Septy u raljama života

nedjelja, 26.11.2006.

Siluete proslosti


Vidjela sam tvoj pogled, tvoj pokret ruke, tvoj cvrsti profil, tvoj osmijeh koji je parao naguzvanu prostoriju, cula sam ti smijeh uprkos buci i muzici...
Zaledila sam se kao kockice leda sto su zveckale u drhtavoj ruci grcevito drzeci casu... Ostala sam paralizirana spoznajom da jos uvijek imas takvu moc nadamnom... Da su mi pred tobom noge kao dvije skuhane sparoge, a mozak kao mjehurici od sapunice...

Omamljeno sam krenula blize... i uvidjela da to nisi ti...
Odahnula sam... jer ne znam kako bi se ponasala i kao bih te opet prezivjela... A i rastuzila se jer ko zna da li cu te ikad opet vidjeti...
8 mjeseci je proslo od zadnjeg susreta... za kog nisam ni znala da je zadnji.

Tako bih te zeljela opet vidjeti, dotaci, ugrijati se u tvom stisku, zaroniti u tvom zagrljaju, utopiti u tvom poljupcu. Zelim vratiti tocak vremena unatrag, zelim da me opet zoves SVOJOM i da se nije dogodilo ono ruzno izmedju nas...

A onda sam opet bijesna na tebe i sve lazi i varke kojima si me ususkao u laznu sigurnost, i bijesna na sebe jer sam ti se tako prepustila...

Ali veceras necu da mislim o tome, hocu da se u snovima grijem vrelinom one nase nekadasnje strasti i lavom nasih emocija...

26.11.2006. u 20:28 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta je to u ljudskom biću...

...sto ga vuce ka prolicu... vremena na netu?

Da vidimo hocel' ovo iko gledat (me excluded)

free hit counter




eXTReMe Tracker


Septy u raljama života...

... i internet izazova

latica

sarena kiki





Skapat av sudoku assistenten.