Sex/Strast/Ljubav i druge stvari..

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O nama...
*Mi smo dvije cure..nismo najbolje prijateljice,ali ipak imamo zajednički blog..Na blogu pišemo o svemu posebno o sexu,strasti i ljubavi..

Image Hosted by ImageShack.us


Autorska prava:
Posuđivanje teksta s našeg bloga je dopušteno,uz naznaku odakle ste kopirali.

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je uvijek nova. Svejedno je volimo li jedan, dva, deset puta u životu – uvijek smo pred situacijom koju ne poznajemo. Ljubav nas može odvesti u pakao ili raj, ali uvijek nas nekamo odvede. Treba je prihvatiti, jer ona je hrana našeg postojanja. Ako je odbacimo, umrijet ćemo od gladi..



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak,10.07.2006.,

Prevara I Ljubav... Ili Nešto Slično

Uhvatila me nesanica pa sam evo odlučila pretočiti na papir najnovija razmišljanja...Baš sam danas gledala film o nevjeri u kojem cura oprašta dečku što ju je prevario. On se izvlači na trenutak slabosti i onu slavnu "Ona mi ništa ne znači" rečenicu, a sve je počelo sa "Čekaj da ti objasnim, nije kako se čini". Nije mi jasno jel dečki misle da smo mi glupe ili nešto slično. Kada uhvatiš dečka u krevetu u nezgodnoj pozi s nekom ženskom na koji se to drugi način uopće može protumačiti? Što se mene tiče ja nikada ne bih oprostila prevaru jer mislim da ako neku osobu dovoljno voliš ne može ti se dogoditi ni trenutak slabosti niti alkohol niti bilo koji drugi debilni izgovor. Također se držim i teze da ako je jednom prevario svakako će i drugi put. Mislim da je ljubav nešto što čovjeka čini slijepim za sve druge ljude na svijetu osim za osobu koju voli. Ja kad nekog volim, ne pada mi napamet da gledam druge dečke. Ne da to ne želim nego jednostavno nemam potrebu. Za mene postoji samo ta voljena osoba, a kad bih ga prevarila odmah bi mi bilo jasno da u pitanju nije ljubav. Kada voliš istinski i svom snagom ne događaju se posrtaji jer ti ljbav daje nevjerovatnu snagu i jednostavno ne dopušta propuste. Samo se nadam da ću jednoga dana uz sebe imati osobu koja će me voljeti onako kako zaslužujem i koja će od mene biti voljena kako zaslužuje. Ako se pitate koja je pouka ove priče to je sigurno ova: Cure, nemojte opraštati prevaru. Nema toga izgovora koji bi bio dostatan vašeg oprosta, a ta ljubav koja postoji između vas i dečka koji vas je prevario samo nosi masku ljubavi. To je sasvim nešto drugo... Nešto miljama udaljeno od ljubavi...

- 02:38 - Sloboda govora... (2) - Isprintaj - #