Aktualna sezona: u SAD je završilo prikazivanje
Autorica: Barbara Hall
Glume: Amber Tamblyn, Joe Mantegna, Mary Steenburgen,
Michael Welch, Jason Ritter,Christopher Marquette,
Becky Wahlstrom
Termin prikazivanja: subotom u jutarnjem terminu na RTL
Pilot epizoda: 23. rujna 2003.

Dobitnica nagrade "People's Choice" (za koju se, usput, kaže da je najrealnija jer sami gledatelji dodjeljuju nagrade) za najbolju novu dramsku seriju te nominirana za Emmy, hvaljena serija "Dodir s neba" o kojoj se puno pričalo kad se pojavila, stekla je veliki krug poklonika koji su s tugom pokušavali na razne načine vratiti seriju da nastavi prikazivanje sa trećom sezonom. Međutim, do toga neće doći jer čelnici kuće CBS nisu dali zeleno svjetlo na mnogobrojne mailove i poruke uzrujanih fanova. Prigodom skorašnjeg završetka serije i u nas (zadnja epizoda se emitira 3. lipnja) donosim recenziju na ovaj projekt koji je mnogima ostao u lijepom sjećanju.
Will Girardi (Joe Mantegna) šef je policije u gradiću Arcadia gdje se doselio sa svojom obitelji, ženom Helen (Mary Steenburgen) te djecom Kevinom (Jason Ritter), Lukeom (Michael Welch) te 16-godišnjom Joan (Amber Tamblyn). Kevin je nekadašnji sportaš koji je zbog prometne nesreće ostao paraliziran pa se kreće u kolicima. Njegov brat Luke je štreber koji nema sreće s curama. Joan je naizgled obična tinejđerka, ali joj se počnu događati čudne stvari jer joj najednom prilaze nepoznati ljudi koji joj se predstavljaju kao Bog! Iako Joan u početku misli da je riječ o pukoj šali, Bog se sve više uvlači u Joanin život i pomaže joj da shvati neke stvari ali joj i govori što da radi kako bi pomogla svojim bližnjima. Razvija se poseban odnos između njih, ali Joan teško shvaća Boga te joj ponekad nije jasno što On želi postići. Nimalo joj ne izgleda da se njezin život promjenio nabolje otkad je upoznala Boga jer joj brat i dalje sjedi u kolicima, a ona se teško nosi s novonastalom situacijom. U početku nitko ne zna što Joan proživljava već samo njezin povučeni prijatelj Adam (Christopher Morquette) s kojim ona razvija poseban odnos. S vremenom oni prohodaju i nose se zajedno sa školom, ljubavi, Bogom...

Image Hosted by ImageShack.usKao što sam već napomenuo, unatoč riječima hvale i više nego dobrim odazivom publike, "Dodir s neba" je ukinut nakon dvije godine prikazivanja. Šteta, jer radi se o odličnoj, izuzetno atmosferičnoj i dirljivoj seriji. Barbara Hall je vješto spojila religioznu s teen temom, a glumci su odreda izvrsni. Nije lako napisati projekt o Bogu jer ne možemo znati kako on postupa i razmišlja, a autorica je to odlično izvela. Izbjegavajući zapadanje u odveć spektakularne scenarije većine američkih serija, približila nam je naizgled dosadnu temu i dojmila mnoge mlade, a i njihove roditelje. Tu je i odlična najavna špica "What if God was one of us?" koju pjeva Joan Osoburne. No, Dodir s neba" nije mogao izbjeći tipičnu klišejziranost mnogih obiteljskih serija, jer govore o istim i dosadnim problemima. Neki dijelovi djeluju malo naivno, a u mnogim trenucima serija je previše didaktična. Ipak, ovo je jako dobra razbribriga u doslovnom smislu te riječi.

Statistike:
- serija je bila jedna od najhvaljenijih u 2003. godini
- mnogi su se gledatelji oduševili zato što im je serija približila Boga, a mnogi roditelji su vrlo pohvalno reagirali zato što je serija, progovorivši o nekim ozbiljnim problemima, potakla njihovu djecu da razgovaraju s njima o tome
- iznenađujuća je činjenica koliko fan i drugih sličnih web stranica ima o ovoj seriji: provjerite na http://www.google.com
- glavna glumica Amber Tamblyn se nije jako žalila što je serija prilično brzo završila. "Drago mi je što sam uopće sudjelovala u takvom projektu", izjavila je

Ocjena: thumbupthumbupthumbup / thumbupthumbupthumbupthumbup

25.05.2006. u 20:34 • 6 KomentaraPrint#

petak, 05.05.2006.

SMALLVILLE (SMALLVILLE)
Godina: 2001-
Sezona: zasad pet
Aktualna sezona: u RH treća, u SAD peta
Žanr: fantstična/dramska/teen serija
Autor: Alfred Gough i Miles Millar
Glume: Tom Welling, Kristin Kreuk, Allison Mack, Michael Rosenbaum, Sam Jones III, Jon Schneider, Annette O'Toole
Termin prikazivanja: subotom prijepodne na Novoj Tv (RH) te četvrtkom u 20:00 na WB (SAD)
Pilot epizoda: 16. listopada 2001.

Povodom dugoočekivanog početka prikazivanja treće sezone serije "Smallville" u subotu 6. svibnja, donosim recenziju kao mali podsjetnik na ovu zanimljivu seriju. "Smallville" se s uspjehom prikazuje u SAD-u već pet godina, a daje novu perspektivu priče o Supermanu, jednom od najpopularnijih junaka sa supermoćima. Iako je megapopularni strip o Supermanu već bezbroj puta bio ekraniziran, ova serija je našla put do svojih obožavatelja jer se više bavi ljudskom stranom Supermanove osobnosti za razliku od mnogobrojnih filmova o njemu koji se bave isključivo njegovim moćima i borbi protiv anti-junaka. Pošto serija govori o tinejđerskim godinama Supermana, najviše gledatelja se našlo među mlađom populacijom, a da serija ne gubi na kvaliteti i zanimljivosti, govori i podatak o aktualnoj petoj sezoni.
A priča ide otprilike ovako: Clark Kent (Tom Welling) naizgled je običan tinejđer iz grada Smallvillea koji se, kao i ostali njegovi vršnjaci, suočava s izazovima puberteta. No, on se mora nositi i sa svojim supermoćima. Clark je, naime, stigao u Smallville za vrijeme kiše meteora, godine 1989. kad je ta katastrofa gotovo uništila malen gradić. Martha (Annette O'Toole) i Jonathan (John Schneider) su pronašli Clarka na svom polju, u srušenoj letjelici izvanzemaljskog podrijetla, te su ga odlučili posvojiti. Na Zemlji jedino oni znaju tu Clarkovu tajnu. Kako odrasta, on shvaća da posjeduje nesvakidašnje moći te ih mora naučiti kontrolirati i pravilno koristiti u suočavanju s nesvakidašnjim događajima koji se pojavljuju u naizgled idiličnom Smallvilleu. Jedini element koji može nauditi Clarku je kriptonit, a da bi se zaštitio od njega, najviše mu pomažu njegovi roditelji.

Clark pohađa i srednju školu u Smallvilleu gdje se druži sa svojim najboljim prijateljima Peteom (Sam Jones III) i Chloe (Allison Mack) te je nesretno zaljubljen u lijepu Lanu Lang (Kristin Kreuk). Najneobičnije je pak Clarkovo prijateljstvo s tajanstvenim Lexom Luthorom (Michael Rosenbaum), Supermanovim budućim neprijateljem.
Fantastična dramska serija o mladim danima Supermana, "Smallville", je više nego solidna serija koja zanimljivo obrađuje tinejđerski život problematičnog dječaka koji će tek postati Superman. Mnogi su predviđali krah ovoj seriji zato što bi to bila tko-zna-koja ekranizacija stripa, ali se ona s velikim uspjehom održala na američkim ekranima već pet sezona. U svojoj posljednjoj sezoni koja će za par tjedana završiti svoje prikazivanje u SAD-u, serija je stekla još veći krug obožavatelja te se često nalazila na listi najgledanijih serija. Iako serija ima ozbiljnih mana kao što su neke monotone i nezanimljive epizode te neuvjerljive situacije, riječ je o vrlo dobroj, stiliziranoj posveti Supermanu sa uvidom u jedan drugačiji aspekt njegova karaktera, a to je njegova ljudskost. Model Tom Welling je jako dobro utjelovio glavnog lika jer sadrži neobičnu notu tajanstvenosti u sebi koja svakako odgovara legendarnom super-junaku.

NE ZABORAVI! Premijera treće sezone u subotu u 12:20 na Novoj Tv!

Statistike:
- otkad se pojavila, serija je odmah postigla uspjeh koji se sa sezonama povećavao
- o popularnosti serije govori i podatak o pokretanju časopisa "Smallville" koji svaki mjesec donosi priče o seriji, glumcima, novostima sa snimanja i sl.
- Tom Welling se toliko uživio u svoju ulogu da je jednom prilikom spasio neku ženu koju su na ulici opljačkali; bez problema je rastjerao napadače
- legendarni glumac Christopher Reeve koji je ostvario najpoznatiju ulogu filmskog Supermana, gostovao je u prvoj sezoni serije

Ocjena: thumbupthumbupthumbupthumbup

NAPOMENA! Glasuj u izboru za seriju mjeseca!! Anketa je još uvijek atraktivna! Za informacije pogledaj prijašnji post.

05.05.2006. u 20:23 • 23 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 01.05.2006.

NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO! NOVO!

Serija mjeseca

Pozdrav svima!
Odlučio sam otvoriti novu rubriku na svom blogu, a to je Serija mjeseca. Dakle, na temelju pretrage za podacima gledanosti u Hrvatskoj, atraktivnosti i zanimanja publike za seriju te zastupljenosti serije u medijima, prvog dana svakog mjeseca ću objaviti koja je po mom, a ubuduće i po vašem mišljenju serija zaslužila da bude serija mjeseca. Naime, kroz cijeli mjesec možete u komentarima ostavljati vaše mišljenje o tome koja bi serija mogla biti Serija mjeseca. Odabrana serija bi se trebala trenutno prikativati u Hrvatskoj. Zadnji dan u svibnju, dakle 31.5., ću provjeriti vaše glasove, pokušati pronaći podatke o gledanosti i vidjeti o kojoj se seriji najviše priča te na temelju toga objaviti naziv serije. Sva ova tri elementa ulaze u obzir, ali je, naravno, najvažniji glas publike, u ovom slučaju vas. Dakle, dajte svoj glas jer svačije mišljenje je važno!

Kao što već možete zaključiti po slici na početku posta, serija mjeseca travnja je Kućanice čiju moju recenziju možete pronaći ovdje. Razlozi zbog kojih sam upravo ovu seriju o ženama iz predgrađa odabrao za seriju mjeseca su:
- po nekim podacima o gledanosti, serija je uz domaće projekte Nove Tv (Naša mala klinika) jedan od najgledanijih ostalih projekata koji se prikazuju na Novoj Tv
- Kućanice su najviše od svih stranih serija privukle gledatelje
- atraktivna druga sezona
- zadovoljavajuća zastupljenost u časopisima te dobro zanimanje javnosti za seriju
Iako sam se dvoumio između Izgubljenih i Kućanica, ipak sam se odlučio na ovu kultnu seriju jer je imala malo veću gledanost.

Slobodno se javite vlastitim glasovima jer jedna serija može biti Serija mjeseca više puta. Dakle, ako želite, možete glasati i za Kućanice.

Na kraju godine pripremam i veliko finale jer ćemo birati Seriju godine.

Nadam se da ćete se odazvati!

lost man

01.05.2006. u 17:29 • 16 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Novaplus.hr

Rezultati prošle ankete:

Tko ima najbolje serije?
NOVA 54,8 % (23 glasa)
RTL 28,6 % (12 glasova)
HRT 16,7 % (7 glasova)

Hvala svima koji su glasali!

Šta možete naći ovdje?
Ovo je blog o onome što najviše volim gledati na tv-u, serijama. Pošto se zanimam za recenzije i često ih čitam u brojnim časopisima, napravio sam ovaj blog da bi isprobao vlastito umijeće pisanja istih. Najčešće recenziram serije koje se trenutno prikazuju u nas, iako će biti i starijih serija kao stalni dio ovog bloga. Blog postoji od 09. ožujka ove godine i otad sam se udomaćio u blogosferi i među ostalim blog kritičarima. Pošto uz sve obveze nisam imao mnogo vremena za pisanje, napisao sam desetak recenzija, ali ću nastojati da ih ubuduće bude i više. Osim recenzija, na blogu možete čitati i novosti iz serijskog svijeta, ankete, top liste, kritike pojedinih epizoda serija te o serijama koje su popularne u SAD-u i mnogim drugim zemljama kao i očekivanja o njihovom mogućem dolasku u Hrvatsku.

Svi koji želite, možete mi pisati na lostman@net.hr

Tumač ocijena
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup REMEKDJELO
thumbupthumbupthumbupthumbup VRLO DOBRO
thumbupthumbupthumbup SOLIDNO
thumbupthumbup GLEDLJIVO
thumbup JAKO LOŠE

Novosti iz serijskog svijeta

yes Fantasy hara Novom Tv

U tradiciji "Harry Pottera" i "Gospodara prstenova" na radost svih ljubitelja fantasyja, na Novu Tv stiže nagrađivana mini-serija "Zemlja zmajeva" ("Earthsea"), ekranizacija dva hit-romana Ursule K. LeGuin. Dvije epizode ove mini-serije možemo pogledati u ponedjeljak 19. i utorak 20. lipnja u 20 sati na Novoj Tv. To je priča o mladom čarobnjaku Gedu koji otkrije da ima magične moći te da mora krenuti na putovanje i njima spasiti Zemlju zmajeva. Geda je utjelovio Shawn Ashmore ("X-men"), a mladu svećenicu Kristin Kruek (Lana Lang iz "Smallvillea").

yes Fantasy hara Novom Tv (part two)

S Nove Tv stiže još jedna vijest koja bi mogla uljepšati ove vruće dane. Tjedan dana nakon "Zemlje zmajeva", Nova će prikazati dvodijelnu mini-seriju "Merlin" i to ponovo u ponedjeljak i utorak (26. i 27. lipnja) u 20 sati. Serija je nominirana za 11, a osvojila je čak 4 Emmyja (za kostimografiju, šminku, art direkciju i specijalne efekte). Dakle, čeka nas još jedan vizualni spektakl sa prepoznatljivom klasičnom fantasy pričom. Čini se da je Nova Tv započela ciklus mini-serija (možda samo fantasy?) kako bi popunila termin ponedjeljkom i utorkom, a dali je učinila dobar potez, vidjet ćemo u narednim danima.

yes Povratak "Prijateljice"

Bivša zvijezda najbolje humoristične serije desetljeća "Prijatelji", Lisa Kudrow, potpisala je ugovor s TV kućom NBC. Radi se o novom projektu, navodno ekranizaciji knjige "But Enough About Me" Jancee Dunn. Nakon neuspješnog pokušaja nastavka karijere sa serijom "The Comeback" koju je radila za HBO, Lisi će ovo biti drugi serijal nakon "Prijatelja".

yes Noviteti HBO-a za srpanj

Svi koji imaju satelitski program te prate hrvatski HBO, mogli bi biti razveseljeni njihovim programom za vruće ljetne dane. Tv kuća koja je inače poznata kao rijetka koja i u toplim mjesecima nudi podosta premijernog programa, u srpnju nastavlja emitirati serije "Pravi seks ekstra", "Svita", "Trava" te "Rat u kući", dok se na male ekrane vraća i karizmatični "Dr. Huff". Za filmofile, HBO donosi 20 novih filmskih naslova, a "50 prvih poljubaca", "Gigli", "Nakon sumraka" i "Mandžurijski kandidat" su samo neki.

yes "24" na filmu - 100%

Nakon brojnih nagađanja o snimanju filma po megapopularnoj seriji "24", iz studija 20th Century Fox stiže potvrda istih. Serija će se prilagoditi filmskom formatu, a snimanje je zakazano za slijedeće proljeće i ljeto, tijekom pauze između šeste i sedme sezone serije. Nije još sigurno dali će glavni glumac "24" Keifer Sutherland ponoviti ulogu koja ga je proslavila, ali pošto je već puno puta iskazao interes za takav projekt, ne bi trebalo biti problema.