never argue with an idiot:first he will drag you down to his level,then he will beat you with experience....

četvrtak, 19.04.2007.

dok ferry:)m. sjedi kraj mene...

ono...ispala sam neka umišljena kučka s imenom bloga i s ovim boxom...al
ime bloga je bil predlog od moje drage ferrike.i tako ono...informatika...za min
odmor,tj.upravo feri veli kakši odmor15 minout ti to odmorom smatraš...to ti je čik pauza....

pa ak bu z menom ferry postove pisala....propast totalna...humoristična stranica...
zvoni...by...

- 09:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovak...neda mi se predstavljat i to...uostalom ko bu došel sim već me poznanemorate mi nikaj tu brijat na blogu(ono koke-mesko:)),nema mi se ko tu kaj prepucavati,
    ko god ima kaj za reći tipa ti takša ovakša i sl nek mi se molim lijepo predstavi...jer...jaj...
    i je odjebite s onim nice blog.mam novi post i sl,jer me opće ne interesira vaše mišljenje o mom blogu...v kurcu je dizajn i se...al ono nismo svi za tehniku...
    tak da ono...to bi bilo to...ak se kaj još sjetim
    ...

Linkovi