petak, 05.01.2007.

savrseni svijet

na ideju savrsenog svijeta sam dosla prije dosta vremena nakon jedne zamorne rasprave o politici. inace, politiku ne volim, mogu navesti barem tristo stvari koje me zanimaju vise od nje. ali moju frendicu jako zanima politika pa sam nakon nekog vremena zakljucila da cu ju skinut s vrata jedino tako da se napokon politicki oprijedjelim. no moj problem je da mi niti jedna stranka nase drage nam drzave ne pase stoga sam dosla na jednostavnu ideju- osnovat cu svoju stranku. kao prvo ime dosta dugo sam je zvala szbm- stranka za boljitak mene. jel iskreno sto nas drugo zanima osim boljitka nas samih. ni to je bilo pre komplicirano pa sam ipak se odlucila za ss- savrseni svijet.
kao prvo ne bi vladala drzavom nego svijetom. ako zelis vladati onda vladaj kako treba.
drugo ukinula bi novac, sve valute. previse smo poceli paznje zadavati tim vrijednosnim papirima. vracamo se na trampu (za one koje ne znaju sto bi to znacilo- roba za robu). svi rade, iznimke nema svi rade za isto hranu, odjecu... sve ono sto im treba za dobar zivot. nitko nema vise od onoga sto mu treba, sto nas dovodi do sljedeceg- nema vise staleza. svi su na istom, svi su u istom sranju. naravno osim mene (tu se javlja moj nepresusni egoizam), ja sam ona koja odlucuje o svemu o tome kako se zivi, tko sto moze a tko ne moze. osim mene povlasticu drugacijeg zivota ima moja obitelj i moji frendovi, no i oni su sputani i nemaju potpunu slobodu. mogu birati- zivjeti kao i svi ostali ili zivot na otoku. mogu izabrati koji god otok zele na svijetu i zivjeti na njemu. no svejedno nemaju nikakve ovlasti, jer o svemu odlucujem ja.smijeh

izlozila sam svoju ideju frendovima i pitala ih zele li se pridruzit mojoj stranci njihovi odgovori su bili razni: jedan dio mi je predlozio ljecenje, drugi podjelu vlasti izmedu njih i mene na sto nisam pristala pa su odbili, dio mi nije dao da zavrsim recenicu vec me odmah prekinuo sa jednim jasnim i glasnim NE!!!!! uglavnom do sada imam dva clana sebe i svog macka koji je svoju suglasnost potvdio s time da se prevrnuo i zaspao. no ja ne gubim nadu znam da cu uspijeti i pokazati svima da jua to mogu i da sam normalna... bit ce njima zao sto odma u startu nisu pristali...cool

- 22:45 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

razmisljanja jedne ne tako zdrave djevojke o manje vise svemu....party