nedjelja, 05.04.2009.

Ništa posebno

Negdje tamo od početka tjedna muku mučim sa prehladom. Prvo me grlo počelo boljeti, a onda je prešlo i na sinuse. Konačno ide kraju ta muka, al dosta mi je više. Ima možda par godina kako nisam bila bolesna, i onda u zadnjih 3 mjeseca dva puta. Mislim što je previše je previše.

Kao moram učit, evo sad ću samo što nisam. Beskralježnjaci su na tapeti. Kolokvij je u utorak. A tako je lijepo vrijeme vani.

Ovaj tjedan mi je bio urnebesno smiješan. U srijedu sam cijeli dan provela na faxu, a nisam bila niti na jednom predavanju. Imali smo kojekakve sastanke. Uglavnom da skratim priču, kolegica i ja smo pisale pismo ministru znanosti, obrazovanja i športa. Ispalo je da smo nevjerojatno talentirane. Pisanje pisama političkim riječnikom je veoma zabavno. Najbolje od svega je što nisam u stanju pročitati to pismo i ostati ozbiljna. Toliko smo ga srale. Poanta svega je da ministarstvo treba uplatiti neke pare za pistup fondovima EU pa da bi Hrvatska sudjelovala u razmjeni studenata. Iskreno, jako me čudi što još nije izbio skandal oko toga svega, ali još stigne. Evo vam par rečenica da steknete dojam:

Osim što osigurava bolju budućnost, ovaj projekt studentu produbljuje znanje, omogućava mu da upozna druge kulture i običaje, stekne nove vještine, usavrši jezik i promovira Hrvatsku kao zemlju znanja. Mobilnost studenata kao i nastavnika i administrativnog osoblja, pridonosi cjeloživotnom učenju kojem svi težimo. Nakon trnovitog puta koji smo, kao što se možete prisjetiti, zajedno prošli, smatramo da bi neostvarivanje ovakvog projekta zakinulo studente u njihovom obrazovanju, napredovanju i ostvarivanju vlastitog integriteta.


Uglavnom, mi smo se jako zabavile. A u petak smo imale turu po gradu kad smo išle to predati na Sveučilište i u Ministarstvo. Ministarstvo ima jako lijepu novu zgradu. Preselili su se na Donje Svetice (blizu Vukovarske). Zezale smo se da su to namjerno napravili kad budu novi prosvjedi da nam budu izvan rute. Prije su bili u samom centru grada.

I tak. Idem se družiti sa spužvama, meduzama, metiljima i trakavicama. Zabava za poludit. A vani je tako lijep i sunčan dan. A ovo je bio još jedan u nizu besmislenih postova... Hvala na pozornosti i ugodan dan.zujo


apdejt:
Boli me glava, drži me temperatura, sinusi su u hiperprodukciji određene supstance. Osjećam se ko' da me tramvaj zgazio, ali ne ovaj obični, nego oni tramvaji sa konjima kaj su se vozali po Zagrebu prije. I onda nakon svega toga se još konj na mene posrao. Bljak.cry



- 12:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #