srijeda, 15.11.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:45 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.11.2006.

maxtv idiot

nakon sto smo se (moji ukucani i ja) pomirli da program na hrvatskim televizijama nece postati nista bolji nego sto vec je odlucili smo ukljuciti maxtv. nakon sto smo ispunili prijavnicu obavijestili su nas da ce nam netko doci napraviti prikljucak od tog datuma pa do prosinca (inace prijavu smo ispunili pocetkom desetog mijeseca), steta sto se tad nisam sjetila pitati kojeg prosinca...burninmad
nakon sto smo docekali da nas netko napokon nazove i spoji nas dosao nam je stricek koji je trebao prikopcati kabel iz televizora u modem. no pojavio se problem sto televizor i modem nisu na istom katu te je trebalo provuci deset metara zice kroz insatlacije, sto se za max lika predstavilo kao berjesiv problem te je nakon polasatnog debatiranja s nama zakljucio da to nije njegov posao ostavio nam kabel i rekao da ga nazovemo kad zavrsimo.nazalost nisam se mogla suzdrzati a da ga ne pitam koji je njegov posao, na sto mi je on mrtav hladan rekao da nam treba dati danjiskiheadbang!!!!
inace se prikljucak na maxtv placa oko tristo kuna, mi placamo tristo kuna da mi dode lik i dofura kabel kaze da sve trebam napravit sama i onda mi na kraju da danjiski za koji i on sam ne zna funkcije????? pa jeben je to posao i ja hocu takav!!!puknucu

- 23:25 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

razmisljanja jedne ne tako zdrave djevojke o manje vise svemu....party