Degeneracija X

24.11.2005., četvrtak

e Gerčarica koja je to ... neznam šta da kažem.Ona meni piše na testu "pogubih oči" da ja njoj na njenim testovima pišem veče.A na koju foru?Em se moram koncentrirat(što je već previše za mene) pa moram pazit na šaliće i tisuću drugih gluposti sad još za nju moram pisat i drugim rukopisom.Ma daj ajde di tog ima?
I onda mi još Martina digne živac...Pročitala ja negdje da je Nightwish otišo u jagode da više neće svirat s onom (T,T..nešto) ženskom jer je bahata i prepotentna i šta ja znam šta i sad Tinina izjava: pa tako i treba šta će ona meni pjevat ja nju nevolim,taj njen glas uopće nije za metal ak je operna pjevačica nek pjeva operu...ja sam popizdila a kaj je najbolje žena se ni ne kuži u metal mislim ni ja se ne kužim ali opet izjavit nešto ovako debilno ...strašno

<< Arhiva >>