lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off




Linkin Park What I've Done Lyrics


Evanescence Lyrics


Tears don't fall - Bullet for my Valentine

Let's go!

With blood shot eyes I watch you sleeping
The warmth I feel beside me is slowly fading
Would she hear me if I called her name?
Would she hold me if she knew my shame?

Theres always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?

Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home

The moments died, I hear no screaming
The visions left inside me are slowly fading
Would she hear me if I called her name?
Would she hold me if she knew my shame?

Theres always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?

Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home

Oh! Yeah!

This battered room I've seen before
The broken bones they heal no more, no more
With my last breath I'm choking
Will this ever end I'm hoping
My world is over one more time

Let's go!

Would she hear me if i called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

Theres always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?


Your tears don't fall
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come home
Your tears don't fall [tears don't fall]
They crash around me
Her conscience calls the guilty to come...BETTER! [conscience calls]

Your tears don't fall
They Crash around me
Her consience calls the guilty to come HOME!







Get your own Chat Box! Go Large!






Free Counter


Image Hosted by ImageShack.us















dosta je bilo mjuze, ajmo na slike malo.... wink

prvo normalne....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


a sad malo bolesnih....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




subota, 30.06.2007.

What ever...

seka no. 2

Evo, stavit ću vam par najdražih sličica...


Image Hosted by ImageShack.us
(komentar: Fuck me dammit!!)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Matthew Tuck - Bullet for my Valentine roflcerek naughty

Image Hosted by ImageShack.us


Vile Vallo, HIM - mojoj seki da malo pase oči... naughty naughty naughty kiss


Image Hosted by ImageShack.us


Jimmy Morrison - The Doors naughty naughty cerek (komentar: Fuck me...oh God!!!)


Image Hosted by ImageShack.us


Sid Vicious - Sex Pistols naughty naughty(komentar: njama!)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Doyle Wolfgang von Frankenstein - The Misfits thumbup mouthwash (komentar: baby... naughty )


i za kraj.... cerek cerek cerek cerek rofl rofl

Image Hosted by ImageShack.us
(komentar: naughty naughty naughty naughty naughty naughty naughty naughty - to je sve što ću reći...)

Dani Filth - Cradle of Filth cerek cerek mouthwash yes yes rofl naughty



I drugovi moji, to bi bilo sve od seke no. 2. Možda tu i tamo neš prošvrljam, al ode ja na odmor. Prepustit ću blog mojoj seki, pa nek vas ona zabavlja. Uživajte!! wink yes eek rofl dead naughty nut party party party party smokin thumbup cerek smijeh lud mah

Image Hosted by ImageShack.us



Seka no. 2

Dobro, ae, ae još malo slinite naughty naughty naughty

Jedan jedini i neponovljivi Morrison u nekoliko oblika naughty


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


|PLJUNI I TI KAD PLJUJU SVI... 12| Troši boju...| Što god to bilo....|

srijeda, 27.06.2007.

Mislim, dakle...

Seka no. 2

Nakon dugog štrebanja i učenja i jebanja, ja sam danas izašla van. cerek mouthwash naughty I vjerojatno nakon popravaka ću izać van i to ću se ubit ko budala, da više nebum znala kak se zovem party smokin rofl moja seka i još jedna frendica ćemo se doslovno sjebat. kiss dead E sad, ono št mene živcira je zapravo to što ljudi ne mogu pojmit da ja idem na popravak. Ljudi misle da sam ja pametna, da ja mogu sve, da sam odlična... e pa ljudi moji i ja sam čovjek i ja nekad zajebem (ovaj put svijetski, al nije bed.. puknucu ) i radim greške, što govori da nisam savršena, fala qrcu yes eek eek eek tako da... sjebite i odjebite sa svime jer nisam savršena i nikad neću bit. Uvijek ću dat sve od sebe, pa makar to ispalo na kraju loše, ipak, znat ću da sam se trudila iz sve snage. I'm just a human, I'm not a machine. Toliko od mene. mah bang burninmad smijeh cool cool



seka no 1.

pa......evo da se i ja javim!
Dugo nisam pisala zato što sam zauzeta sa kavama....smijeh moram obaviti sve kave pošto mi u pon. počinje praksa i neznam da li ću imati vremena imati za sve ...to...........smijeh ali nema veze ionako sam pozvala dosta ljudi da mi prave društvo na praksi.......party.......
Jebiga ljudi bacam se u poslovne (bolje rečeno u šljakerske) vode!
Ah da ...kao što se zna više nisam s dečkom s kojim sam bila dosta dugo rofl prekinuli smo.........a jebigayes........ali sada naganjam nekog drugog dečkića!rolleyes...ali neznam oče li biti od toga nešto ...ali.........ljudi sve vam javim na vrijeme............naughty.dršte mi fige!
i recite mojoj sekici da ne želim jesti s njom jer sam prehlađena i neam apetita ,ali ona i dalje gjavi me da jedem s njom!headbang.sigurno će burninmad kada pročita sve ovo!wave.........cerek.......dead... i tako!
POZDRAV



seka no. 2

Samo ti seri svaki put! Sljedeći put te neću ni ponudit! Pa ti plači (ali nikad nećeš.... kao što sam ja) burninmad rofl

|PLJUNI I TI KAD PLJUJU SVI... 2| Troši boju...| Što god to bilo....|

četvrtak, 21.06.2007.

Jebemu mater da mu jebem po sto puta!!!!

Seka no. 2

Naravno, ocjene su koma i ne smijem van!!! Cijelo ljeto!!! headbang headbang headbang I još plus toga, idem na popravak. Bože ubi me!!! mad mad no U pitanju su kemija i latinski. I još ću proć sa 3, al ja se nadam da ću neš uspjet isčupat... no Ništa, knjiga u ruke, gitara također i udri. E da sam barem pala razred...bože, zašto me toliko mrziš??? burninmad bang namcor nono A valjda sam i zaslužila...jebemu... uglavnom, uživajte već kad ja nemrem. Jebemu mater da mu jebem po sto puta!!! headbang burninmad bang namcor lud mah no



seka no. 2

Al ajd, nije tak strašno, bum ja to sve sredila. Na kraju će me još i stara pustit van kad ispravim nut nut nut zujo naughty naughty smijeh smijeh smijeh smijeh i onda party party party party party party party party !!


seka no. 1

eefooooo meeeeeeeeeeeee! pa što ima?
vidimo da moja seka ne stoji najbolje sa školom,ali................naughty
sredit će ona to !!! znam ja !
a štogot novog kod mene.......paaaaaaaaaaaaa......recimo samo ovako....rolleyes ....jedna vrata se zatvaraju,a druga otvaraju!
ali ja sam uvjek heppy jeeeeeeeeer imam svoju sekicu!kiss
i smokin i party i njami........jeaaaaaaaaaaaa!!!

|PLJUNI I TI KAD PLJUJU SVI... 4| Troši boju...| Što god to bilo....|

ponedjeljak, 18.06.2007.

Prvi post

Seko 1, prepuštam ti čast da otvoriš ovo sranje od bloga. dead


Seka no. 1

evo javlja se starija seka koja je po prirodi gluplja nego mlađa seka,pa se nemojte čuditi dosta gramatičkim pogreškama jer mi to baš i neide (kao i ništa drugo) i moram se unaprijed zahvaliti svojoj dragoj sekici koja mi je ostavila tu čast da započinjem pisanje burninmadzujo
uglavnom sada da napišem što smo mi zapravo.mi smo zapravo nesuđene sestre i tako nam je žao što nismo sestre po krvi ali to je bila Božja volja!rolleyes
moja draga seka če napisati što slušamo kada uhvati vremena i tako i nadam se da če malo opisti mene (mislim moje osobnosti,a ne izgled) i sekice pazi što pišeš.ja gledamnaughty)

Seka no. 2

Ah, naravno... pa čuj, ipak si ti starija, a stariji ko fol imaju prednost i te fore...naughty evo pošto je kraj godine, ovaj post ću posvetiti malo tom fascinantnom kraju. Naime, ocjene kod mene baš i ne blistaju headbang al ja se nadam da ću to sredit. Još imam 3 dana cerek blabla iako sumnjam... zijev naravno, sva rulja, pa tako i nas dvije ćemo biti na poznatom Zibelu i tamo ćemo se urokat party ako bog da i ak ću ja smjet van zbog ocjena... jebemu! headbang mad Al ajd, ak neću moć ja, moja seka će moć i onda će mi sve ispričat kiss no fakat mrzim tu Gimnaziju!!! mad Uglavnom, nadam se da ćemo se svi tam skupit i da ćemo se zabavljat i da će bit zakon. Eto, toliko od mene, zasad. mah


seka no. 1

evo i mene malo,pošto je seka no. 2 uzela stvar u svoje ruke i malo uredila blog,jer da sam to ja radila mislim da bi bila samo pred kompom i u blizini bi bila čaša vode i svakih pol sata bi glavom od stol lupala.
ah, da moja draga ima malo problema sa školom. mislim njoj je bitno da joj prosjek bude što bolji ,dok je meni bitno da samo prođem,pa barem sa dva popravna.Poslje čemo polako ispravljati te kulje............smijeh .........ma ka znam da moja sekica može to.ona vam je jako bistra.............rofl.inače...........rofl
(ma znaš seko da se šalim).....malo su mi glupe fore jer sam jučer zaspala oko 02:30 .......FUCKING ŠKOLA...... i još ....pazi ovo moram staroj kupiti uloške......a jooooooooj.....nono
neda miiiiii se!!!! uglavno ode ja spavati pa ču pisati sutra hhmmmmrolleyes...... sutra sam pijana party i smokin pa tako da ču pisati u petak....
pozdrav!

Seka 2

Hahahahahaha! Ajd, barem te upozorila da ćeš imat poplavu u kući rofl bang smijeh da, da, tiš bit pijana ko duh, a mene ko šljiiiviii, jel, jel, jeeel? no no headbang mad burninmad Jebemu.... blabla

|PLJUNI I TI KAD PLJUJU SVI... 0| Troši boju...| Što god to bilo....|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.