Nešto o meni....

Društven sam tip,vesela sam osoba,otkačena,spremna na izazove,uvijek za šalu......
Ako me netko misli zajeb....nek me zajeb....na vlastitu odgovornost.....


IME:Selma
PREZIME:a da imam ga....
NADIMCI:SeKa,Seky,Selmić.....
DATUM ROĐENJA: 26.09.1990.god.
GODINE:17
GDJE ŽIVIM:Zagreb,Kozari Bok
VOLIM: -svoj život
-sve što mladi vole
-svoje roditelje i buraza
-frendice i frendove
-hranu i piće(pa si sad mislite kakvu/o)
-muziku(ne bih mogla bez nje),TV.......
-španjolski jezik(većinu ga znam)
-neću dalje jer volim puno toga....
NE VOLIM:-bahate
-dvolične
-umišljene
-laži,laganje
-kukce
-nešto malo od hrane
-školu(idem samo radi društva)
NE NAVIJAM NI ZA KOGA al DINAMO je tu.....
SLUŠAM:NaRoDnJaKe al mogu i sve ostalo
NEČU NIKAD ZABORAVIT:-svoj maturalac(Španjolska,Barcelona,Lloret de Mar,Italia,Francuska...) Te Quiero!
-svoju prvu ozbiljnu svađu s frendicom(još da je svađa....???!!!)......


Upri i komaj



Swrati i kommay



Brandy vs. Ciara -...






Evo neke slikice...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

OpIs bLoGa

Ahhh.....na ovom če blogu bit svačeg,samo se strpite jer idem polako,malo po malo.....i onda odjednom sve hehehehe.......
pisat cu bas o svemu. Eto toliko o tome..!!!!




Linkovi

...¤...DnEvNik.Hr...¤...

...¤...BloG.Hr...¤...

...¤...YoU TuBe...¤...

...¤...Im@GecHef...¤...

...¤...ŠeRiĆkA...¤...

...¤...DrIn0vAc...¤...

...¤...SnUpIcA...¤...

...¤...PePa...¤...

...¤...AnJa...¤...

...¤...SekiCe...¤...

...¤...DizaJnowi...¤...

...¤...DizaJnowi...¤...


...¤...x ToNa x...¤...



Od 28.03.2008. pa do....
free hit counter

hit counter






SLIKE MeNe i MoG DrUšTwA i još....thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zar Baš... JA!

Image Hosted by ImageShack.us

...woow...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & ReNaTa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & DaNieŁa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & IvaNa

Image Hosted by ImageShack.us

oPeT Ja & IvaNa

Image Hosted by ImageShack.us

opŁa...nešto za gŁedat..lol... IgEc(car) i HeRc

Image Hosted by ImageShack.us

Brexa & Ja & Tomislavka

Image Hosted by ImageShack.us

...uuffaJ...ekipa s izŁeta, niTko nAm Nije RavaN!

Image Hosted by ImageShack.us

..i kad god se nađe slobodnog vremena svraća se u svakodnevni biRc ''J.F.Kennedy'' Ja & Renata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & TijaNa na puTu prema BarCi

Image Hosted by ImageShack.us

Tri Ko-Ma-Da

Image Hosted by ImageShack.us

DaNi in the actions

Image Hosted by ImageShack.us

Big KisS .-..JoZeFiNa..-.

Image Hosted by ImageShack.us

Mato i Drinovac

Image Hosted by ImageShack.us

Šerićka

Image Hosted by ImageShack.us

ŠeRiĆ

četvrtak, 10.01.2008.

hm... Tež@k di0 m0g živ0t@... @li...

cry JaoOoOoo... Opet ravno u SRCE.tuzan Ovo ja je već drugi jaki udarac od frendica koje volim ko sestre, očito one to ne shvaćaju... Jednostavno, koda su tražile neku malu iskru da ja planem, pa da me... kako da kažem grubom riječju ''odjebu'', pa su mi morale nešto reć (nije bitno šta). Al opet nisu me odjebale nego se naše dugotrajno prijateljstvo, od 10 godina, jednostavno raspuko...cry. Nismo više onakve kakve smo bile, sad je skroz drugačija situacija, rijetko se viđamo, skoro i nikako, samo slučajno ako se sretnemo.
Mene je to u početku toliko pogodilo da jednostavno nisam htjela znat za sebe... al upoznala sam frendicu koju ne mogu opisat, njeno ime je DINKA i mogu joj reć HVALA jer sam shvatila kroz što prolazim, i stekla više iskustva u životu o prijateljstvu i svemu...PozZzzzZz njojmahwaveludkiss i znaj da ćeš u mom srcu ostat duuugooo, ostavila si dobar ožiljak. pu§a TeBi kiss. a sad da se vratim malo na ono predhodno... R. i D. valjda nikad nisu i neće shvatit koliku sam im prijateljsku ljubav mogla pružiti, da baš to, pružiti, jer ne mislim više, nisu zaslužile!! Jednostavno nemaju osijećaja, uopće nemisle kako se ja osijećam, ili npr. netko drugi, nemoram bit ja... al ovo je već drugi jaki udarac od njih, i ne mislim više patit jer sam shvatila da imam i boljih prijatelja od njih. Ne mogu reć da ih više ne volim(njih dvije) jer svi znaju da to nije istina, samo su me povrijedile... jer dobre frendice to ne rade. Neću ih nikad zaboravit jer su već zacrtane u mom srcu.
Ja se nadam, možda se krivo nadam, možda bi htjela a možda i ne... da je to njihova trenutna faza i da će ih proći, ali to samo one znaju....!!!?!!!eek
Tu i tamo mi ovih dana prođu kroz glavu, ali rijetko kad... jer se zabavljam s drugim frendovima/cama i mogu reć Łudo mi Jeee....


Weee€eeee....moje klizačice..sretanhehecerek....curke idemo opet i opet i stalno opet..sretanhehecerek... Za vas jednostavno nemam riječi... klizala sam se prvi put sa Šerićkom i super mi je išlo...heh..jer sam na rolama stabilnija negu u tenisicama..hh..zubocerek ...a led mi je sad tak drag... da mi se napokon uklapa moja psovka...je*o te led...dead.... A ekipa na klizanju je N-A-T-P-I-§ ...one, MI smo Nataly, Ana Marija, Tea, Petra, Irena, §eŁm@ (ja). To je stalna ekipa i uvijek smo sve, i onda kad još nekog pozovemo, onda su to ne zaboravno ludi provodi, a i same smo po sebi sve Łude. Al FAKAT nikad još nisam naletila na ekipu da se svi zajebavamo, svaka ima svoju provalu, a za sebe da ne govorim, najluđe mi je kad se sama sebi počnem smijat sretancerekdeadzubosretan a tek one...ßojzee... curke svaka vam čast, to mi je potrebno ovih dana i izvlačite me iz tuge, rijetko tko to može uspijet ali Dinka i Vi ste uspijele zato idem dalje sa životom...
Brzo zavolim osobe koje su zajebantice jer su mi više slične i više mogučnosti da smo si bolje...zato curke...idemo u lud provod. VOLI vas vaša Łud@cH@kiss


PozZzzzZZz: ekipi s klizanja: Nataly, Ana Mariji, Tei, Petri, Ireni.
PozZzzzZZz: łv@ni i DaNieli kiss
PozZzzzZZz: sad svima ostalima: Salvini, Adnani, Dinki, Sandy---BaBY GiRL, Drinovcu, Ani, Aniti-BiH, Renati, Šeriću, Štokiću i svim mojim kontaktima na msn-u i naravno svima koji ovo čitaju....wavemahwavekiss



| KiSs M3!! (74) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.