...za vas od senada i novaka....

14.03.2007., srijeda

ŠTO JE ČIJE?..
Ostade jedan pijanac prazne čaše,pa pita susjeda za šankom:
Prijatelju,možeš li mi udjeliti barem čašu vina?
Ne mogu. uzvrati drugi pijanac.Uboci je moje i ćaćino vino.
Adaš mi od svoje polovice?.upita u nadi prvi pijanac.
ja bih rado, ali moja je donja polovica.
prvi pijanac pobjednosno izvuče slamku i reče:
pa mogu ja povuči odozdo.
a drugi pijanac samo odgovori:
mažda bi i išlo,ali ne da tajo preko svoga.



AL
Napili se Amerikanac, Rus i mujo, kad ih na cesti
zaustavi policija i odvede ih u postaju na alkotest.
kad su ih uveli u prostorju u kojoj so bila dvije
stolice, jedan policajac uoita Amerikanca:
Koliko stolica vidiš?
Šetiri, ispali Amerikanac kao iz puške.
hmmm, dobro.
Koliko ih vidiš ti? upita sad policajac Rusa.
Šeest, reče Rus pomalo nesigurno.
Zanimljivo, promrmlja policajac.
a ti Mujo?
Na kojii red misliš?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.