rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Par rijeci o blogu(: *

Pa evo..
Blog je napravljen iz ciste dosade..
Ovdje cete moci svasta procitati..hh..
O meni..Mojim prijateljima(:..Plesu..Skoli..
Svim zanimljivostima: ))*..
Uglavnom..Nadam se da ce vam se svidjeti: D*
Volim Vas: )(L)


*Tko je ona zapravo..?*

*ReA LuCiA (: *

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
°Svi sto me tjese zvuce ko da me u laz utjeruju
A ja ih pustim da i sami vide da pretjeruju..
Da vrijeme lijeci rane samo jos budale vjeruju *

Image and video hosting by TinyPic
*Ples, ples samo za nas..
zadnji put neka sviraju..
dok zvijezde se nebom kotrljaju..
za nas i za moje nevjerne godine..*
Image and video hosting by TinyPic
Budi moj dječak
Dječak sasvim
Na moj način
Iz mog dlana izrastao
Nahranjen mrvama mog kruha
Napojen rosom mog cvijeća
Igraj se
Mojom loptom
I mojim igračkama
A kada se naigraš
Ne okreći mi leđa
Moji
Dječaci
To
Ne
Rade !!!!

Image and video hosting by TinyPic




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ikicaaa: )*BFF(L)~*
Image Hosted by ImageShack.us

Mnogo puta u zivotu krenem,i onda stanem jer ne znam gdje sam...Mnogo ljudi prodje kroz moj zivot,uzmu ono sto im je potrebno i odu...Mnogo rijeci cujem svakog dana,one uglavnom bole,samo me rijetko cine sretnom,ali onda stanem i shvatim,ma nije sve tako crno,okrenem se i vidim tebe,prijatelju moj!Jedinu osobu cije rijeci ne bole,jedinu osobu koja je uvijek tu i cini moj zivot lijepsim...HVALA TI STO POSTOJIS... : ))*
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
********************

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Brby: ))*×3
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tesko pitanje i jos tezi odgovor.
Tesko je naci pravog prijatelja, i da se iskreno prijateljstvo odrzi. Tesko je nekome verovati i otvoriti svoju dusu i srce, ali kada imas nekoga ko zeli da te saslusa i kome verujes onda je to najlepse prijateljstvo koje moze biti.
Svako ima svoja zivotna iskustva, dobra i losa, i preko njih procenjuje zivot i ljude oko sebe. Tesko je naci srodnu dusu ali kad je nadjes, ne treba je pustiti.
Ruku prijateljstva treba prihvatiti!
Ako sam ikada nekoga uvredila zao mi je...
Ponekad je tesko videti svetlo kroz probleme i prepreke na putu ali mora jednom svanuti sunce....


************


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Ivona(L)(L): )*..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Kada te iznevjere ljudi, kad vrijeme pozelis vratiti, kada te neko povrijedi,zelim da shavtis: Da bit cu tu i u dobru i u zlu! Da te podignem iz prasine, da ti osvetim ime, da ti na uho kazem da nikad, nikad te necu slagati.. Kad zapleces.. suze cu ti brisati,..znaj da imas prijateljicu koja te voliii(L)*..

***************


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Karmen: ))*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Malena,do tebe..
stalo mi je ko do sebe..
Necu tuznu da te gledam..
Zivot dajem..Tebe nedam(:
Ko otok sred mora cekam svoje ladje
cekam da se vrate prijatelji dragi
nek nas isti osmijeh, ista sreca nadje
i nek stare pjesme zvone na gitari..*

***********


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
×..MagY(: ×
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*U vrtu prepunom lijepih ruža
i latica nježnih što drhte u rosi
gotovo svaka uvene tiho
pred danima tužnim što vrijeme ih nosi.
Tek rijetka se otme i nastavi zračit
svu raskoš svoju i bića ljepotu
jedna od takvih ruža si i ti
u ovom uvelom i sivom životu.*


******************

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~Ivana:D..~*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Each day God sends His angels to guide us. We don't expect to see them with wings, or with halo flying above their heads. Instead, they come in disguise and we call them friends. Thank you for being an angel to me!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Ljepotice moje(L)*
Volim vas najvise:D..
Ulala girls..BFF:D..*


×××××××××××××××××××


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Deica(: *..ljubav moja najdraza(L)*
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
*U dobru i zlu bi trebale biti mi,
zar ne misliš tako i ti?
Vjerujem da ćemo si uvijek dobre biti,
da nećemo jedna zbog druge suze liti.
Ne znam što osjećaš za mene,
ja samo želim da budemo sretne.
Poneka svađa možda dođe,
ali i sve to jednom prođe.
Vjerujem da ćemo si uvijek dobre biti,
nadam se da se neće nešto loše zbiti.
Jer uvijek ću za vas biti tu
možeš te me potraziti i u svom snu
Vjerujem da je prijateljstvo jače od laži
i da istina uvijek pobjeđuje zlo.!*

Image and video hosting by TinyPic


**********************************

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija(: *moj medvjedic..*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
If you ever feel lonely or left out,
remember me as your friend who loves you:D*

MEDVJEDICI DOBRA SRCA: )*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Zana(: *

1000 je suza u mojim ocima bilo...
1000 je zelja koje mi zivot nije ispunio...
malo je prijatelja koje trebamo svi,
a jos manje takvih kao sto si ti! Hvala=)

×××××××××××××××××××××××××××


Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(: *

****************************************



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~*Iky&Lora&Roza&Rea**..
*Prijatelj će mošda otići živjeti negdje daleko-tako daleko da ga možda više nikada nećeš sresti. Pa ipak, on je dio tebe zauvijek.*




{{Nije dovrsenoo))..**

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 30.09.2007.

Carolijaa...Kad prestane...I prasina snaa...Nestanee:))*

Ppl moji=)...
Pa evo here I am:D:D:D...
Nesto me uhvatilo ovih dana...
Stalno mi se pisu postovi;)...dada=)...
Ne znam ni sama sto mi jee...Ugl...U mene vam je sve
i vise nego O.D.L.I.C.N.O.:):)...Da,da...hh...
U petak skraceni satovi:P:P...Ne znam nmi ja zasto..xd...
A u ponedjeljak nema skoleee=D:D..jeeeeee...
I taako...Na plesu je drama...Jedino imamo malih tehnickih problema s grupom,ali i to ce proc...haha=)...

×××××××××××××××××××××××××××××××××××

*Should I had never turned by back to,
The girl with eyes so grey.
In a dark time I will perish,
Like a memory or a book,
Until I find a friend who see’s a distant star,
And merely takes a second look.*


Image and video hosting by TinyPic



Danas ja i Andrea obruzale biologiju;P;P...
Pa bile tamo Iva&Adela&Vicankakisskiss=)...
Uhh...Sto se tamo sve radilo;P;P...
Mora mi Iva poslat slike pa cu ih stavit=D...
Da,da...Fkt nema cega tu nije bilo:S...
Ahhh...Necemo u detaljee....looool=)
Idem sada....


Image and video hosting by TinyPic


Pozz:):)...Slijedi*
...Magykiss,Almikiss,
Barbari:(hvala ljube)kiss,
Lucijikiss,Marikiss,Karmenkiss,
Zanikiss,Pauli(H2o)kiss,
Eresicamakiss,
Tifanikiss,IvikissAdelikiss,
Andreikiss,Moretickikiss,
Monikikiss,Barbarici(drzic)kiss,I
vonikiss,Teikiss,Emikiss,
Anikiss,Vicankikiss,Totickikiss...
Ondaa...Teu,Kasimu,Matiji:),Jokiju,
Hrvoju,Stjepu,malom Maru,Cucki,Nerminu,
Maru,Corku,Tomiju,Jusicu,Pralasu,Maru durgom,
Vlahu;),Asicu,Vlatku,Knezi,Casperu=)...
I to bi bilo to...

Pusaaa svimaaa...Volim vas sveee:):)
Cmox...(L)...=)=)

|Komentiraj 196| Printaj| #| *|

subota, 29.09.2007.

Sve bez tebe je nista.Nista s tobom je sve.Volim te:).

Olaaa najdrazi=)
Pa here I am..:)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Necu vas peglat s nekim dugim ubitacnim postom;)...hh...
Ugl...Jucer bila u gradu s Tifani i Barbarom...Reci cu samo jedno...Nikad se vise ne vozite peticom..Retan bus...xd:S:S.
Ugl...Zajebavale se malo po gradu i tako...Kasnije...Trening...//Obicaj...Poslije sjedali ispred pekare=)...Papali:)...Danas opet ples...Ujutro...Nema spavanja...Kmeee:(...Ugl...Mucili se tamo od 10:30 do1:30...Crkli...XD...I onda ja lijepo posla kucici svojoj..Pjeske...Jer moja Magy nije imala para za bus...ccc...=)...I onda se ja pocela spremat za rodendan na koji smo ja i Alma naravno kasnile...Ofc...Isle kupit poklon...Pa srele Bruna:)...Pa mu ja i Almica kupile neki parfem...Super mirise=)...I bjecve neke na balerinu=D...
I tako...Rodendan je bio O.D.L.I.C.A.N.:).Svaka cast majstorima...LoL...=).
I jos smo dobili dva nova para,a za jedan sam ja zasluzna..//Pljesak:):).
I tako...


Evo sada jedna fkt prava pjesmaaa;)..(citajte rijeci:))

So-What am i not s'pposed to have an opinion?
Should i be quiet because i'm a woman?
Call me a bitch (bitch) cause i speak what's on my mind
Guess it's easier for you to swallow if i sat and smiled

When a female fires back
suddenly target don't know how to act
So he does what any little boy would do
Makin' up a few false rumors or two
That for sure is not a man to me
Slanderin' names for popularity
It's sad you only get your fame through controversy
But now it's time for me to come and give you more to say

Chorus:
This is for my girls all around the world
Who have come across a man that don't respect your worth
Thinkin' all women should be seen, not heard
So what do we do girls?
Shout louder,
Letting them know we're gonna stand our ground (our ground)
So lift your hands high and wave'em proud (wohoh)
Take a deep breath and say it loud,
Never can,never will
Can't hold us down

Nobody can hold us down(us down)...Nobody can hold us down(us down)...Nobody can hold us down(hold us down)
Never can never will...

So what am i not supposed to say what i'm saying
Are you offended with the message i'm bringin'
Call me whatever 'cause your words don't mean a thing
Cuz you ain't even a man enough to handle what i sing
If you look back in history it's a common double standard of society
The guy gets all the glory, the more he can score
While the girl can do the same and yet you call her a whore
I don't understand why its OK,
The guy can get away with it while any girl gets named
All my ladies come together and make a change

Start a new beginning for us,everybody sing

Chorus

Lil' Kim:
Here's something I just can't understand
If the guy have three girls then he's a man
He can either give her some head, or sex her raw
If the girl do the same, then she's a whore
But the table's about to turn
I'll bet my fame on it
Cats take my ideas and put their name on it
It's aight though, you can't hold me down
I got to keep on movin'
To all my girls with a man who be tryin to mack
Do it right back to him and let that be that
You need to let him know that his game is whack
And Lil' Kim and Christina Aguilera got your back

You're just a little boy,
Think you're so cute,so coy
You must talk so big, to make up for smaller things
You're just a little boy
All you'll do is annoy
You must talk so big, to make up for smaller things,
This is for my girls...

Repeat Chorus X2

Ahh Wahoo 7X ahh
Spread the word
Can't hold us down
Yeh we here
We Back again
Yeh Lil Kim and Christina Aguilera
Yeh
Can't hold us down!

Image Hosted by ImageShack.us



Eto vas ljudi moji....
Cmoketina svimaa...A spesl Pauli,Moreticki,
Petri,Tifani:),Matei,Ivi,Ivchy,Luciji,Magy;)...
I spesl pozz ALMIkisskiss & BARBARI=):kiss:kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Love ya sveee....Re!caaaaaaaaaaaa :)



|Komentiraj 112| Printaj| #| *|

srijeda, 26.09.2007.

On je sve sto ti treba,sapnuo je netko s neba...Samo ja znam sto:P~

Me again=P=P...hh;)...
Evo stvarno me dugo nije bilo pa...hh:)..
Ugl...Jucer je u skoli bilo predobro=).Yap,yap..=)
Mi zenske tamo ko neke glupace pjevale,derale se...LoLcina=)...
Pa ukolo svi...hh...;)..
Ma da ne duljim...Danas nisam bila u skoli...Bolesna:S:S:S.
Ali idem sutra...Boli me...hh...Sutra ionako imamo samo 4 satasmijeh...Pa idemo u Drzica...LoL=)=D...I eto ljudi moji to bi bilo sve od mene...
Pozzam svee...Ali spesl moje l@p@d@nkeee:)...S kojima sam promukla...hh//=P=P...
Pa...Idemo...Pozz zaa...//LoL...
Zanu...Magy...Paulu...Almu...Karmen...Pitarevicku...Moniku...Anteu...Emanuelu...hh...Anu...Maris...Maru...Ivonu...Andreu...I ja mislim da nisam nikoga zaboravila...Pusaaa svima...(L)kiss...

Stafeta:P:P...Koju mi je Lucija=) predala=)...

Sto te privlaci na muskima??

Hm...Pa nista odredeno...
Vazno da su zabavni,opicheni:)...
I po mogucnosti crna kosa:D:D...

Osoba koja mi puno znaci...Zasto?

Pa moje sestrekiss i jedna i druga=).
Puno ih volim;),uvijek su uz mene i stvarno mi puno znace.
Ne bi mogla bez njih:):).Puno sam stvari prosla s njima,sto se rece kroz trnje i zvijezde i ne bih mijenjala za nista na svijetu.
A od prijatelja...Paa...Hm...Ima ih jako punooo...Svi moji prijatelji su mi jako vazni...Ali evo sada bi to bila Alma=).Srecha mojaa...Uvijek mi pomaze i zaista je uvijek uz mene.U nju imam jako puno povjerenja i sve joj mogu reci:).My bf;).I naravno uz nju Magy...S kojom sam prija vec ohohoh...Vremena...LoL=).

Najveca pogreska u zivotu...

Pa ne znam:S...Ni jedna nije tako strasna da bi se mogla odvojit.

Najbolja provala koju sam ikad cula?!?!

Hm...Bilo ih je jako dosta...Ne bi se mogla odluciti...
Vjerovtano ona Paulina...Ja sam pametna...LoL...Hhh:):).
A fkt ne znam..:S...

Najmrza osobina kod ljudi...

Pa kad neko laze...Mrzim to...:S...
Uff...

Sto ne volis na ljudima...

Pa najmrze mi je kad je netko dvolican...
I ljubomorna...Jada...XD

Stafetu predajem...

Ivchy;)
Iris;)
Tifani=)
Iva:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To bi bilo svee od mene:)
Volim vas svee...(L)...
Pusicaaa...:)

|Komentiraj 92| Printaj| #| *|

nedjelja, 23.09.2007.

I see friends shaking hands sayin'...how do you do...They're really sayin'......I love you:).~*

Moj trenutak inspiracije:PP...~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ako se ikada ponovno sretnemo,
ti me zaobidi.
Vise nas ne drze rijeci,zelje ni djela.
Ako nas se ponovno pogledi sretnu i
ponovno vidim sjaj u tvojim ocima,
sklopi ih i ne otvaraj.
Ako ikada budes htio izgovoriti moje ime,
zamjeni ga nekim drugim.
Vise se ne zelim ni zvati tako.
Ako ikada pomislis na mene,
Neka to budu ruzne misli.
Jer sada netko drugi misli na mene.
Ako me ikada pozelis zazvati...
Molim te NEMOJ....
Ako se ipak na kraju sretnemo i stanemo...
Molim te nemoj me zagrliti...
Jer te jednostavno nikad necu moci pustiti...:((
~Ne utjecem na ljubav~



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°°As much as I love you
As much as I need you
And I cant stand you
Must everything you do make me wanna smile
Can I not like you for awhile?
But I hate...
You know exactly what to do
So that I cant stay mad at you
For too long thats wrong
And i hate how much i love you boy,
I cant stand how much I need you,
And I hate how much I love you boy,
But I just cant let you go
And I hate that I love you so.....××



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Voli vas svee vashaa Reaa:))~~kiss

|Komentiraj 123| Printaj| #| *|

utorak, 18.09.2007.

~¤Jesen u meni caruje,a u tebi proljece.Moje ceste ne vode nikuda bez tebe:)~¤.

Olaaa....
Draaagi mojiii:)~~.
Evo mene opet s novim postom...//Redovita=P...LoL...
Paa...Evo danas bzvz bili u skoli=)..Draamaa je bilo....;)~~
Prvo jutros isla kupovat neku robu...hh:P:P i ugl...U skoli sve bilo najs=D.
Prvi sat...Hrvatski...Uobicajeno...Ja,Magy i Maro ponovno pjevali....hh...Jucer je bila skitinica...//=PPP....A danas neki mix...LooL....Ma svee ludo....XD¤¤---
Ondaa...Vjeronauk..Ajmee to su bili piseevi...Niksa stalno provaljivo...LoL...Svjetske provale...~Stao mozak...Ne mogu se sjetiti...//Blokada...hh...Ugl...Dobila sam novi nadimak Nutela...haha...Nide veze...XD...A eto...Jbg...Ipak je to Vlaho smislio...Pa ipak...LooooL=)...
Ugl...Iza bila matematika...Mene premjetila...Kraj Cucke...Hh...Sad ga stalno moram slusat kako pametuje...Jadna jaa...XD...Hhhh...:).
Onda bio odmor...Dosle Iva&Beti...Bzvz pricali...Mara&ja planirale njen rockas:)~~.Subota...20 ljudi...Lol...Drama,drama=)...
Iza toga bila kemija...Dosada...__Uobicajeno...hh...=).5 sati biologijaa...Hhhh...;);)...Mene ispitivala jer sam ometala rad...(kako Magudinka kaze...LoL...)...Onda dosla pedagogicaa...Ajmee revali smo od smijeha...Niko nije nju ni sluso...Hhh...Po obicaju...Iza ja i Alma isle u mene se napapat...Pa smo isli do njene babe...Nije bilo nikoga doma,pa smo provalili u kucu=D=D...Hh...Pljackamo od malih nogu..Hahaha;).
Uzeli mi cokolada i para...da,daa...I onda posli gore u studio iako nismo imali trening.Zezali see...Slikavalee...Zajebavale...Tea nesto izvodilaa i taako...~~
I eto...Dosla domaa..Malo po msn-u i eto gaa...
Volim vaaas svee...Ppl mooji...
Pusicaa to every onee...:):)...##

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


By...~NutElaa...°°

|Komentiraj 109| Printaj| #| *|

nedjelja, 16.09.2007.

...I tako malo,tako malo sam tebi pruzila.Znam da sam kriva,ali vjeruj mi.Uvijek cu te voljeti.Ja nisam kao ti ja se bojim odrasti..~

OoOoOoJJ=)...
Najdrazi moji:PP...
Evo ja opet otvorila blog...hh...Sa promjenjenom adresombelj....//LoL...
Ne znam koliko cu ga dugo pisati...Ali evo sada...Sto je tu je...hh...=P...
Jucer bio koncert...yap,yap...A nama prije bio nastup...Na stradunu:S:S.
Paula&ja isle prije u dm-a i ja joj svaki nokat obojala drugom bojom..hh=D.
I onda u busu sreli Mariju i onda ona tamo nesto provaljivala ko ludaaa...
I onda nam i Lora dosla na Pile...Nesto smo se zezalewink,pa su nas caji ganjali...//haha=P.Na koncertu = F.E.N.O.M.E.N.A.L.N.O=D ili kako Luce kaze preejebeno...hh...Atmosfera samo takva...Ekipa vrhunskaa...Ma ne moze bolje=)...Jednino su mi falile neke osobe...ali jbgtuzan....Ugl danas sam oporavljala grlo...hh...Danas islee popodne vanka Magy,Barbara,Luce,Mara i ja=)=D...Bzvz pricale malo...Zajebavale se...Papalenjami...yap,yap...i papale lizalicefino...Onda nas pukla zuta minuta pa smo rikavale od smijeha...hh...=)~~Onda ja posla u Luce pa se u nje malo zezale:P...I onda ja ofc kasniIa doma...Nisu moji ni skontali...XD...Hhh...I onda me zvala Almasmijeh,pa smo pricale nede oko sat ipo...hh.Ja sam morala rjesavat ljubavne probleme...LoL..=D.I tako...Ljudi moji gibaam ja sadaa;))...
Pozz:
Uff...Ima ih....LoL....
Almu,Karmen,Luciju,Magy,Maru,Barbaru,Teu,Paulu,
Zanu,Hanu,Andreu&Barbaru,Mateu,Moniku,Eresice,Knezusu,Tea,Kasima,Tomy-a,Corka,Knezevica,Ostojica,Matusica,Asica,Vlatka,
Ivchy,Tifani,Jelenu,Jokija,Anesa,Matiju,Hrcu,Karla,Miticku,Doris,
Loru,Mariju,Pitarevicku,Cucku,Lucica,Mara,Nermina,Vicanku,Gugy,Njiricku&Niku,Hrsticku,Ivonu,Niku i Marinu,
Vukasa,Dubravcica,Jusica,Pralasa,Zilu,Ivanu.Mariju,Betinu,Anteu,Mirzu,Krnetica,Barbaricu,Matiju-ghetto i Pavlinu...
I sve vas ispred malih ekrana...hh...=)

~~Pusaaa....//v.v.p.p.p.p.p=)....
~°°Re!CaAa:))...__

|Komentiraj 101| Printaj| #| *|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.