*pahuljica*

srijeda, 12.07.2006.

I,opet sve po starom!!!

Ej,društvo pozdrav!
Evo uhvatila i ja malo vremena pa da vam se javim.
Nisam se javljala,jer predpostavljam da bi vam moja svakodnevnica
išla na živce.
Kod mene vam nema baš ništa novo,
svaki dan jedno te isto.
Nemogu nikud od kuće zbog jedne situacije koja je iskrsnula,
nadamo se da neće potrajat.
Evo,već u subotu idem radit,pa ću imat malo manje slobodnog vremena.
Kako bi rekao moj dečko,bar mu neću više dosađivat zivkanjem,
svaki put kad mi je dosadno.
I on će se malo odmorit!!!yesyesyes
Eto toliko od mene za večeras,čujemo se nekom drugom prilikom.
E,da veliki pozdrav mojoj lavici;baš nam je bilo dobro onaj dan,šta ne!!!PUSA!

- 23:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svaštara


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Najbolji blogovi

Nešto o meni

  • Veliki pozdrav!
    Zovem se Martina.
    Rođena sam 28.04.1990.
    Živim u jednom malom mjestu koje je smješteno u Lici.
    Uspješno sam završila 1-4.raz.medicinske šk.u Rijeci,
    smijer fizioterapeutski tehničar.
    U Rijeci mi je super,ali naravno sve bi bilo drkčije,
    da nemam dečka s kojim sam u istom domu.kiss
    Zove se Denis,on je iz Buzeta,¨a Istrijan¨!!!!
    Za sebe bi rekla da sam :....vrlo vesela,komunikativna osoba....
    Volim se zabavljati,izlaziti družiti se s prijateljima...zujo
    Na ovom blogu pisat ću o svemu što mi padne na pamet,jer nemam neke određene teme.
    Moram spomenut par najboljih prijateljica,naravno;
    Ivana J.(Jandrićka),Ivana T.(Toljanka),Ingrid LJ.,Mateja Ž.,Maja Ž.
    Šta više reć;nego:uživajte u čitanju mog bloga.
    I po mogućnosti ostavite koji dobar komentar...pusa!!!!
    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

  • Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service