never argue with an idiot:first he will drag you down to his level,then he will beat you with experience....

četvrtak, 19.04.2007.

svi smo mi velika kul obitelj

jadnih 15 min je brzo prošlo...dim za dimom...ehhh...evo pošto nemam kaj za pisati idem
malo kritizirati pol naše okoline...
inspirated by arrigato33.blog.hr:svi smo mi kul...to sigurno...velika sretna obitelj koja nikoga u obitelji te trpi...
:)al gle kuž moraš biti još više kul pa sljedi ove upute(kako postati čru metalac):
MORAŠ na torbu napisati
guns n roses,al onda više nisi kul jer gunsi nisu dovoljno opaki...wow pa si dodaš 666
i onda izazivaš smijeh pa nabaciš još i obrnuti križ...al još nisi kul pa počneš slušati
nešto više kul,pa si s korektorom zbrišeš gunse i napišeš caniBBal corpse,i nema veze kaj si napisal krivo to isto copy paste na blog...
al to isto nije kul jer znaš sam jednu pjesmu i čuješ da su blekeri fora pa malo šminke oko oči
i evo već na torbi jednog jutra svane mayhem...je al čekaj treba imati ekipu pa si najdeš par blekeri
,al prije toga obavezno na google kaj se nekaj nafčiš i skineš par pjesmici...jee
ve si kuuuullllllll...nadam se da su ti moje upute pomogle...
ili pak se oblačiš onak malo tamnije i onada v zadnje vreme počneš slušati ded(-ije grupe al nema veze)
i blek(4 benda al kaj je to za tebe),kupiš si kožjaka i obožavaš ga makar ga imaš 2 tj...to je se in...i nema veze voliš crnu nekše jebene križeke al si saku jebenu nedelu pre mešu direkt pred svećenikom...al ti si kuuuuuuuuuulll,ne zaboravi to!



oš bit frajer?zreži si z nožom slovo u na čelu,jer ti si jebeno opaki ustaša makar neznaš ko je ante pavelić
i imaš od titoja sliku na zidu polek kreveta...ti si ustaša....a v životu si još bil i nacist...al to je bilo prije
ve si si pustil kosu...uuuuuuuu al kak si ti kuuuulll....zbiješ pol grada šećeš se pištoljem i moraš imat neki opaki naziv...pa evo budi ustaša...glavno kaj dojdeš u bivšu amforu i pustiš si kitića jer ono sviraj nešto narodno...
eehhh...nastavak sljedi neda mi se više pisat...pozdrav

- 09:51 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovak...neda mi se predstavljat i to...uostalom ko bu došel sim već me poznanemorate mi nikaj tu brijat na blogu(ono koke-mesko:)),nema mi se ko tu kaj prepucavati,
    ko god ima kaj za reći tipa ti takša ovakša i sl nek mi se molim lijepo predstavi...jer...jaj...
    i je odjebite s onim nice blog.mam novi post i sl,jer me opće ne interesira vaše mišljenje o mom blogu...v kurcu je dizajn i se...al ono nismo svi za tehniku...
    tak da ono...to bi bilo to...ak se kaj još sjetim
    ...

Linkovi