ponedjeljak, 05.11.2007.

evo jedne moje stare....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PLAČEŠ


Plačeš.
I ja plačem s tobom
Plače i oblak zbog tebe

Minulo je proljeće u tvojim očima
Minuo je i tvoj osmjeh
Dolazi jesen
Budi se tuga
Nestala je tvoja i radost
Umirem…
Ja se tvojim osmjehom i pogledom nadam.
Odlazim polako u nepovrat,
Ali vratit ću se…

U svakom tvom osmjehu biti će dio mene
A svaka suza tvoja biti će ogledalo moje.
Zastani i čut ćeš me u svakom pjevu ptica
I u svakom šuštanju lišća
Zastani i vidjet ćeš me u dječjem osmjehu
U vjetru, svugdje!

Ja ću prestati živjet kad prestane postojati
Život…nikada…



........da, nekad sam i pisao....sada vise i ne,zasto?nekako nemam inspiracije ili nemam koristi ili sam samo lijen.ali lijepo mi je sjetiti se starih dana i starih razloga kad sam imao snage i volje da pokusam nesto novo, u ovom slucaju pisanje.pisao sam pjesme o zaljubljesnosti u zamisljen pogled nepoznate zene....kazem vam stvarno ima nesto u tome pogledu.
samo pravi muskarac bi imao snage kleknut pred zenom i reci da ga je slomio njezin pogled.
zene svjeta nisu vase oruzje noge guice i sise nego oci tj. pogled...


Putnik

draga ne shvacas nije to u ocima,
nego u pogledu.....
krivite me,
zaljubljen sam u zamisljen pogled
nepoznate zene.
nisam ja kriv sto mi godine ne znace,
ja padam na trenutke.
ne placi,jer svaka suza tvoja
je ogledalo moje krivice.
boli i mene,
ja sam putnik kroz zivot,
proklet trazec pogled...

- 11:44 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr