ponedjeljak, 31.07.2006.

Dinamo

Evo, par dana nakon ždrijeba 3. pretkola LP, došlo mi je da ga i prokomentiram. Nekoliko dana prije, čim sam saznao koji su mogući protivnici DinamA, zapeo mi je za oko taj Arsenal. I tada kao da sam znao da će baš oni igrati prottiv Dinama. Igrao sam PES5 Dinamo- Arsenal, zamišljao Henrya na Maksimiru i još puno sličnih stvari. Ali kad sam vidio da samo preko preko njih Dinamo može u LP nije mi baš bilo svejedno. I onda sam si mislio zašto nemaju sreće. Evo recimo da će u narednih pet godina Dinamo četiri puta biti prvak, od te četiri godine tri će puta imati momčad sposobnu za ući u LP, ali od te tri godine dva puta će imati nesreću u ždrijebu. Ostaje ta jedna godina i siguran sam da ćemo u narednih pet godina u Maksimiru gledati LP. Tko zna, možda to bude i ove godine.

| 16:22 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>