subota, 21.03.2009.

Ulje iz motora


Položila sam vozački prije nekih godinu i pol. Bilo je to u 8. mjesecu. Drugi dan sam otišla na more. Tamo sam slomila nogu tjedan dana prije povratka u Zg (nikad neću zaboravit zločesti osmjeh onog doktora na Firulama kad mi je rekao da nema više kupanja za mene ove godineblabla). I kad su mi konačno skinuli gips nakon šest predugih tjedana, bila sam u savršenom stanju za vožnju auta. I dobih svoj autić. Nisam očekivala da će biti tako brzo, ali filozofija mojih roditelja je da moram što više vozit da naučim. Auto naravno nije nov ('94. god), ali itekako služi mojim potrebama. Ona i ja se ugodno družimo i zajedno uživamo. Pazim na nju i ona pazi na mene. Ona je crvena.

I danas kažem ja ocu svojem da je zvuk motora s vremena na vrijeme čudan, glasniji nego inače. Ako uzmeš u obzir godine auta, nije to ništa čudno. I kaže on meni da moram provjerit ulje. A ja neću iz principa.

Da se razumijemo, najveći sam pobornik ravnopravnosti spolova. Sve što mogu muškarci, mogu i žene i obrnuto. Ali kad je tata u pitanju, e ne bi išlo.

Rekla sam mu kad on opere suđe, onda ću ja pogledat ulje u motoru. I onda je krenula cijela rasprava, al ja sam odustala od natezanja i samo ga pustila nek tjera svoje. Jer on nema šanse da bi napravio neki kućni posao i ok, ja ga natjerat ne mogu, ali način na koji on to argumentira me opako smeta. Kao da mu je ispod časti. A najbolji njegov argument mi je: „Pored četiri ženske u kući da ja suđe perem?“headbang Ok i mama je tu kriva, jer ga ona nikad nije ni tražila da nešto napravi, ali stvarno takav stav je meni krajnje neprihvatljiv.

Nije mene strah uprljat ruke i petljat oko motora. Znam kako se gleda ulje, a i poprilično sam sigurna da bih bila u stanju rastavit i sastavit motor da trebam. Tvrdoglava sam dovoljno za tako nešto.

I tako se ja pravim blesava kad je u pitanju auto. Kad me netko pita ja kažem da razlikujem samo dva stanja kod auta: „Vozi ili ne vozi“ trećeg nema. Naravno daleko je to od istine, jer jako dobro čujem svaki šum motora i znam kad ona zadovoljno prede, a kada nešto nije u redu. Baš poznajem svoj auto. Ali pred tatom se iz inata pravim blesava. Jer ako on može biti blesav kad je u pitanju pranje suđa (koje se btw samo treba staviti u perilicu) onda ja mogu biti blesava kad je u pitanju provjeravanje ulja.


- 22:28 - Komentari (16) - Isprintaj - #