SEVERINA IZDALA KNJIGU: „MOJIH 7 DANA U ATENI! „

SEVERINA IZDALA KNJIGU: „MOJIH 7 DANA U ATENI! „

Ovih je dana Severina Vučković izdala knjigu koja je digla prašinu i prije samog izlaska, naime riječ je o knjizi koju potpisuje mlada pjevačica pod nazivom „ Mojih 7 dana u Ateni!“ u kojoj je na 22 stranice Severina opisala doživljaj Eurosonga, kako joj je bilo na generalnoj probi, zašto je skinula donji dio haljine, koje su se pikanterije događale iza kulisa velikog Eurosonga i o svom prijateljstvu s Duškom Ćurlićem, nama najzanimljivijem djelu knjige.
Knjiga je već u prvih par sati prodana u 3000 primjeraka, što ne čudi jer je Duško na naslovnici.
Za vjerne čitatelje odlučili smo vam prenjeti jedan ulomak knjige u kojem Severina svojim riječima opisuje Duška;
„ Sve je bilo pusto. Tamo je staja Mate, mislin da me nije vidija kad san otišla kod mog Dule u kabinu za komentatore. Cili je bija lip. Staja je onako blid, skoro se onesvistija od vrućine koja je bila u toj kabini. I ja san stajala iza njega. Bila san blida ka i on, jer je bilo vruće. Stajala san na nogama. Tada me Mate tražija po dvorani, vika je Seve,seve! Morala san brzo uteć iz kabine. Nije svatija da san bila s mojim Duškom. Sve je bilo pusto. Tamo je staja Mate i onaj direktor na televiziji, Alex Kostadinov. Plesači iz asambla Ladno, a baš je bilo ladno. Obukla san vešticu i štikle, one koje je Dule reka da mi bolje stoje. Izašla san na pozornicu. Između dva reflektora gore u visini dvorane vidila san Duška kako se preznojava u kabini. Mavnija mi je livon rukon. Bila san presritna. Al san se malo zbunila, nisan znala jel pivan Štiklu ili Djevojku sa sela.“

18.06.2006. u 20:39 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

nadamo se da se nitko neće naći uvrijeđen na sadržaj stranice, jer ovo činimo samo iz ljubavi prema Sevki!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Severina.com

UPOZORENJE!

nadamo se da ćete se na ovom blogu nasmijati i zabaviti te se malo razvedriti. Ovaj blog na jedan drugačiji način prati našu veliku Sevu, tj. mi smo se pobrinuli da izmislimo neka zbivanja vezana uz nju samu, upozoravamo da su tekstovi uglavnom izmišljena. A koliko ima istine u nekim.. eh.. pa to zna sama Severina !