srijeda, 17.05.2006.

Razotkrivanje

Danas sam odlučila samo jednu stvar: uz Vladovu pomoć uništiti onu osobu koja je meni, Nini i skoro Vladu zamalo uništila život! Sada ću vam otkriti tko je Nini poslao ukleti prsten i ukleo ju! To je bio......................Amose! Je li to Cedric?! Joj kako je lijepa beba!!!!!!!!!!!!!!!! Ma baš je sladak!!!!!!!!!!!!!!! Rowena, brzo dođi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amose šta je on lijep. Ja i Rowena smo se bacile našem starijem bratu u zagrljaj i ostavile Vlada da drži Cedrica. Amose, dugo se nismo vidili. -Hoćete li vi malo brže?! Mislim da će mi Cedric ispasti!!!!!!!!!!!!!! Ma nemoj!!!!!!!!!!!!!!!! A ja mislim da ga baš dobro držiš!!!!!!!!!!! Nego Rowena, jelda bi on bio dobar otac?!!!!!!!!!!!!!! Sigurna sam da bi. Baš mu dobro ide. Vlad je malo porumenio!!!!!!!!!! Pa ja njega prvi put vidim da se rumeni!!!!!!!!! HA! HA!HA! Nisam mogla zadržati da se ne nasmijem!!!!!!!!!!!!! Vlad je već počinjao poprimati grimiznu boju. Nego Vlade, prije nego što ti ovdje poplaviš, obećaj mi jednu sutra ćemo uhvatiti tog gada!!!!!!!!!! Obećajem!!!!!! Dobro. A sad vas ostavljam da zamislite kako se mi svi igramo sa Cedricom. Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


20:14 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>