< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga

procijenite sami...=)rofl

PESO PESO...=]
Image Hosted by ImageShack.us


EmO cUrIcE...(Taja i Semyka)..<3..=P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

U sVoEm SwIeTu...emooo..soo...bwahahaha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




O MENI:svastaaaa!!!=)))

IME:Samanta
PREZIME:S.....a trenutno se
nemogu sjetit...lol..xD
NICK<:Semyka,Semy,Samantica...
GOD:14. god. (27.12.1993.).prokleti dan..xD
ŽIVIM u:Gornjem Kučanu
(metropola)xD
malo mijesto(selo),
pokrai vz-a
NAJ FRENDICE:
Mateja K. (Tejch)
Lucija C. (Lucy)
Petra (PePa)
Lea ( Eja)
Marija (Mare)
Ana (Anchy)
Ivana...
...Jelica,KiKa,Matea I.(sve cure z raz.)
NAJ FRENDOVI:
Filip (Ćefi)
Marijo (Marek)
Gašpar (Gašo)
Ivan (Ivek)
Marko (Pongy)
Tihomir (Tihach)
Valentino (Tino)
...Niksa,Leon,Tomek,DoDo,Goran...
VOLIM:čokoladu,alkohol,xD
sladoled,DRUŠTVO,mp3,EmO stil..heh
komp,svoju sobu,i svoja 2 bratića..=)itd..
da nejdemo u detaljcheke..xD
NEEE volim:
sebične ljudove...
školu,preseratore/preseratorice...xD..
i jos neke sitnice...e da i MUSKE kurve..hhh
NAVIJAM za:Hajduk..a kai bus..
OBLAČENJE:bute vidli po slikama
HOBY:rolanje,voznja bajkom,
tu i tam odbojka i druzenje s drustvom..xD
joi da i pavanje...rofl
MOI BROI ICQ-a:382 518 709
SLUŠAM: večinom cajke,
tu i tam neku doru stranu,
al cajke 4ever!!!xD
LJUBAV:slobodna sam i nis
mi NE fali..cool


Jaa..i DedaZika(Tino)....=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

JAA...i ruzice...finocool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

TEJCH i ruzice...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ICH....coolbelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MOI BRATIC NEVEN..ijaj..koi faker..xD..coolroflthumbupgreedy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JA i moja nainaibolja frendica TEJCH..=P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

CCCurke...heh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marica i Šinca...hihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

to sam ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mateja,marija,lucy i ja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i lucy s .

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me...prije nek sam išla u goste...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

društvo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MALO LJUBAVNIH PIJESMICA...beljcerek

Ako nekog ljubiš onda ga i
voli,nemoj da ga lažeš,
jer znaj da to boli!

Kad te budu pitali kako
smo se rastali,reci da smo
se smijali i da nismo plakali.Jer sekunda je potrebna
da se zavoli,a stoljeće
da se preboli!
Sve što smo si htijeli reći sastoji
se od dvije riječi:VOLIM TE!

Ljubav je tajna zbog koje se pati,
koliko te volim nikad nečeš znati,
želim ti sreču,neželim ti zlo
puno te volim upamti to!

On je istina koju u srcu nosim!
On je biće koje ludo volim!
On je laž koja me boli!
Znam da je uzalud ali ga ipak volim!

Voli onog koji voli tebe,
ali pazi da te nezajebe,
kad ti kaže:"UMRIJET ću za TEBE"
ti mu reci :"UMRI KO TE JEBE!"

Istina je da volim te
da nemogu ,neznam i
neželim bez tebe
ali isto tako znaj
SVATKO JE ZAMJENJIV!

Nikad baš nikad shvatiti neću
zašto sam baš u tebi tražila
sreću
i nikad baš nikad shvatiti neću
zašto sam od svih budala
odabrala najveću!smijeh

Osječaji isti,zbog dečka patimo! Prokleti nek su svi,
zbog kojih nemožemo da se vratimo!
I dok pored takvih gadova ostajemo,
sve hladnije KUČKE postajemo! =D

Nije,nije gotovo
ljubit ću te ponovo,
nije tvoja zadnja znaj,ja ću
reći kad je KRAJ!!!

Možd ću žaliti što sam te
upoznala,tražila da budeš
MOJ...možda ću plakati
zbog LJUBAVI...suzama
proklinjati sebe...možda ću
ponovno voljeti...
AL NIKOG KAO TEBE!!!

Pusti me i poželi sreću..
Zaboravi me,ja tebe neću..
Mrzi me..ja ću te voljeti..
Vrijeđaj me,ja ću preboljeti..
Ti leti visoko,ja nemam krila..
Ti budi voljen,ja nisam bila..!!!

Imam jedan zivot i tebi bih ga dala,
imam jedno srce i to bih ti dala,
ovu dušu ja bih tebi dala,
a da imam malo mozga,
nebi ovako srala!!!

Fuck is nice,fuck is funny.
Some People fuck for money.
If you think that fuck is funny,
fuck your self and save your

money!!!belj

MALO SWIKICA...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Create Your Glitter Text





Draw Your Own Picture


IME MOJE BEST FRENDICE I MENE...=P

SSmart
EExtreme
MMushy
YYucky
&
TTasty
EEnergetic
JJealous
CCreepy
HHonest

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Moja BEST frendica Lucy C :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja BEST frendica Matea I :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja BEST frendica Jelica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BEST frendice(lejcha,pepa,me & tejch):naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moi bratič MATIJA:naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moi bratič NEVEN:belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja & božićno drvcenaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja BEST frendica Tejch: moi mišek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hajduk...weeeeee...4ever

Image Hosted by ImageShack.us


Ja vam se vojim jako slikati..pa efo malo moih slikica:belj

"šminkerica":beljlud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pa...ono...kul...rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HmMm...pa dobro mi stoji naranđasta palestinkica:belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ljubičasta palestinka:belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zamišljena...eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EVO VAM MALO SLIKICA Z MOG ROĐENDANA...naughty

tak sam bila oblečena...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jelica,ja,tina and neven....sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivica i ja....belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gašo i ja...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i deda žika (Tino)...rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i Pongy...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pongy and Ivica...belj (kak se vojiju)rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mata i Suza...golupčeki..cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja majka i ja...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Patrik,Dajana & Karlek...kod njih sam na ferju bila...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja & Suza za doček...prave puce..rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tak sam ja bila oblečena za doček...makar sam se posle preslekla...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SLIKICE Z GAŠIJEVOG IMENDANA(neke)...belj

ja i marija....sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gašo i ja...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ninek i ja....rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja,marija,nina,ivana...a tino uziva...rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




TE BLOGEKE JA REDOVITO POSJEČUJEM...=)

MaTeUs

NiNeK

GaŠo and PoNgY

PrIhEr

NK ORAČ

TeAcH

MaJeRsCiCe3

MaRac

DEČKI z SRACINCA

PeTrIcA

DoDiCa

...SrAkArIkOkTaJu...

FlAjŠ

efo...malo si pjevajte...=)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moja ABECEDA..................

A-Anna:moja frendica z Majerja
B-Baka:nju imam jako rad
Ć-Ćefi:moi BEST frend z raz.
Č-Čokolada:obozavam ju,mmm
D-Dean:frend z kučana
-džungla
E-evanđelje xD (prvo mi palo
na pamet...)lol
F-frajeri:mmm..fino,mnjami..xD
G-Gašo:moi BEST frend s Majerja
Goran:isto frend z Majerja...
H-Hrvoje:frend z raz. Malo HU, xD
I-Ivica:zakon frend z Majerja
Ivana:supach frendica z Majerja
Ivanka:moja strina,obozavam ju
J-Jelica:moa frendica s Kucan
K-KiKa:frendica...
Kumerle:smesni frend z Kucana..lol
L-Leon:frend z raz. , degen,xD
Lea:frendica z raz.,heh
Lucy:kull frendica z raz. =)
LJ-ljeto-weee...
M-Marica:moja BEST frendica z Majerja
Matija.moi bratic,voim ga
N-Nikola,NiNeK-frendovi
Neven:moi drugi bratic,icto ga voim,heh
O-obitelj-moji najdraži
P- Pongy:također BEST .
frend s Majerja....
PePa:jako dora frendica z raz.
R- raska:ah,dosadno stvorenje
koju moram trpjet jos 2 mj.
S-Samanta:ja, xD
Sermek:frend z Kucana
T-Tajana:oke frendica z raz.
Tihach:suupperr frend z Sracinca
Tino:dobar frend z Majerja
Tejch:...moja najnajfrendica(moe najmilije)mwa :)
V-vvveliko drustvo:koje jako voollimm!!!
Z-zima-zaj**no godisnje doba
Ž-žuta-moja omiljena boja,al ima
ih jos...xD


Sebicna
Dara Bubamara |
Odjednom se pojavila ona
puna sebe, tvoja bivsa
i vidim da ti nije svejedno
dok te gleda, dok ti prica
Veruj mi, ljubavi tu odavno nema
tako se hrani samo sujeta njena
ne budi secanja na prosla vremena
molim te
Refren 2x
Tvoj bih platila dug
tvoj bih nosila greh
i tvoju bol bih pretrpela ja
al’ ne trazi mi to
da te delim sa njom
tu sam tako sebicna
tu sam tako sebicna
jako, jako sebicna
Dok stoji tu na pedalj od mene
sva je dobra, sva je fina
ali samo zene poznaju zene
da bi htela tebe pola



Bojan Bjelic
To nije ljubav
Tako lako, mala, ti to radis najbolje
srce samo pokidas kao sav od kosulje
tako lako, mala, ti si pela me na sto
a jos lakse rekla si, s tobom mi je dosadno

Dim od cigarete mi u oci ulazi
gde god da se okrenem tu si nasmejana ti
sada s mojim drugom svako vece izlazis
reci sta to ima on sto na meni ne vidis

Ref.
Kako to mozes, mala
da pored mene ljubis ga
bezobrazno bez casti
ma, nije ni on bolji
tek sada vidim
kol'ko musko moze nisko pasti

Kako to mozes, mala
a ja tek sada vidim
za to stvarno imas dara
jer ti se moze, mala
i cak si uspela
da posvadjas i dva drugara

Ref.

To nije ljubav vec prica stara
sladje su usne kada svadjas dva drugara
ne brini mala, bezbrizna budi
Bog ce da sudi

Ref.

Kako to mozes mala
(3x)

Bog ce da sudi
(2x)




Avril Lavigne - He Wasn't lyrics


There's not much going on today.
I'm really bored, it's getting late.
What happened to my Saturday?
Monday's coming, the day I hate.

Sit on the bed alone, staring at the phone.
He wasn't what I wanted, what I thought, no.
He wouldn't even open up the door.
He never made me feel like I was special.
He isn't really what I'm looking for.

This is when I start to bite my nails.
And clean my room when all else fails.
I think it's time for me to bail.
This point of view is getting stale.

Sit on the bed alone, staring at the phone.
He wasn't what I wanted, what I thought, no.
He wouldn't even open up the door.
He never made me feel like I was special.
He isn't really what I'm looking for.

Na na na na na, we've all got choices.
Na na na na, we've all got voices.
Na na na na na, stand up make some noise.
Na na na na, stand up make some noise.

Sit on the bed alone, staring at the phone.
He wasn't what I wanted, what I thought, no.
He wouldn't even open up the door.
He never made me feel like I was special.
He isn't really what I'm looking for.
He wasn't what I wanted, what I thought, no.
He wouldn't even open up the door.
He never made me feel like I was special.
Like I was special, cuz I was special.

Na na na na na.



UnfaithfulStory of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
cause it seems that wrong
really loves my company

Hes more than a man
and this is more than love
the reason that this guy is blue
the clouds are rolling in
because I'm gone again
and to him I just can't be true

and I know that he knows I'm unfaithful
and it kills him inside
to know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer

I feel it in the air
as I'm doing my hair
preparing for another day
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
as if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A liar didn't have to tell
Because we both know
where I'm about to go
and we know it very well

cause I know that he knows I'm unfaithful
and it kills him inside
to know that I am happy with some other guy
I can see him dying

UnfaithfulStory of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
cause it seems that wrong
really loves my company

Hes more than a man
and this is more than love
the reason that this guy is blue
the clouds are rolling in
because I'm gone again
and to him I just can't be true

and I know that he knows I'm unfaithful
and it kills him inside
to know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer

I feel it in the air
as I'm doing my hair
preparing for another day
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
as if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A liar didn't have to tell
Because we both know
where I'm about to go
and we know it very well

cause I know that he knows I'm unfaithful
and it kills him inside
to know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer

His trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah
His trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah...


Tose Proeski
Ledena
U nasem starom zutom soliteru
price idu u istom smjeru
svi govore da si ledena

A kad te vide ti si uvijek sama
neces ni da pricas s nama
bas si slatka i vrlo dosadna

I ne znam ko je lud
da se na tebe pali
kad ti nesto u glavi fali

Ne zanosim se jako cesto
i dobro znam gde mi je mjesto,
a mjesto je moje kraj tebe.

A ja sam opet lud
pa se na tebe palim,
jer samo ja ti u glavi falim

Obuci cu sve bijelo, cisto,
bijelo, providno uz tijelo
a tvoje crne oci, oci crne
gledat ce me vrelo

Ubrat cu dve ruze majske,
ruze da ti kosu zlate
pozvat cu svirace da nas nocas
kroz grad prate

Ni ledena ni dosadna
ti neces biti
do jutra ces sa usana
ti mojih piti


Bojan Bjelic
Racun ljubavi

Znam da bolju nisam imao
znam i da sam s uma sisao
kad odricem se ljubavi
ucini to i ti

Dan je bolji posle plakanja
sve je bolje osim cutanja
sto nama vise ne ide
to drugi ne vide

Ref.
Kad varam ja varaj i ti
al' nemoj mene, molim te
kad varam ja ucini mi
na dusi bar da ne nosim te
sto sam duzan ostavi
neko ce vec platiti
taj moj racun ljubavi

I've had the time of my life...

Boy: Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you

Girl: 'Cause I've had the time of my life
and I owe it all to you

Boy: I've been waiting for so long
Now I've finally found someone
To stand by me

Girl: We saw the writing on the wall
As we felt this magical fantasy

Both: Now with passion in our eyes
There's no way we could disguise it secretly
So we take each other's hand
'Cause we seem to understand the urgency

Boy: just remember

Girl: You're the one thing

Boy: I can't get enough of

Girl: So I'll tell you something

Both:This could be love because

(CHORUS)
Both: I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
'Cause I've had the time of my life
And I've searched through every open door
'Til I found the truth
And I owe it all to you

Girl: With my body and soul
I want you more than you'll ever know

Boy: So we'll just let it go
Don't be afraid to lose control

Girl: Yes I know whats on your mind
When you say:
"Stay with me tonight."

Boy: Just remember
You're the one thing

Girl: I can't get enough of

Boy: So I'll tell you something

Both: This could be love because

(CHORUS)
Both: 'Cause I had the time of my life
No I've never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
'Cause I've had the time of my life
And I've searched through every open door
Till I found the truth
and I owe it all to you

*Instrumental*

Boy: Now I've had the time of my life
No I never felt this way before

(Girl: Never Felt this way)

Boy: Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you

Both: 'Cause I had the time of my life
And I've searched through every open door
Till I've found the truth
and I owe it all to you

Both: "cause I've had the time of my life
No I've never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you


AVRIL LAVIGNE:
Image Hosted by ImageShack.us


RIHANNA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 14.04.2008.

IZVRSNAAAAAAA SUBOTA i NEDJELJA !!!!!!!!!!!!!!!!!...=)

EYYYYY...muceki moi mawi....duuggoo vam nisam nis pisala...al kad je lepo vreme i sve to....pa nemam bas cas..a ni volje sam ne mela..to kai dojdem malo na icq...i to je sve od neta...hehe...ali sad imam materijala za pisanje...pa eto....naughty...ovak pa da počnem....u petak vam je bila kod mene Tejch....i dogovarali smo se z deckima za subotu kai smo imali festu..pecenjarenje,pijaca i to....heh..njamiparty....pa smo se i dogovorili da bu spala kod mene....i sad ono weee...subota...i ono kisa pada..pa jebm mu....grrrr....i vec smo jai tejch postale tuzne..kai nika od feste...kad ono nasi kucanci...Dean,Kurtek,Sedlar i Sermek....isu z satorom po kisi iza v sumicu...i mi ono hapyyy...roflsmokinthumbup...Tejch je vec v pol 1 k meni dosla...heh..tak je bila nestrpljiva....haha..al je glupost napravila....svoji mami je rekla da bu kod mene i da bu spala kod mene a ni rekla da bumo iza festali....pa su tu nastali problemi..svadile su se..jai kakve joi je sve Tejch nametala..jaj...ggoozzoottaa...burninmadbang...dosli su nas malo provjeravat v satoru kai delamo...haha..jai pa mislim ono..mi dora deca....pfff....burninmadcool...jai jedva smo cekali da se razideju starceki z satora van..jer im tam ni mesto...i onda dok su odisli..to je bila festaaaaaaaa....Tejch je ipak na kraju smela prespati kod mene...i ono festa...weeeee.....plesalo se pilo....delale se gluposti ma svastaaaaaa...supach....bile smo dost duuggooo dole..ni neznam kolko je tocno vur bilo..hihi...imali smo puuuuuuuuuuunooooo alkohola..ufff....zagy nam se ftrgel do kraja..pian je bil kai maika zemlja...hoho...greedyzijevnut...oke..ja sam pila umjereno..tak da mene nie vudrilo...a moju Tejch..jai ona se ftrgla..al sam joi predk rai ne dala vise piti..kai se nebi skuzilo...hihi..i kai mislite me poslusala..mah...hjee..tak-tak...xDDD...a jbg....ubiti bilo je KKOONNZZA!!!!...a kod mene su vam bili smehi dok smo isle spat...bile smo ipak pod malim šusom...a moja mam nas je v kuhnji docekala...a mi onak odpremo jako oci..i ba dve.."VECER ,TETA MELITA"...moja mama je odma znala o čem se dela...rekla je ajde puce spat..a mi idemo teta idemo...roflzijev...a u kupaoni....jaiiii...to su bile komedije..tejch se rusila...jai ma svasta...mogla je zasopati v kadi...xDDD...bang..al oke....a v krevetu kako smo mi krepavale od smeha...jaj....to smo takve forice zlevale..svadile se za poplon..ma svasta...haha...roflcool..bude jos takvih dogadzaja..hihi...kulll...onda su nam decki pred prozorom svetili...jaj...bem im...onda su nas zvali na mob sermek i segy nek dodjemo iza..jos...a mi je ono letimo u piđamama..piđama party...hahaha...hjee....nutpuknucu...onda pa smo na wc-e isle...ia z moje verande se vidi sator i sve to...pa smo ih nazivale..a njimam juza delala...al sermek je nekak nas cul..i pitaju ko je to tu ....a mi pa mi curke..hehe...a sedlar v vatru gledi..ii govori.pa de ste,de ste je...a mi pa na verandi..hah...onda su k nama dosli...sermek se splezal gore...ja pa sam ga htela hititi...burninmad...lol...onda pa smo im rekle da za 15 min dojdemo tak kai buju pre meru...al nesmo....heh...kako je opal ondaz verande sermek...ufff...headbang...posle pa su nam oko 3 vjutro kucali po prozorima i gasili tv-e..opet....jaj..grrr...headbang...al oke..i to je preslo..v nedelju pa smo meli reprizuu od jutra..smo cistili itd...al opet bumo i danas cistili..jer smo jucer jos veča sranja napravili nek v subotu...hihi...smokin...al tejch je z nama bila sam do 1 iza..onda pa sam se od pol 2 do 3 ja vucila...i inatrag isla k deckima iza...pa smo se zezali ,jeli gulas itd...pa smo tam iza nogomet isli grat...jaj..a sermek i kurtek pijani.....jaj smehi....al oke..doro je sermeku islo i dejanu i segyu..al kurteku...ja i neven da to idemo igrat....to vam jen kurtek zide...rofl...ja vam to recima nemrem opisat kakve su vam to komedije bile...jajjjjjjjjjjjjjjjjjj...zakonnnnnnnnnnn....tako smo se kurteku cepali....kai nam je smeha ponestalo...hhh...xD...onda pa se kurtek z klupice zrusil..opal je ...a to je jakoo visoko...haha...i ondam u velim ja...DAI PADNI JOS JEDNOM MORTI SE OPAMETIS....a on veli pa sam ne opal..sam sam se spustil..a ja ono..hjeee..mos mislit...itd....jos smo se malo pozezali..itd...ma fkt tolko je toga kai vam nemrem tu sve napisat...ned mi se...belj...v pol 8 je mene mama na vecerju zvala...i to...pa sam vise ne dole isla...itd...to bi vam bilo..toooo...vise mi se neda pisat...i to vam je PREVEC...yes...ajd idem ve ja....ajd sve vas volimmmmmmmmmmmmmm...pufa,mwa...pOOoooZZZzzz...kisswave...posebne pozz saljem...(Tejch,svojem 8.b ,Marici,Gasiju,Tiniju,Ivici,Pongyu,Goranu,Ani,Ivani,Tihachu,Pepi,Lei,Lucy,Ćefiju,Niksi,Sedlaru,Deanu,Kumerleku,Sermeku,
Kiki.. ma cijelom drustvu...)..bayyy...

|Komentiraj 118| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.