četvrtak, 16.07.2009.

Konačno zaslužen odmor :)))



Dragi moji koji me čitate, odmah na početku vam se želim pohvaliti kako sam položila 3 ispita u ovom ljetnom ispitnom roku. Jedan je bio srednje težak, a ova druga dva su bila baš opaka. To su mi bili zaostaci sa druge godine, i sada sam konačno i njih rješila. Konačno je kriza iza mene i ponovo sam počela rasturati na faksu. Ne mogu vam opisati koliko sam sretna i zadovoljna. Najradije bih vrištala od sreće, jer rješila sam se nekih strahova koje sam do sada imala, vratilo mi se samopouzdanje i konačno sam opet ona stara ja, samo što sam pametnija i mudrija.

Želim se zahvaliti svima koji su vjerovali u mene i koji su mi govorili da ja to mogu i znam. Stvarno mi je puno značila podrška dragih prijatelja i obitelji. Neki čitaju ovaj blog, a neki ne, no to nije bitno. Neizmjerno mi je drago što je svatko od njih dio mog života. Mogu reći da sam zaista bogata osoba. kiss


Sada slijedi period od nekoliko tjedana intenzivnog i zasluženog odmora. Zadnjih mjesec i više dana nisam se micala od knjige, a sada slijedi uživancija.

Uskoro će slijediti novi post na mom drugom blogu, nisam stigla prije.

Imam četiri knjige koje planiram pročitati i jedva čekam. Prva već danas dolazi na red, svaki dan sam ju gledala, stoji mi na polici iznad kreveta i jedva sam se suzdržavala da ju ne uhvatim čitati. Ali sada ne stoji ništa na putu između mene i knjige.

Veselim se što ću se konačno moći intenzivno posvetiti spremanju po kući. S obzirom na konstantnu okupaciju faksom, bila sam oslobođena svih kućanskih poslova. Situacija se sada mijenja, i konačno ću moći sva sretna i bez imalo grižnje savjesti „gubiti“ vrijeme na spremanje i čišćenje. Jer obožavam kućanske poslove, baš me to veseli (sve osim pranja suđa koje ne mogu podnijeti, ali dobro, preživjet ću).

Također imam hrpu posla oko kuće, moram srediti travnjak, ruže, cvijeće. Koji gušt, jedva čekam. Obožavam raditi po vrtu, to će biti odmor za dušu.

Obećala sam frendici uloviti bube, jer mora napraviti zbirku od 50 kornjaša. Inače studira agronomiju. Tome se isto veselim. Budem svaki dan sa svojom zvijeri išla u šumu, pa ćemo tražiti gljive ako ih ima (iako je već kasno za vrganje) i naravno bubetine kojekakve. Divota.

Ovaj vikend mi dolazi stric iz Švedske. Baš se veselim, prezakon mi je. Jedan mi je od najdražih članova familije (uz ujaka, ujnu i bratiće naravno). Sestra i ja smo se dogovorile da ćemo ga nagovoriti da odemo do Plitvičkih jezera zajedno, budući da nikada nismo bile, a on je uvijek za neku akciju, tako da je to već praktički rješena stvar.

Budući da ove godine najvjerojatnije neću ići na more na neko duže vrijeme, idem kod bake i djeda u Bosnu. To će biti prava uživancije, tako se veselim jer znam da će me paziti i maziti. A i hrana je fenomenalna. Burek, pite ovakve, onakve... Joj, njam njamnjami. A da ne pričam da mi je njihov mentalitet genijalan. Polako, sve je polako.

I tako, bit će ovo zanimljivo ljeto, a počinje već sutra odlaskom u Petrinjsku, istekla mi osobna. Nema zabavnijeg nego kada u ljetnim mjesecima moraš vadit dokumente. No, sve su to slatke muke, nakon što sam odradila na faksu sve planirano.

I onda nakon napunjenih baterija slijedi nova tura učenja, tamo negdje nakon 10.08. No sada imam osjećaj kao da nema toga što ne mogu napraviti. Predobar osjećaj. Zapravo se veselim novom učenju i novim položenim ispitima.

Nadam se da vas nisam previše zagnjavila. S obzirom da ću imati prilično slobodnog vremena, vjerojatno će me hvatati i inspiracija za tekstove pa ću i pisati ko luda. A možda i ne. vidjet ćemo.

Sve u svemu, toliko od mene zasada. Budite mi dobri sretansretan

- 15:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #