< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: THTOMMYDIZAJN

Komentari-On/Off

Opis bloga

BLOGEC KO BLOGEC....AL MOJ JE POSEBAN....HEHE....XD

Free Music

Free Music



Free Music
Glitterfy.com - Glitter Graphics




Slikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


.us<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GUS CARR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

linkeci::::

duška
ines-th
ana-th
leona
vendi
seny
gale
th rules
.
elena
dream called tokio hotel
gina





O meni

Zovem se Andrea......
Živim u Zagrebu......
Idem u frizersku gimnaziju......:-)
Imam 15 godina.......
Slušam:Tokio Hotel(najbolja grupa na cijelom svijetu),RHCP,Fall out boy,Avril Lavinge,Kelly C,Gunse n roses,ma slušam sve ........
Najbolja frendica: Snješka.....
Volim: Bila.....tokio hotel,svoju simpatiju,more,ljeto,sladoled,
engleski,mp3,svoj
mob,svoju
frendicu,...
Ne volim:Preseravanje,dvoličnost
umišljenost,
Ljubav:slobodna sam,.....




image hosting for myspace

image hosting for myspace




image hosting file

image hosting file



<< Arhiva >>

nedjelja, 04.05.2008.

ljubav boli.....

ej ljudi prvo da se vam zahvalim koji mi komate,stvarno vam hvala,vojim vas.......i samo tak nastavite(hehe)kao drugo,nakon dugog vremena sam opet u depri,naravno,zbog nekog dečka.....mi smo na neki način bili zajedno..lol.....pa me odjebo zbog jedne klinke,koja ide 6 raz,a cura vam izgleda kao da ide 4 raz..strašno,ma prestrašno,ja još uvijek nemogu vjerovat da mi je to napravio....da mi je samo znat šta ta balavica ima a ja nemam..lol.....šta je tako jadan ...al totalno mi se zgadio..fuj....onda mi je frendica rekla kao pa možda ti se vrati,misli da od toga neće bit ništa u to sam sigurna,oprostila bi ja njemu,al onda bi se morao namučit oko mog oprosta......hehe...neću više plakat zbog njega naplakala sam se dovoljno,naravo,ak mi se neće vratit kao što sam već rekla......požalit će za ovo što mi je napravio....i nadam se da će jednog dana doć pameti(ak uopće ima pamet)da će se sjetit kakvu je pogrešku napravio i da će mu kasnije bit žao........
evo to bi bilo to.....
pozdravljam se koji mi komaju.....
pusa,jojim vas......

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 197| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>