimaaaasretan
Speeesl...
Matiji=)...ofc=D=Dcerek
Zatim mooojoj srechii najvecoj:)...Mojoj Barbari....(v.t.n.n.s.=D)...
Magy:v.t:)kisskiss,
Ondaaa Almi mojojkiss,Karmen(ljubaaavii sve ce biti ockeeej)...Paaa...PAULI=Dkiss...Mari;);)...Zatim..Lucijiiiiiii=)(hvala ti),Ivi;),Zani,Andrei,Tifani,Ivi...Maru,Stjepu,Vlahu,Brunu=) i Jusicu=),Zilu,Kasima,Vlatka,Tomy-a,...Ma neda mi se nabrajat viseeee....Love ya sveee(L)...Cmokaaaa:):)


Voli vas sveeeee Reicaaaaaa: )

|Komentiraj 132| Printaj| #| *|

petak, 12.10.2007.

*Tvoj kabriolet brzi,dugu kosu da mi mrsi.Tvoj kabriolet brzi,ja bi voljela.Negledaj retrovizor,ja sam od svih bolji prizor:)...hh*

Oj!Oj!Oj!
Me again..hehe...=P
Znam da nije puno vremena proslo,ali...Evo uhvatilo me pisanjee:P...


U skoli je sve jako najs*mig*.Danas na vjeronauku Vlaho i ja ratovali s Cuckom..hihi...To se nastavilo iza skole;P...Ali smo mi pobijedli...Ofc!**...
Poceli smo se spremat i za L.!.D.R.@.N.O....da,da...Imamo neke super idejice:):).


Na plesu je takoder super.
Sada vjezbamo za Njmeacku;)//25.11.smijeh!!!
Ne mogu docekat...hihi...~Nestrpljiva:P,,, ~
A valjda cu uspjet docekatsretansretan!!!
A bit ce nam odlicno ove godine=).Vjerovatno cemo biti s
Zagrepcanima u hotelu=)...A bit ce drama...
Ideeem ja polaaako:):)...


Image and video hosting by TinyPic

Razdvaja nas daljina
kao pustinju od mora,
a mene jede gorčina
jer znam da nisam tvoja...!

Tvoja, vise nikad neću biti
jer zadnji brod je otplovio,
niti tugu više ne mogu kriti,
iz nje je mene Bog stvorio!

I njoj sam vječni rob
u njenu čast ja živim,
do posljednjeg dana svog
ja njoj ću da se divim!

Jer samo nju u duši imam,
moje srce samo za nju zna,
njoj zadnju pjesmu pišem,
pjesmu smrti i očaja....

I nije mi žao što ruka će njena
posljednja nad drhtavim tijelom bditi,
jer sada ja sam ostavljena žena
koja tugu više ne želi kriti!!!!


Napustaaam vaaas:):)
Volim vaaaaas sve:))~~

Pusicaaaakiss




|Komentiraj 129| Printaj| #| *|

ponedjeljak, 08.10.2007.

~Sve je lako kad si mlad~

Odlucila ja nesto novo...=P...
Pa evo vam jedan postich o najvaznijoj stvari u zivotu:).
Prijateljstvu:).


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Almaa...Moja najbolja prijateljica;).
Jednostavno ne bi mogla bez nje.Ona je moja najveca sreca.
Uvijek je uz mene.Zaista.Uvijek mogu racunati na nju,
a moze i ona na mene.Zaista imam povjerenja u nju.Volim je jako puno(L).


Image and video hosting by TinyPic

~Ako ti gorko zaplace
oko,ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikada zadhrti dusa i nemas
koga da te slusa,ako ikada vrisnes u snu...
Nazovi me,ja cu biti tu=).~


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Image Hosted by ImageShack.us

Moja Magy;)...Znam je osam godinaa...
I ne poricem..Imale smo ja i ona mnogo svada,bitki i tih cuda...
Ali smo dozivjele i mnogo toga lijepoga skupa.
Volim je najvise na svijetu.Takoder moja Bf:).


Image and video hosting by TinyPic

**I da se zemlja razdvoji,i da mora presuse,
i da svijeta nestane...
Ni tada se necu rastati od tebe...
Jer zivot mi nije nista bez prijatelja:).**


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Image Hosted by ImageShack.us

Paula=D..Nju ne volim,nego obozavam.
Nikad ne bi mogla bez nje.Uvijek smijeh s njom*kes*.
S njom sam dozivjela trenutke koje nikad u zivotu zaboraviti necu.
Srecha moja=).Friend 4ever=).Fkt bi sve ucinila za nju;);).


Image and video hosting by TinyPic

Meni mozes reci sve,
sve tajne i sve strahove,
ljubavi bolne i srusene sne,
meni mozes priznati sve, i
kad si sretna i kad tr boli,
znaj da sam tvoja prijateljica koja te voli=).


************************************************


Image Hosted by ImageShack.us

Barbara;).
Najsimpaticnija osoba koju znam;).
Uvijek ja i ona nesto izvodimo*dumm*.
Vjecno se mlatimo...Ali sve je to iz ljubavi=).
I love her so much=D.


Image and video hosting by TinyPic

Nemoj plakati, ti
predivno biće, svaka tvoja suza i mene se tiče,
svaka tvoja suza i mene
boli jer ja sam prijateljica koja te puno voli!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Image Hosted by ImageShack.us

Mara...Pa moja Mara...
Ne znam koje bi je rijeci najbolje opisale...hehe.
Vrlo je opichena i priglupa moram priznat...haha...Sala:).
I nju volim jako puno..Ofc!*


Image and video hosting by TinyPic

Sunce sja ali zalazi...
Zivot je lijep ali prolazi...
Slusaj sve, al ne vjeruj svima...
Pravih prijatelja tako malo ima=).


________________________________________

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucijaaa...
Moja sestra=).
Imamo toliko toga zajednickog;).
Cak i isto ime...hehe.Ona me uvijek tjesi,
uz mene je.Zaista je prava prijateljica i
vidi se da joj je stalo do prijateljstva.(L)


Image and video hosting by TinyPic

Pravi prijatelji su jedinstveni, i uvijek ostaju takvi cak kad nas i ponekad zivot rastavi...taj plamen naseg prijateljstva treperi i ceka ce da se ponovo sretnemo...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Image Hosted by ImageShack.us

Ivaa:).Eresica moja=D...da,da...
Paaa...Za nju stvarno nemam rijeci.
Uvijek je nasmijana.Puna pozitive;).
Stvarno mi je stalo do nje=D.


Image and video hosting by TinyPic

U dobru i zlu,u javi i snu...
znaj da uvijek bit cu tu...
i kad padne noci kad svane dan...
tu sam ljubav da ti dam:).



××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj secer na kraju:):)
hihi...Karmen mojaaa=)...
Ona je zaista cudno bice,
no ipak je volim jako puno.
Znaci mi dosta.Fkt joj mogu sve rec.


Image and video hosting by TinyPic

Pronaći prijatelja je blagoslov,I
mati prijatelja je luksuz,
a očuvati nase prijateljstvo je vrlina!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

P onos koji svaka posjeduje
R azumijevanje medu nama
I skrenost prije svega
J adi koje dijelimo
A ko nas uhvati tuga
T u smo da se uviejk utjesimo
E motivne smo skroz
LJ ubav vlada medu nama
I kada nam je tesko
C vilimo jedna drugoj na telefon
E ...to su tajne;);)...


Image and video hosting by TinyPic


Prijateljice

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke


Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke=)...


~~Za kraaaj...
Zelim mojoj Magy cestitat rodendan:).
Ona vama je sada velika curica...hihi=).
Ljubeee moja:)...Zelim ti sve najbolje.
Neka ti se sve ostvari...Zivi zivot punim
polucima dok jos mozes...Uzivaj=P.
Volim teeeeeee=).Cmox;)~~


~Eto ppl...Volim vaaaaas sveeekisskiss...°°


|Komentiraj 118| Printaj| #| *|

nedjelja, 07.10.2007.

I evo me opet....*Pohvala*
Pa evo doslo vrijeme da se i ja javim...:P:P...
....Glavno...Zivi se:P:P...
Ovaj vikend je bio i vise nego odlican=D...
Barem sam se naspavala*mig*...
I tako...Puno se toga izdogadalo...
Ne znam od cega bi pocela pisat:S...
Tako da necu nista ni rec*duuummmm*...
Pa eto...

Image and video hosting by TinyPic

Kad bude noć pala na moja leđa
Kad se svijet sruši na moja ramena.
Kad me svi budu mrzili,
Kad ja budem mrzila sve...
Daj mi samo jedan mali,
Pogled.
Daj mi pogled jer to je sve
Što mi treba.
Ustat ću na noge,
Krenuti dalje.
Samo pogled mi daj.
Kad se budem vraćala
Od nekud tužna, umorna.
Kad se srce moje slomi kao štap,
Kad se smrzne kao kamen...
Daj mi samo jedan mali
Pogled.
Na sekundu neka vidim
Tvoje oči.
Upregnut ću teret, krenuti dalje,
Sa svijetom se suočit.
Samo pogled mi daj.
______________________________

Pusa svimaaa...
Loveya sve(L)...:):)

Spesl se zahvaljuem Barbari&Pauli&Almi=)...kisskiss

|Komentiraj 134| Printaj| #| *|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.