< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off




Linkin Park What I've Done Lyrics


Evanescence Lyrics


Tears don't fall - Bullet for my Valentine

Let's go!

With blood shot eyes I watch you sleeping
The warmth I feel beside me is slowly fading
Would she hear me if I called her name?
Would she hold me if she knew my shame?

Theres always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?

Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home

The moments died, I hear no screaming
The visions left inside me are slowly fading
Would she hear me if I called her name?
Would she hold me if she knew my shame?

Theres always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?

Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home

Oh! Yeah!

This battered room I've seen before
The broken bones they heal no more, no more
With my last breath I'm choking
Will this ever end I'm hoping
My world is over one more time

Let's go!

Would she hear me if i called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

Theres always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?


Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don't fall [tears don't fall]
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come...BETTER! [conscience calls]

Your tears don't fall
They Crash around me
Her consience calls the guilty to come HOME!







Get your own Chat Box! Go Large!






Free Counter


Image Hosted by ImageShack.us















dosta je bilo mjuze, ajmo na slike malo.... wink

prvo normalne....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


a sad malo bolesnih....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




subota, 01.09.2007.

ooooooooooojjjjjjjj!

seka no. 1.
evoooooooo i mene!!!!!vratila sam se jučer i bilo je pre-pre-pre jebeno!
ah kako volim more!!!!ja se moram tamo odseliti........jer ovdje je pre-pre-pre jebeno dosadno!e ljudi,kupali smo se svaki dan,bilo padala kiša,bilo puhala bura!voda je super..................................!išla sam sa jednom frendicom i jednim frendom!nut jedne večeri smo napravili slatkiš party i prežderavali se i uglavnom smo večeri provodili na terasi do kojih 3 ujutro gledajući nebo.............a nebo.......je bilo prekrasno!vidila sa sve i jedna zvjezdica............čak sam sve skupa vidila 9-10 zvjezdi kako je palo...........pili smo pivu ali se nismo opijali jer ne vidimo smisao toga.ovako smo trijeznih glava došli doma i hvala bogu svega se sjećamo!bilo je najviše purgera i švaba..........ali je život kurva,a poslje sunca dolazi kiša i tako se meni dogodilo sranje!bang
moj dragi bivši (kojeg sam opisivala u zadnjem postu btw.) je otišao u Austriju i kako kurca nije znao što da radi lijepo je meni smišljao osvetuthumbup!
i vartio se u RH i naravno kako sam ja bila na moru prodao je mojim "best frendicama" spiku da sam ja bila sa dečkom od moje jedne "best frendice" i normalon ove su popasle i odjebale me!!!smokin he,he,he glupače nisu uopće skužile da on srao..........ali nema veze....glavno da su povjerovale!fino
ali ne ljudi ja sam dvolična i ja nisam iskrena i njihov odnos je pun iskrenosti i poštovanja,............ali fala bogu da Ines ne zna da ja znam da se ona zanimala za Acu dok smo hodali i glavno da Ines nezna da sma ja znala da je bila sa Acom davno prije nego mi je ona sama rekla.............ali dobro ljudibeljnemojte ih osuđivati da one nemaju iskreni odnos eek one ga imaju........................DA ISTO KO ŠTO JA IMAM KURAC!yes
ali nema veze nisam za njima tugovala nego sam gledala to na pozitivan način, Aco mi je barem otvorio oči i skužila sam koliko su prozirne i kako čvrsto stoje iza svojih prijatelja i da vidim kako je njihova ljubav jaka, ljubav na koju su se kleli!!!naughty To je sve bila gluma i to je sve bio kurac od ovce na štapu!
..........ali nema veze jer ionako imam svoju dragu sestru koja je cjelo vrijeme bila iza mene i koja mi je podrška u životu isto kao i naša frendica Nela!cerekcerekcerek eto tako ljudi...........bolje imati 2 dobra i iskrena frenda nego tisuće njih površnih !
Pouka mjeseca!

|PLJUNI I TI KAD PLJUJU SVI... 8| Troši boju...| Što god to bilo....|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.