Image Hosted by ImageShack.us
  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Govna, Govna, svuda oko nas...

Mi smo jedan klub utemeljen davne 2007.
Pitate se zašto se zovemo SERAČKI KLUB?

Odgovor: Volimo Govna i sve povezano s njima!
Nadamo se da ćete se učlaniti u naš klub!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo vam PAMETNO GOVNO jede.
....jadna ne može se najest....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovu sliku imamo u dnevnom boravku....
(naša prijateljica je veoma talentirana,jelda?)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je naš prijatelj Majdić.....ovo je bila oklada i on je izgubio, pa smo da natjerali da pojede mačji proljev...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sranja se događaju......mi volimo kada se događaju!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kada bi barem sva govna bila ovako savršena!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je naš specijalitet.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naša WC školjka....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Govnasta hrenovka..mmm....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je velika porcija za moga mačka Von Dreka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naša prijateljica čak u Mc Donalds-u jede govna.

ČLANOVI SERAČKOG KLUBA

Predsjednici : Instrumentalno -II-
Fizičko -II-
Pametno Govno


Članovi:
gđica. Josipa
opsjednutost: nogometaš KAKA
gđica. Atila
opsjednutost: vampiri

srijeda, 30.05.2007.

jedan obični govnasti dan

Danas se nije ništa posebno dogodila ali ja (PAMETNO GOVNO) i instrumentalno govno sumnjamo da se fizičko govno razbolilo.Danas je sralo samo devet puta što je za njega vrlo neobično.Najmanje sere 20 puta na dan a rekord mu je 34 puta.Taj dan kad je postignut taj rekord jelo je samo grah tako da je isto vrijeme povraćalo i sralo.Bili smo kod doktora Shitichai rekao je da je fizičko govno uhvatilo vodene govnice(nešto slično kao vodene kozice).Sada će manje srati i ako bude sralo to će biti samo mala ptičja govna.F.govno je sada u velikoj depresiji i mi ga pokušavamo oraspoložiti.Mi vam jednostavno uživamo kad seremo ,tada izgledamo kao fotomodeli.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mi vam jako volimo životinje i stvarno mrzimo kad ih se iskorištava.Jedan od najgorih stvari kojim ih se iskorištava je ovaj:

Image Hosted by ImageShack.us

kako netko može zabraniti životinji da sere! Mi bi se ubili da se to nama zabrani.
Mi bi se bili ako svakih 5 minuta nepogledamo nešto ovako lijepo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad sam ogladnio,pogledajte moj današnji ručak,koji će 100% oraspoložiti fizičko govno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mmmmmmmm.............stvarno je ukusno,probajte!

i za kraj slika jedne naše frendice.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bila je miss govana 1999. godine....ah.....tko nju nebi želio za ženu??!!

dRAGI GOSPODINI I GOSPODIČNE MI VAS POZDRAVLJAMO I ŽELIMO VAM JOŠ JEDAN USRANI OSTATAK DANA.wave



| Olakšaj se! (74) | Obriši stražnjicu | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.