*pahuljica*

nedjelja, 30.04.2006.

*medeni*

Nije važno gdje si ti,a gdje sam ja...
Nije važna ova daljina koja nas dijeli...
Važno je samo da smo tu ispod istog neba,
i da si uz mene kad mi to treba!!!kiss

- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svaštara


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Najbolji blogovi

Nešto o meni

  • Veliki pozdrav!
    Zovem se Martina.
    Rođena sam 28.04.1990.
    Živim u jednom malom mjestu koje je smješteno u Lici.
    Uspješno sam završila 1-4.raz.medicinske šk.u Rijeci,
    smijer fizioterapeutski tehničar.
    U Rijeci mi je super,ali naravno sve bi bilo drkčije,
    da nemam dečka s kojim sam u istom domu.kiss
    Zove se Denis,on je iz Buzeta,¨a Istrijan¨!!!!
    Za sebe bi rekla da sam :....vrlo vesela,komunikativna osoba....
    Volim se zabavljati,izlaziti družiti se s prijateljima...zujo
    Na ovom blogu pisat ću o svemu što mi padne na pamet,jer nemam neke određene teme.
    Moram spomenut par najboljih prijateljica,naravno;
    Ivana J.(Jandrićka),Ivana T.(Toljanka),Ingrid LJ.,Mateja Ž.,Maja Ž.
    Šta više reć;nego:uživajte u čitanju mog bloga.
    I po mogućnosti ostavite koji dobar komentar...pusa!!!!
    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

  • Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service