ponedjeljak, 09.01.2006.

Nakon neprospavane noći

Ujutro sam se probudila u 8 sati u svom mekanom krevetu i uzimajući svoj štapić da se obučem magijom ( jer mi se drukčije nije dalo ) slučajno sam si iznad kreveta dočarala kišu čokoladnih žaba što je probudilo i sve ostale u sobi. Kad je kiša prestala pokupila sam se iz sobe i otišla u punu društvenu prostoriju gdje su se svi pitali gdje smo nestale Dru i ja i jesmo li se vratile... Nakon zamornog ispitivanja baš svih u društvenoj prostoriji (pogotovo mog bratića Joshue koji je rekao da sam se lijepo ponjela) u sobu je ušao Lupin i zamolio me da mu sve ispričam, što sam ja izričito odbila i rekla mu samo jednu stvar:
- Kaži joj da je voliš i to bez foliranja i ulizivanja. Jednostavno to učini.
Brzo sam otišla i putem srela uzrujanu Mirandu Smith koja mi je rekla da je Snape iščašio gležanj pa su se sve Slytherinke (dobro ne i Viconia) okupile oko njega i sad se iskaljuju na svima iz našeg doma. Mirandi su pokazale ono što misle da je zaslužila - donjele su kutiju sa baukom i otvorile ju. Iz nje je izašlo krdo paukova koji su se počeli penjati po Mirandi pa je pobjegla glavom bez obzira...


09:09 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>