Degeneracija X

29.11.2005., utorak

Jebiga Željkica ni ne sjetiš se testova!Pa kak ti Katarina nije rekla?Koje ocjene imaš iz povijesti?I zašto niš ne pišeš u bilježnicu, ma joj Željkić gimnazija, ekonomska to su sve lagane školice.Pa kako ti se to desilo???
E a ja ti tu blesavu kurvetinu Anu moram čitat za lektiru.Trebala sam je pročitat prije mj. dana ali nema veze tek sam na 420 ..(ima ih preko1000) tako da mi je jako zanimljivo.Rađe bi gledala taj usrani film o masakru i gruboj sexualnosti nego čitala a uostalom šta se žališ!Vi u školi gledate jebene filmove kod nas sam rešetaju ja brijem da ni nemamo televizor u školi.I gledala sam jučer drakulu jedva sam držala oči otvorene ali onako moram vidit kraj, moram vidit kraj...kraj je bio tako jako defektan da ti toja riječima nemogu opisat!!!E sad ga jebi

<< Arhiva >>