www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

<font color=#FF0000>Blog je do sada bio mrtav...DA I???</font> - Selyo's blog - Blog.hr Web Counter
Web Counter

Selyo's blog

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

PWND
Ogame
Tehnička škola Daruvar
Azlyrics
Mp3shits

Sta bi ja da ovo ne citam?
m4d aka Sonataman
Mala Šašava(nick govori sve =))
Matea
Sanjišn
Grizzly
DaBirc
Sanjica aka Alira aka Nymphetamine


ZABAVA
Vjerovali ili ne ali to je Ogame!!! Živa ludnica. Ta igrica je zarazila sve uzraste. Znam ljude od 12 do 35 godina koji to igraju. Za sve ljubitelje strateških igara to je moj TOP 1 prijedlog. Igrica je fenomenalna. Radnja se odvija u svemiru a vaš cilj je da postanete dominantna sila. Izgradnja brodova, istraživanja novih tehnologija, kolonizacija novih planeta...ma uglavnom provjerite sami na www.ogame.com.hr

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Slobodno vrijeme
U slobodno vrijeme manje vise stalno visim u svom najdrazem kaficu, Spica.
U kaficu se mogu cuti samo zvukovi rocka i metala i to je za mene moja mala oaza. Veliki respect konobaru Zelji
Myspace

Myspace



Mozda je bas zbog njega taj kafic zakon!!!



ZIVJELA DEMOKRACIJA!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



PWND
Nešto o meni...


Ime: Saša
Mjesto: Daruvar
Rođen: 3.3.1989
Skola: Elektrotehnicar. IV. razred(za nepovjerovat)
Hobi: Streljastvo i kosarka
Melem za usi: Rock, RNB, rap, punk, numetal...manje vise sve

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja malenkost =)
Music Video Codes by VideoCure.com


MySpace Layouts

MySpace Layouts


26.06.2006., ponedjeljak

Blog je do sada bio mrtav...DA I???

Nije bilo postova...
Nije bilo komentara...
Za neko divno cudo bilo je nesto sitno ljudi...
I tako...

Nije mi se dalo pisati niti ista raditi.
Evo sada ponovno pocinjem pisati blog samo iz jednog razloga:

ZATO STO JE MALA SASAVA MAKNULA
MOJ LINK SA SVOG BLOGA DOK JA NJEN LINK JOS
UVJEK IMAM TU... :P

Ajme razloga...

U Daruvaru je manje vise sve mrtvo...prevruce je da bi se ista radilo
i svi smo toga svjesni.

Sada malo hvalisanja...POCEO SAM RADITI ZA DABIRC...

http://dabirc.com

Ajmo ljudi navalite ;)

Luda ekipa i ludi provod to je sve sto imam za reci.
Odite na stranicu i uvjerite se sami...

Odakada su poceli praznici zivot mi polako i sigurno
izlazi iz kolotecine...

E da nesmijem zaboravit...POZDRAV MALOJ SASAVOJ!!! :P
- 23:07 - Reci sta mislis (4) - Trosi boju ima se para - #