subota, 27.05.2006.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mark se je napokon probudio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To je baš cool,cool,cool! Šteta što ima problem. Kako mu reći o Persheponi ako ni sama ne znaš istinu?!?!?!?!?!?! I vi mi recite je li to pošteno?! Ma neću se zamarati s tim kad ni sama ne znam što bi. A šta drugo mogu? Nego, danas mi se ćini da su se Rowena i Romeo pomirili. O nečemu su razgovarali, ali meni neće da kažu o čemu. Ja sam samo ovo čula:
Rowena: Jesmo li se dogovorili Romeo?
Romeo: Mislim da jesmo. I samo još nešto Veracruz. Od sada ću te tako zvati!
Rowena: No dobro. Ali samo ako Serenu neko vrijeme zoveš Maria Aurora.
Romeo: Dobro. Onda je dogovoreno.
Ja sam prošla pokraj njih ali me nisu ni primjetili. Baš se nadam da su se dogovorili da će se pomiriti. Ali svejedno, danas mi je baš super dan. Voldemort neće napasti, nemamo predavanja danas. Baš super ha?


19:42 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>